מה אכתוב לך לא אדע, שיר, סיפור או אגדה

velvet green

New member
מה אכתוב לך לא אדע, שיר, סיפור או אגדה

רק אכתוב בשתי מילים..היזהרי מהבנים! זוכרות את זה? עצה פופלרית שניתנה לילדות אי שם בשנות השמונים ולמה נזכרתי בזה (באמת למה?? מה גם שמאוחר מדי..) נו..נוסטלגיה! כן.. אותו רגש שמתעורר בנו כשאנחנו נתקלים בזכרון (חיובי בדרך כלל) מן העבר.
רק שהתרפקות על העבר זה הממ..איך לומר לא תמיד תמיד תמיד בקטע טוב
כלומר יש סיבה למה פריטים מסוימים עברו מן העולם. ויסלח לי אלוהי הוינטג' שיודע שאין משוגעת ממני לדבר, ובכל זאת.
אז כל זה מביא אותי (במין היגיון פתלתל שכזה ותכל'ס לא באמת יש קשר) להקדיש פינה מיוחדת לקטסטרופות/הברקות (תלוי במתבונן) אופנתיות מהעבר ובראשן ללא עוררין:
הפ-ד-ל-פ-ו-ן!
סקירה היסטורית זריזה: הפדלפון, בשמם העממי או מכנסי סן טרופה בשמם הרשמי היו חלק בלתי נפרד מארונם (לו היה להם ארון) של כל היפי והיפית ממוצעים בסוף שנות השישים אל תוך השבעים. בשנות השבעים הם כבר זכו לפופולריות גוברת גם בקרב המיינסטרים, הצעירים והצעירים ברוחם.


עכשיו, תחת השפעת חומרים פסיכואקטיבים כאלו ואחרים, הכל נראה יפה.וגם הפדלפון, ביחוד כשהוא בא בצבעים בוהקים והדפסים פסיכדליים, כך ששנות השישים היו שעתם היפה. אבל כמו שאנחנו תופסים לפעמים את הראש אחרי לילה של שתייה מרובה ושואלים את עצמנו מה עשינו ועל מה לעזאזל חשבנו, כך גם רוב אותם היפים חביבים התפכחו בשלב כזה או אחר, התברגנו, הסתפרו וגם הותירו אחריהם את מכנסי הפדלפון אי שם במעמקי התודעה רק כדי לקום בוקר אחד בשנות התשעים ככה ולגלות שמואאהההה..
הפדלפון עושה קאמבק!

(אח..לעולם לא אשכח את פדלפון הקורדרוי החום שנקנה בויצו, ליווה אותי בשנות התבגרותי וגרם לי להאמין שאני הכי מאגניבה בארץ, אם לא בעולם..
)

מאז כל כמה זמן מאיימים עלינו שהנה הפדלפון הולך להיות הדבר החם הבא. אין שנה שחולפת בלי איזו נבואה קודרת שאוטוטו עם כל הצקצוקים ונענועי הראש, גם גדולת הספקנים תכנע לאופנה השולטת (שהיא אגב, בדיוק אותה אופנה ששלטה כבר בעבר בוריאציה זו או אחרת) ואפילו תתחיל לחשוב שבעצם אולי דווקא יש בזה משהו.


כמו שהעולם לפעמים מתחלק לשחור ולבן (מה, לא?) הוא יכול גם להתחלק ל:
1-נשמות חופשיות חובבות קינואה אורגנית פלוס וויפאסנה באשראם במדבר
2-אנשים עם עבודות אמיתיות

אם אתם שייכים לקבוצה הראשונה- זה לא באמת משנה מה שאני אגיד.
קבוצה שנייה-במילא תשארו עם הסקיני.

הרהורים ומחשבות בנושא יתקבלו בברכה..וגם תמונות!
ושיהיה המשך שבוע חמים..


 
למעלה