מה אנחנו יכולים לעשות?

מה אנחנו יכולים לעשות?

אז כמו שכולנו יודעים, היתה הפגנה של נשיקה היום בירושלים וגם בקריית שמונה. השאלה היא איך מעבר לאותה הפגנה, אנחנו משנים? איך אנחנו יכולים להביע את המחאה שלנו? למישהו יש רעיונות? למרות שהפורום חדש אנחנו יכולים לעשות לא מעט...האינטרנט הוא כלי עוצמתי בפני עצמו.... אז.....מישהו...רעיונות? ובכלל, האם אתם חושבים שאנחנו צריכים להביע מחאה
 

missing

New member
צריך לעשות משהו...

אבל לא הפגנות. צריך לעבוד דרך הצינורות המקובלים, בצורה מכובדת ונכונה. הפגנות רק גורמות לאנשים לפזול לכיוונינו לחשוב "הנה ההומואים חולי הנפש". רוצים לשנות? סבבה, אבל בואו נעשה את זה כמו שצריך, כי בננו, הפגנות רק יגרמו לאנשים לשנוא אותנו יותר. איך בדיוק לעשות משהו? אני יכול לברר, יש לי דודה עורכת דין. ולמרות שלפי הבנתי השוטרים לא עברו על החוק, אפשר להכניס קטגוריה לשוטרים, שאומרת מאוד בפשטות שהומופובים שוטרים לא יהיו בכוח המשטרה. יש לנו מספיק בעיות גם בלי דיעות קדומות בכוח שאמור לשמור עלינו. שוב- אני אנסה למצוא עוד מידע ולענות.
 
צינורות מקובלים?

טל, הרי גם המשטרה נחשבת עניין של צינורות מקובלים. האפלייה פה באה מתוך הממסד...
 

missing

New member
ולכן צריך לטהר את הממסד מבפנים.

ההפגנות לא יעשו כלום, זה סתם גורם לנו להיראות כמו ברברים. למקרה שלא שמת לב- השוטרים לא הפרו חוקים. אין לנו הוכחות שמה שקרה שם קרוב אפילו להומופוביה. אין יותר מדי סטרייטים שהתנגדו. האפלייה קיימת בכל מקום, ובכך גם בממסד. אבל כמו שלא מקבלים גזענים לכוח (אני חושב) לא צריכים לקבל הומופובים.
 

merman

New member
כמה רעיונות

* אפשר להכנס לכל מיני פורומים בכל מיני פורטלים ולכתוב על זה ולהסביר את החומרה של זה * אפשר להוסיף לחתימה של כל אחד מאיתנו משפט שמזכיר את זה ומפנה לדף או הודעה שמדברים על זה * אפשר לשלוח מכתבים לחברי כנסת דרך האינטרנט בדרישה לתגובה וטיפול בזה * אפשר להקים דף מעקב שירכז את הפרשה, תגובות, אירועים, ופעולות עתידיות. עוד רעיונות?
 

my self

New member
לא קצת מוגזם?

נכון לעכשיו מדובר באירוע בודד. ההפגנה של היום בירושלים היתה פעולה נכונה, כפעולת מחאה מיידית לאותו אירוע. פעולות ההמשך צריכות להתבצע באותו כיוון של מחאה נקודתית, כיוון שאני לא רואה כאן כל ראָייה לתופעה, ולא מוצא סיבה לפתוח בקמפיין נרחב בעקבות המקרה. מחאה נקודתית יכולה משלוח מכתבי מחאה למשטרה או לשר לבטחון פנים, למשל. פנייה לציבור נשמעת לי כשימוש בכלי נשק כבדים מידי למקרה חמור כמקרה פרטי של שימוש בכוח שלטוני כנגד הומוסקסואלים אבל נכון לעכשיו הוא גם מקרה בודד, מה שמפחית מחשיבותו הפוליטית.
 

my self

New member
תיקון קל

מתחת לאל"ף - קמץ ולא פתח (הוא שינה לי, אני כתבתי קמץ).
 
בלופ.

מייסלף, זה 2 מקרים ובטוח שיש יותר. לא הכל מגיע לתקשורת. אני לא אמרתי קמפיין נרחב...אבל אני בכל זאת חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו.
 

טל קר

New member
אם יורשה לי לישם כמה רעיונות ממה

שאני הייתי רוצה לארגן בתחומים אחרים (מי אמר פמיניזם? ), אז שתהיה דרך מאורגנת למחות בפעמים הבאות (למישהו/י יש ספק שיהיו פעמים באות, אם לא כאלו, אז אחרות?). למשל דף קשר להפגנות/מחאות. למשל התארגנויות להסעות להפגנות/מחאות. למשל מישהו/י שי/תהיה אחראי/ת לתקתוק (יאקי של מילה) עצומות שצריך. כדי שאם וכאשר יהיה צורך במחאה אז שזה לא ינוע לו כעלה באויר החופשי וחלק יפלו בין הכסאות, אלא כדי שתהיה תגובה אפקטיבית. אתמול ניסחתי בלילה הודעה של ´איך בכל זאת משנים משהו´ שעסקה בפמיניזם. אבל אחת הסיבות המרכזיות שאני מסתובבת בפורומי גאווה זה הקירבה האידיאולוגית שחשה בין שני המאבקים. אז הנה קישור למה שכתבתי בפמיניזם, וההצעה שלי היא לעשות כמה התאמות ולהריץ את זה גם בנוגע למאבקים זכויות והכרה אחרים.
 

resputin

New member
אני חושב,

שמה שאנחנו צריכים לעורר- דבר ראשון, זה עוד אנשים. אני, שקראתי והזדעזעתי על המקרה הזה, עוד יותר חטפתי שוק- ש**אף** אחד, מכל 250 הילדים בשכבה שלי, או 100 האנשים שעבדו איתי באותו היום, לא שמעו על כזה מקרה- פשוט ל-א שמעו. אחרי שנעורר את הקהילה היותר רחבה, אז נוכל להתחיל לשלוח מכתבים, לחתום על אי-אילו עצומות, שאם לא יעשו הרבה לפחות יגרמו לפיטורם של שני השוטרים הללו. תחשבו על זה , הי מה הפגנה תעשה? לא המון. אם נחתים עצומות על נושאים ציבוריים כאלה, או ניצור מדגם מייצג שמראה שנתח הישראליים, בקהילה ההומו-לסבית והסטרייטית כאחד מוקיעים מקרה שכזה, ושיש לבטל איומים מסוג זה -אז אולי זה יתפס בצורה יותר רצינית. המכתבים, שישלחו לחברי הכנסת, יהיו מפוצצים בעצומות אשר עליהם חתומים האנשים שמוכנים לעשות משהו, שמוכנים לעזור לעתיד טוב יותר, אולי ישמיו אליהם יותר לב. ואולי לא, אולי עדיף לשכוח מלנסות לעשות משהו, כי זה לא משנה? כי לא מתייחסים אל זה וזהו.? אני חשוב שכדי לנסות לפני שמוותרים.
 
אז יש סיכוי שנקח את כל

הרעיונות האלה וניישם את חלקם
מה אתם אומרים, או שאתם מעדיפים שהרעיונות ישארו בגדר רעיונות...עד לפעם הבאה שזה יקרה
 
למעלה