מדף גדול לחדר כביסה (יצא ארוך...)

zimes

New member
מדף גדול לחדר כביסה (יצא ארוך...)

שלום לחברי הפורום, אנחנו רוצים להתקין מדף - מעין תחליף בוידעם, מעל למכונת כביסה ולמייבש (זה אני כותבת כי זה חדר לח יחסית, במיוחד בחורף). מדובר על 2.40 מ' אורך, ו 30-60 ס"ם רוחב (לפי אפשרויות ההתקנה). הנה פתרונות שחשבתי עליהם - מה דעתכם?
עץ - אבל זה כנראה יוצא די יקר (אם עץ - האם מלא? לביד צבוע/מצופה? - האם ההנחה שהלחות ממכונת הכביסה משפיעה נכונה?).
מתכת - כבד, מה יצליח להחזיק את זה?
פלסטיק? קיים משהו מוכן (ואמין) כזה?
להתקין כמה משולשים/זויות (איך קוראים להם?), ועליהם להניח 3-5 קורות עץ (כי הדברים שיהיו שם יהיו די גדולים, או אסופים בארגזים). מבחינת נשיאת משקל - אני משערת שיהיו שם דברים כמו נעליים, ציוד מחנאות, מכשירי חשמל קטנים, ציוד תינוקות - דברים במשקל לא מאוד גבוה. ממה (חומר) כדאי לעשות את המדף? כמה משולשים/זויות צריכים להיות (באילו מרחקים)? באילו חנויות קונים? חשבתי לתלות שם וילון (מלפנים) כדי להפחית את כמות האבק. האם זה יהיה יעיל? גם עם פתרון הקורות?
 

dudusch

New member
באיקאה יש (ולא מפרסם)

מדפים עבים בצבעי לק שונים... את יכולה לראות ולקבל רעיונות למה את רוצה לעשות. וילון יכול לספק הגנה מסויימת רק אם יגן ממש על המדפים, ובתלות גם בסוג החומר ממנו עשוי.
 

Rשף

New member
מדפי הלק באיקאה חלשים

הם מוצמדים בצורה נסתרת לקיר ויכולים לשאת מספר קטן של קילוגרמים בלבד. יש להם מדפים רגילים עם מחזיקים במחיר מאד זול.
 
מדף יש לי פתרון דומה ,וגם בחדר כביסה. השתמשתי במוטות שהוצמדו לקיר,ועלהם הורכבו תומכים.יש להשיג פרזול כזה בסנטרים. המוטות מגיעים עם חורים, באורכים שונים ,ומאפשרים להזיז את התומכים לפי הצורך. גם התומכים מגיעים באורכים שונים ,שמאפשרים לשים עלהם מדפים במידות שונות. אני השתמשתי בתומך באורך של 47 ס"מ ,ועליו הרכבתי מדף שעשוי ממלמין ברוחב של כ55 ס"מ. הפרזול הזה מאפשר לשאת משקל הגיוני ללא כל בעיה. לגבי הפלטה.מלמין עם ציפוי קנטים ,אמור להיות הפתרון הטוב ביותר .וזאת כמובן בהנחה שחדר הכביסה שלך ,מאוורר ,ולא נראה כמו סאונה. אם יש לך בעיה היכן לקנות, ממליץ להכנס לאחד הסנטרים.ולהציג להם את המידות של המדף. הם בטוח יוכלו לספק לך פיתרון הולם.
 
למעלה