מהפכה בשכר השוטרים? "מרגיש מרומה"

קרבינוש

New member
מהפכה בשכר השוטרים? "מרגיש מרומה"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4118000,00.html תלוש המשכורת הראשון לאחר ההודעה על העלייה בשכרם הוליד אכזבה, כעס וגם גילויים של קריטריונים ותנאים חדשים לתוספת השכר. "עכשיו ברור שהמשכורת עדיין רחוקה מ-7,000 שקל" הבטחות לחוד - ותלוש משכורת לחוד. רק לפני כחודש התבשרו השוטרים במסיבת עיתונאים חגיגית של המפכ"ל והשרים על עלייה משמעותית בשכרם, שתבוא לידי ביטוי באופן מיידי. השבוע, לטענתם, הם נוכחו לדעת כי עלייה זו תלויה בתנאים רבים, שלא פורטו בהצהרות על השקת המהלך. למעשה, המשכורת הצפויה לאחר ההעלאה רק מדגישה את התהום הפעורה בין ההבטחות החגיגיות לשכר האמיתי - שנותר מצומק.
 

קרבינוש

New member
המצלמות יפיקו קנסות גם לנהגים שיעברו בירוק

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000679846 השיטה: מצלמות הרמזור הדיגיטליות החדשות יצלמו גם נהגים שחוצים באור ירוק - אך במהירות גבוהה מהמותר ■ המטרה: להגביר את "תפוקת" המצלמות, כלומר את מספר הקנסות ל"גלובס" נודע כי גם אותן "מצלמות אור אדום" דיגיטליות ישמשו בארץ להפקת דוחות מהירות מצולמים גם לנהגים שיחצו צמתים באור ירוק כחוק, אך במהירות גבוהה מהמותר. בדרך זו תגדל בצורה משמעותית "התפוקה" של הדוחות והקנסות המונפקים במצלמות הרמזור, ותגדל הכדאיות הכלכלית של רכישתן ואחזקתן למדינה. יצוין כי האופציה למדוד ולצלם מהירות של כלי רכב בצמתים היא אופציה טכנית, שמובנית במצלמות האור האדום החדשות, אולם השימוש בה נתון לשיקול-הדעת של "הלקוח". ברוב מדינות העולם נהוג להשתמש במצלמות אלה רק לאיתור נהגים שנוסעים ברמזור אדום. בתגובה לפניית "גלובס" לגבי השימוש העתידי במצלמות הרמזור, נמסר מהמשרד לביטחון פנים כי "למצלמות יש את היכולות למדוד מהירות נסיעה ולצלם, במקרה שעבר עבירת מהירות".
 

שלום30

New member
ככל הנראה במשכורת הבאה יראה השינוי לטובה

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "על פי הסכם השכר שנחתם בין האוצר למשטרת ישראל ונכנס לתוקפו ב-1 בספטמבר 2011, יקבלו השוטרים הזכאים תוספת שכר במשכורת חודש אוקטובר, וזאת על פי תנאי ההסכם והקריטריונים שנקבעו והועברו לכלל השוטרים באגרת מפורטת וממצה המסבירה את זכאותם". דובר השר לביטחון פנים מסר כי "יישום ההסכם הוא החל ממשכורת ספטמבר הנכנסת בתחילת אוקטובר. השר לביטחון פנים יפעל מול גורמי משרדו על מנת שתשולם מקדמה לקראת החג העומד בפתח".
 

קרבינוש

New member
מעלית צנחה 6 קומות בירושלים, שני שוטרים נפצעו

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4120874,00.html רפואה שלימה לשוטרים ירושלים: מעלית קרסה במרכז "כלל" - שני שוטרים נפצעו קל מעלית ובה שני שוטרים קרסה במרכז "כלל" בירושלים. כוחות כיבוי והצלה חילצו את השוטרים שצנחו שלוש קומות. מד"א פינה אותם במצב קל לבית חולים הדסה עין כרם, עם חבלות שטחיות בלבד. (יאיר אלטמן)
 
למעלה