מה אפשר לספר על העיר חיפה

מה אפשר לספר על העיר חיפה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

עיר נמל פשוט יפה! העיר השלישית בגודלה בישראל המאכלסת כ-270,000 תושבים. חיפה היא בירת הצפון,אין אדם שלא מכיר או לא שמע על העיר חיפה,בעולם כולו. אז מה בעצם מאפיין את העיר חיפה מלבד היותה אחת מערי הנמל הבודדות בארץ ישראל?! החיים המשותפים,הדו-קיום. בחיפה מתגוררים בני כל הדתות-יהודים,נוצרים,מוסלמים בהאים ודרוזים. למרות הפיגועים,האסונות הפוקדים אותנו ללא סוף,העיר חיפה מהווה כגרעין לשלום שישכון בארץ. הבא לא נשכח את הטבע והנוף שייחודיים החל מהנוף הירוק שמתחיל ביערות הכרמל ועד לנוף הכחול של הים וחופי הרחצה. ברובד התחתון של העיר,ישנו נמל חיפה,האזור העסקי-מסחרי,קריית הממשלה החדשה והיכל בתי המשפט. באזור המפרץ ישנו אזור תעשייה גדול ומפותח,,שדה התעופה של חיפה ובו טרמינל חדיש ומפואר,בתי הזיקוק שאפשר לראותם בנוף משגע ומרהיב ממרכז הכרמל,שם מצוייים רוב בתי הקפה והמסעדות,מרכזי תרבות פנאי ובידור. ברכס הכרמל נמצאים הטכניון והאונברסיטה אשר לומדים שם כ-25,000 סטודנטים מכל רחבי הארץ. חיפה זאת עיר מוקד משיכה לתיירים מכל רחבי העולם. מראה הגנים הבהאים שכחתי ?! לא שכחתי וזה עוד לא הכל....!!! יש עוד כל כך הרבה דברים להוסיף,להראות,לחדש.... וזאת רק ההתחלה!
LOVE ענת.
 
מסכים איתך

אכן חיפה היא עיר נהדרת יפה היא מעיין עיר אשר של בה גם איזור התעשייה מפותח וגם יש הרבה ירוק (יערות הכרמל הים ועוד...) לעומת ת"א שאין בה טיפת ירוק אכן מראה הגנים יפה מאוד מוסיף ליופי העיר דבר אחד שלא אהבתי בחיפה זה את רמת הזיהום אויר שיש באיזור התעשיה שבדרך לחיפה ושאלה כאשר חישבת את מספר התושבים זה כולל קרית חיים? או שלא
 
שאלה טובה......

באופן כללי,אם כבר מדברים על זה...... יש כאלה שמחשיבים את הקריות כחלק מהעיר חיפה,ויש כאלה שאומרים חיפה ,וקריות לחוד. הקריות נחשבות כפרברים,שכונות הסמוכות לעיר חיפה. לכל קרייה יש גם ראש עיר משלה,ראש מועצה,לא ככה?! LOVE ענת.
 
אמת אבל ......

ראש עריית חיפה הוא גם ראש עריית קרית חיים קרית חיים היא חלק מחיפה למרות שהיא רוצה להפוך לקריה בפני עצמה אבל זה בתהליכים ( ככה קראתי ב הד הקריות לפני מספר שבועות)
 
וע משו שהורג אותי לדעת

למה לא מחשיבים את נשר כשכונת פרברים הרי זה גם ליד חיפה בדיוק כמו הקריות ויש כאלה מחשיבים את נשר כחלק מחיפה
 
אוקיי כמה דברים.....

קודם כל בקשר לקריית חיים,יש אמת בדבריך,כרגע קרית חיים נחשבת כשכונה, שכונה ותיקה שקלטה בשנים האחרונות עולים חדשים רבים אשר קליטתם הטובה מסייעת בפריחת השכונה.
(כך נאמר בדברי ראש העיר מר עמרם מצנע) בקשר לנשר יש המחשיבים את נשר כחלק מחיפה אבל לנשר יש ראש עיר,ראש מועצה. אז אני חושבת שיש להחשיב את נשר כפרבר ולא כחלק מחיפה עצמה. תקן אותי אם אני טועה. LOVE ענת.
 
ענת!!!! איזו פתיחה לפורום!!!! ../images/Emo99.gif

שלום ענת!!! נעים להכיר!!! שמח אני לקבל שורות שמחות אלו על עירנו חיפה. מי ייתן ןנראה עוד מילים כדורבנות על חיפה. פיקולו.
 
שלום וברכה לך......./images/Emo13.gif

אז כן.......רק מילים טובות אפשר להגיד על העיר חיפה!!! אחרי 18 וחצי שנות שהותי כאן,יש על מה לדבר!!
אז למה אנחנו מחכים??? LOVE ענת.
 
למעלה