מהי עבודה טובה

מהי עבודה טובה

מנסיוני, אדם שלא קם בבוקר בחשק לעבודה ואין לו סיפוק ממה שהוא עושה - הוא אדם מסכן. ברוב עבודותי הייתי פשוט מכורה לעבודה וחיה אותה כאילו העסק היה שלי. תפקידי היו מענינים ולרוב העריכו אותי כראוי. יחסים בעבודה היו שונים בהתאם לאנשים שאתם עבדתי. את חברי בחרתי מחוץ לעבודה גם כדי לא ליצור קונפליקטים עם סמכויות בעבודה. עזרתי להמון אנשים שעבדו תחתי ועד היום - ענין של עשרות שנים - אנשים מתקשרים אלי לבקש עצה, לומר חג שמח ולשאול לשלומי. תפקיד בעבודה מעצבים - אל תחכו שיתנו לכם. תכנסו עם כל הלב והראש ואז תצליחו ויותר חשוב מכך - תהנו מכל רגע.
 
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

קראתי את מה שרשמת והתרשמתי מאוד. אשמח לראות אותך בין הגולשות והגולשים בפורום. אני בטוחה שיהיה לך הרבה מה לתרום.
 
הצלחה בחיים

תלוי איך מודדים הצלחה. אני חושבת שנהניתי מאוד מכל מקומות העבודה (כמעט). הייתי ממש וורקהוליסטית שחשבה שפנסיה זה לא בשבילה וכל חברי חשבו שלא אשרוד אם אצא לפנסיה. חברה, התעודדו הצעירים! יש חיים גם אחרי. נהנית עכשיו מאפשרות ללמוד מה שאני רוצה (בלי מבחנים וציונים) לטייל בארץ ובעולם, מחברים ומשפחה.
 

ajl

New member
איזה כיף להרגיש ככה

אני עובד בעבודה טובה או יותר נכון מאוד נוחה, 5 דקות מהבית, משכורת טובה, אנשים סבבה (כמובן שיש גם חא**ת) ובכל זאת קשה לי להגיד שאני נהנה להיפך, אני מוצא את עצמי מתלונן כל הזמן יכול להיות שפשוט נמאס לי?
 
כן. השאלה

היא האם אתה יכל לשפר את המצב
על מה אתה מתלונן
האם אפשר להשלים עם המצב עליו אתה מתלונן או לתקן את המצב כך שלא תתלונן
 
למעלה