מה אומרים לילדים?

fialka3

New member
מה אומרים לילדים?

בנות שלי בנות שנתיים וחצי כמעט. זה גיל כזה שמאד קשה להיות איתן בבית ימים שלמים. אני עדיין יוצאת איתן טיפה להסתובב בחוץ, אבל הן שואלות אותי למה אסור ללכת לגן חיות, פארק ואפילו לגן שעשעוים ואין לי כל כך תשובה טובה, כי אני גם לא רוצה להפחיד אותן.
אימהות לילדים בגיליים דומים - איך אתן מסבירות?
 

jiminit2

New member
גיל קשה


כל פעם חושבת לעצמי שאיזה מזל שהתאומים שלי כבר יותר גדולים. לא הייתי שורדת את הסיטואציה + עבודה מהבית. אז קודם כל - כל הכבוד והרבה כוחות נפש!!
חייבת לומר שגם ילידם גדולים יותר נבהלים (הם גם קוראים וחשופים לכל המידע). אני מדגישה כל הזמן שזו לא מחלה של ילדים ושאנחנו נשארים בבית ונוקטים בכל אמצעי הזהירות כדי שלא נדביק איכשהו את סבא וסבתא (למרות שאנחנו מאוד נזהרים לא להתקרב אליהם ממילא). אם יש הסבים מעורבים במשפחה אולי זה יכול לעזור לך בהסברים? ואם לא - לנסות להסביר בצורה מרוככת על וירוסים בלתי נראים ושאנחנו לא רוצים אותם בבית. יש המון סרטונים ברשת שנראו לי מתאימים (אולינתקלת ב"דרקורונה" במאות סרטוני הוואטסאפ?".
 

fialka3

New member
אני עובדת במקום חיוני

ונכון לכרגע יש לי סידור לבנות למזלי, אז אני איתן ימים שלמים רק בשישי/שבת. והחלטתי להתחיל גמילה מחיתולים אם כבר הן בבית כמעט כל הזמן, אז לא משעמם בכלל.

תודה על העצות.
 

אמאנחל

Member
מנהל
מנסה לחשוב

כבר לא לגמרי זוכרת את הגיל הזה.
&nbsp
אולי תשתמשי במחלה שהייתה להן והן עוד זוכרות אותה? תגידי שיש עכשיו מחלה, כמו שהייתה להן לא מזמן, שמדביקה הרבה אנשים, במיוחד אנשים מבוגרים. חלקיקים קטנים מהשיעולים של אנשים, גורמים לאנשים אחרים להיות חולים, ולכן אנחנו רוצים שאנשים יהיו רחוקים אחד מהשני, ובמיוחד מאנשים מבוגרים?
 
ההסבר שלי

אני אמרתי לבתי בת השנתיים פלוס, שהמקומות סגורים, כולל הגן, וכשכל הילדים עכשיו נמצאים, כל אחד עם אימא שלו, והיא קיבלה את זה.
 
למעלה