מה אנשים בעידן המודרני עושים....

אשדודיה

New member
מה אנשים בעידן המודרני עושים....

כשחם בחוץ? בימים אלו?(36 מעלות) מנצלים לניקוי תריסים.........או הולכים לים לתפוס קצת צבע? כמה שהייתי שמחה ללכת לים להשתזף...... בוקר טוב חבריא:) פעמיים כי טוב:) קרן שולחת חיבוק:)
 

אלמרה

New member
אני הייתי בבריכת השחיה בבוקר...

אח"כ השתתפתי בסדנת ציור על חולצות T התוצאה משביעת רצון (צילום ממחר כשאחזור)... הייתי מת לראות אותך משתזפת בים אשדודיה...
 

אלמרה

New member
איך אפשר להתרגל אשדודיה.....

אחת הבנות היותר חביבות שהשתזפו להן בבריכה... היה לה כזה פירסינג יפה בפופיק!!!!
 

אלמרה

New member
אז ככה הנה התמונה המובטחת....

של חולצת ה-T עשינו שתיים כאלו לי ולבני...
 
אכן גדל הנער

אתמול למשל היה מאד חם ואני לא כל כך הרגשתי, כי מה זה התרגשתי? סיום קורס הקצינים של בני בלטרון. והיה שם הכל מכל וכל. תרגילי סדר מופתיים בנוסח יום העצמאות עם דגלני יחידות. תזמורת צה"ל. נאומים. הרמטכ"ל שזכה למחיאות כפיים ממושכות מהקהל. חלוקת סיכות המ"מ. הזריקה המסורתית של הכומתות לאוויר. ואפילו... פלישה של שני מתנחלים לבמה בנסיון להעמיד שלט. יש לציין שהם הורדו משם בתוך כמה שניות. ולבסוף... הפגישה המיוחלת עם הילד ופתיחת צידנית האוכל. איך אפשר בלי? ובנוסף אלינו המשפחה המורחבת הגיעו גם כמה מחבריו הטובים שהפתיעו אותו.
אכן גדל והתבגר הנער. בהצלחה.
 

אלמרה

New member
איזה אושר!! שתזכו לגדלו להמון ריגוש

והרבה גאווה ואושר. בהצלחה לו ולכל מי שאיתו שם על המשמרת. אני בטוח כי הבחור "הגדיל ראש" ורצה בקצונה והוא בטח אוהב מה שהוא עושה ושואף להצטיין. את מילת הקסם לחייל השואף להצטיינות, נא אמור לו בשמי: חייל טוב הוא חייל חי! לכן שמעל הכל ישמור על עצמו ועל חייליו ובהצלחה!
 
שיחזרו כולם בשלום

אני לא חושב שיש לבחור שאיפות הצטיינות מיוחדות, או להיות הכי הכי. אבל בהחלט קלעת למטרה ב"להגדיל ראש". יש לו את אהבת הנתינה והוא חושב שכקצין יש לו הרבה יותר אפשרויות בתחום. וצדקת גם בנושא הבטיחות, זה מעל הכל ובמיוחד כשהוא מיועד לפינוי. מאחל לכל החיילות והחיילים באשר הם שייסיימו את שרותם בשלום. תודה לכולכם על הברכות.
 
למעלה