מהפייסבוק

שאננה

New member
מהפייסבוק

בד"כ לא משתפת אבל ראיתי את הפוסט של אריאלה (לשעבר במנהלת של פורום עושים שוק ז"ל)
וזה בול מתיישב פה.מה לקוחה בהמה גורמת ,לי אין מילים
 

שאננה

New member
ולי סיפור קטן

בעברי עבדתי בתור מוכרת בחנות למוצרי חשמל
ואני הבן אדם הכי הגון בעולם (כבר לא עובדת בזה יותר)
בכל מקרה לאחר מספר שנים מעל 8 שנים יום אחד ,משהו שמכרתי לו פגש אותי במספרה ואומר לי שהמוצר שמכרתי לו ,הייה לא שווה ושאני אשמה.
הייתי בשוק ,איך זכר אותי לא הכרתי אותו כלל.ועוד בא אלי לאחר שאני לא עובדת שם שנים ועוד מתלונן על מוצר שאני בטוחה שאם המלצתי עליו הוא הייה מעולה.
על מוצרים זבל הייתי לא ממליצה ואם אדם הייה לוקח תמיד המלצתי לו לשדרג ולהגיד את החסרונות של המוצר ולמה כדאי יותר.לא פעם באו עלי אנשים שאמכור להם מוצרים שלא הייו שיכים למח' שלי שידעו שלא אמליץ להם על זבל.
באותו רגע ניסיתי להמנע מאותו אדיוט סליחה על המילה ולהגיד לו שאני מכרתי את מה שרשמתי לכם.ואיכשהו הסתיימה השיחה.
אם הייתי משפטנית תאמינו לי הייתי צריך להגיש נגדו תביעת דיבה
העברתי את זה הלאה ,אבל זה הייה כל כך מרגיז החוצפה של האנשים
 
שני סיפורים מאוד לא עניינים הבאת

המקרה הראשון ממש... אין לי מילים, אני לא מבינה בכללי אנשים שמתנהגים בצורה כזאת ולא מסוגלים לתת את הכבוד המינימלי לאדם באשר הוא אדם, אבל במצב כזה הייתי מצפה מאותה לקוחה שתבין שהגזימה, ובטח שלא תמשיך עם התלונה שלה הלאה. וואו! זה אפילו יותר הזוי מאשר מקרה טיסת השוקולד.

לגבי המקרה שלך - באופן כללי סיטואציות כאלו נוטות לחרפן אותי, בתור מי שגדלה ביישוב קטן שהאנשים בו לפעמים נטו לשכוח שגם אם השכנים שלהם נותנים להם שירות בשעות מסוימות, המשמרת שלהם מסתיימת מתישהו ועל אחת כמה וכמה כמה שנים אחרי. אני במקומך הייתי עונה לאותו אדם שהוא טועה, ושמעולם לא עבדתי במקום הזה, ושהגיוני שאחרי 8 שנים הזיכרון שלו מטעה אותו, והייתי עונה את זה גם אם הייתי בטוחה לחלוטין שמדובר בי ובמוצר שמכרתי לו. בסיטואציה כזאת מי שאמור להיות מובך זה הוא ולא את, אם אחרי 8 שנים הוא עדיין מוטרד ממוצר שרכש ורואה לנכון לבוא בהאשמות למי שמכרה לו אותו... או שהחיים שלו ממש טובים או בדיוק ההפך.
 

שאננה

New member
למה לי לשקר

לא משקרת גם שקר לבן .יש לי שריטה בנושא ...
לא גנבתי ממנו ובוודאי שמכרת לו מוצר טוב
למה לי להגיד לו כזה דבר.אגב הספר הכיר אותי משם אז על אחת כמה וכמה
פעם בא עלי ונתתי לו הנחה מקופון שהחנות פרסמה ,למרות שלא הייתי חייבת.
אנשים כאלה צריכים להעמיד במקום ,אבל זה לא מתפקידי.
אני לא יודעת מי הוא ויעקוב אחרי ?
כמו שאמרתי עשיתי נקסט ,אבל זה עדיין זוכרת את הסיטואציה המרגיזה.
 
את יכולה לקרוא לזה לשקר

אבל בתכלס רוב האנשים לא יזכרו אחרי 8 שנים סיטואציות כאלו. בכל מקרה, לא טענתי שאת היית צריכה להגיד את זה, כתבתי שזה מה שהייתי עושה במקומך, אני מעדיפה להיפטר מטיפוסים כאלו.

אם הוא יעקוב אחרייך, יש לך עילה מצוינת לפנות למשטרה - אין שום סיבה הגיונית שאדם יעקוב אחרי מישהי ויטריד אותה, גם אם היא מכרה לו בעבר מוצר שלא היה מרוצה ממנו.
 

גברת ע

New member
מעבר לזה שהפוסט ממש כואב

כל מה שהיא עברה ונאלצת לעבור.
אחד הדברים שמאוד הפריעו לי זה החוסר גיבוי של ההנהלה של המקום.
זה אחד הדברים שחשוב לעשות, לגבות את העובד שלך ולא לזרוק אותו.
גם אם העובד טעה אפשר להתנצל ולטפל במקרה ועדין להגן על העובד.
&nbsp
לא מזמן התלוננתי על יחס נוראי בבנק שהייתי בו, כמובן לא העזתי ובחיים לא אעז להתנהג כמו אותה אמא מהפוסט, כשקיבלתי מכתב מענה משירות הלקוחות של הרשת, הדבר הראשון שהיה זה שהם הגנו וגיבו את העובדים שלהם, לא בהכרח בקטע של להצדיק את מה שהם אמרו או איך שהתנהגו.
וזה דבר שחשוב מאוד לדעתי
 

שאננה

New member
גיבוי

בעברי עבדתי בש"ל טלפוני ,ולא פעם העברתי שיחות מנהל
לא פעם המנהל התנצל בשמי ,אך לא זכור לי מקרה בו נתנו לי להתקשר ולהתנצל
בפני הלקוח.אך המנהל דבר איתי על השיחה ונתן לי משוב להבא.
כן זכור לי מקרה שהגיע למנכ"ל על עובדת אחרת בו דרשו לפטר נציגה .דבר שלא קרה ובסופו של דבר אף קודמה למנהלת
גם ברגע שהשיחות מוקלטות דבר שהופך ליותר נפוץ הרבה יותר קל להבין שבד"כ הנציג לא אמר מה שהלקוח טוען שאמר.
מזכיר לי מקרה נוסף בו אני התלוננתי על נציג טכני בגלל חוסר מקצועיות ובקשתי מנהל רק לאחר חצי שעה שנתתי לו צאנס שלא נתן שום פתרון ואם הייה מקשיב לדברי הייה פותר זאת תוך 3 דקות לכל היותר כמו הנציג הבכיר שהועברתי אליו.
העליתי את זה שיום אחרי שהייתי בעבודה התקשר משהו לדבר איתי על המקרה,יתכן שהשיחה הייתה מוקלטת והבינו כמה הנציג הייה לא מקצועי .אמרו לו להתקשר יותר מאוחר אך הם לא חזרו שוב.אני מבחינתי ברגע שקבלתי פתרון אמרתי למנהל שהייה עדיף שינסו ללמד את אותו נציג שחבל שלא הקשיב אבל לא דרשתי התנצלות או שיפטרו אותו.
מקרה אחרון בחנות ,יום אחד החזירו מוצר בטענה שלא תקין ,דבר שלא יכול הייה לקרות שפתחנו ללקוח בנוהל והראנו לו שהמוצר עובד
לאחר שבוע בערך ,חזרה הלקוחה בצרחות כאשר החנות מפוצצת אנשים שהמוצר לא תקין ורוצה מוצר אחר.מפני שהבריחה לקוחות הסכימו לקבל זאת ולהחזיר ליבואן.
היבואן לאחר בדיקה קבע שהמוצר שהחזירה ניזוק על ידה ומעל 1000 ומשהו ש"ח למוצר של 2,000 ש"ח בערך .
הקיצר מי שצועק מקבל מה שרוצה.אם היו עומדים בנהלים ומעבירים לבדיקה היו מוכחים ללקוחה שהיא זו שגרמה לנזק ,אבל העדיפו להתקפל.אין לי מושג איך העניין נגמר מול הספק.
 

גברת ע

New member
אני נזכרת במקרה שהיה לי עם חברה סלולרית

התקשרתי כי הייתה בעיה בחיובים הסברתי לו את המצב אבל הוא היה מתנשא ומגעיל ואחרי לא הרבה זמן אמרתי לו אין בעיה אני רוצה בבקשה לדבר עם מנהל כדי שאולי הוא יפתור את הנושא (זה לא היה בקטע של להתלונן על הנציג אלא בקטע של לקבל טיפול ומענה על מה שאני צריכה)
ברגע שהועברתי למנהל (לא אחרי שאותו נציג שם אותי בהמתנה של 20 דקות), תוך דקה המנהל מצא את מה שהיה צריך ושם לב שבאמת הייתה טעות והוא טיפל בזה ואפילו הצליח לעשות מכירה חדשה.
צינתי בפניו רק שאם אותו נציג שדיברתי איתו קודם היה טיפה מנסה , אז כל ההמתנה והזמן הזה היו נחסכים לכולנו וחבל שזו ההתנהלות.
לא התלוננתי על הנציג ולא על החברה וגם לא תכננתי, בסה"כ רציתי שהבעיה שהייתה תטופל וזהו, אבל עוד באותו היום אחרי כמה שעות פתאום התקשר אלי לנייד אותו נציג והתנצל על איך שהוא דיבר וחוסר המקצועיות שלו.
אני זוכרת שהיה לי קצת מוזר לקבל את השיחה הזאת
 
למעלה