מה אתם אומרים על הדרכת שוחרים?

777ALEX777

New member
מה אתם אומרים על הדרכת שוחרים?

הציעו לנו לא ממזמן מה אתם אומרים על זה שווה או לא? כמובן לנמק תודה מראש
 

777ALEX777

New member
התכוונתי לכך ש...

בחיל האוויר הרי אלה שעשו הנדסאי רשאים לצאת לקורסים ועל כל כמות מסויימת של שעות מקבלים גמולים. השאלה היא האם למדריכים שלא נמצאים בטייסות וגפים טכניים יש אפשרות לצאת לקורסים כאלה.
 

murzik3591

New member
בוודאי

למיטב ידיעתי אין קשר להנדסאים, חייל זכאי למינימום מסויים של קורסים במהלך השירות הסדיר. אני ממש לא בקיא בנהלים הללו.
 
בקשר לזכאות

למיטב ידיעתי חייל זכאי לשני קורסים בשירות הסדיר. במקרה של הדרכה, המדריך עובר כך או כך שני קורסים: קורס הדרכה ראשון-שרוך תכלת ועוד קורס הדרכה (אולי של ר"צ או משהו כזה)-שרוך כחול.
 
מקצוע חשוב וקשה.

שלום. הדרכת שוחרים בטכני או בשלוחות זה מקצוע מאוד מאוד חשוב. אותם מדריכים שיצאו בעתיד להדרכה או המדריכים קיום. הם בעלי השפעה ענקית על דור העתיד של המערך הטכני של חיל האוויר. לא מספיק בשביל מדריך רק לטפל בבעיות משמעת או דברים נוספים. זה הרבה מעבר לזה. אנחנו בשביל החניכים דוגמא מבחנית הכל. לדעתי לא כל חייל מתאים להיות מדריך. לדעתי צריך לאוהב את המקצוע,לכבד את החניכים, לאוהב אותם, להשקיע בשבילהם. ולראות את ההצלחה שלהם נטו. נכון שהעבודה היא מאוד מאוד קשה. אבל עם אהבה והשקעה שלכם בתלמידים זה הסיפוק הכי גדול. וכאשר אני שומע עם זה שווה או לא שווה. אז על מנת שדור העתיד לא יקבל מדריכים שזה לא בא להם מהבטן. אז התשובה שלי בשביל להגן על דור העתיד של חיל האוויר תוותר על הדרכת שוחרים. ובהצלחה בתפקיד אחר. שבוע טוב.
 

777ALEX777

New member
כששאלתי האם זה שווה...

הכוונה הייתה שיתנו לי הסבר להאם זה מקצוע מעניין ומאתגר כמו עבודה בטייסת למשל. חבל לי שדבריי לא הובנו נכונה וכתוצאה מכך הוסקו מסקנות לא נכונות לגביי. בחיי לא ידעתי שיש עדיין שוחרים כאלה מורעלים. תודה בכל מקרה על התשובה. נ.ב. בכלל לא נרשמתי לזה אז אל תדאג
 

big2small

New member
אני די בטוח

שזה שיכול שעובר להרבה מדריכים בראש "האם הקורס הזה ישתלם לי בעתיד".
 

arikvx

New member
בשביל להיות מדריך

אתה צריך ללמוד לספר לחניכים שלך שהם יהיו חוד החנית ויקבלו קורסים איכותיים.
 
לאריק היקר יש לך עוד הרבה ללמוד.

לאריק היקר. לא צריך לספר לאף אחד שום סיפור. ואין צורך להגיד כמה חיל האויר חשוב. ואין צורך להגיד כמה חשוב השרות בצבא. ואין צורך להגיד שבשירת התקווה צריך לעמוד ולשיר. ואין צורך להגיד לחניכים שצריך לכבד איש את רעהו. כל אחד צריך להבין את זה ולדעת את זה לפי הערכים שהוא גדל עליהם. ההשקפה שלך היא של זילזול "חוד החנית". כל תפקיד הוא חשוב וזקוקים לו בחייל האויר ובכלל בצבא. וכל אחד תורם איפה ובמה שהוא יכול. ואין לזלזל באף אחד. אז לפי מה שאתה אומר אם אתה לא מנהל אז אתה לא שווה. תסתכל על עצמך במראה ותגיד את זה. אבל אל תזלזל באף תפקיד ובאף אחד. כי אין לך את הזכות. בברכה,
 

arikvx

New member
הודעתך לא קשורה לנושא

אין לחיל האוויר שום זכות לשקר לשוחרים שהם יקבלו קורסים איכותיים ואז לשבץ אותם בקורסים שבהם נשר החיילים הכי גדול. חיל האוויר מבצע מרמה לצורך מילוי חורים של כח אדם בטיסות, השקר של חיל האוויר לשוחרים הוא הונאה.
 
אז תתבע... בשורה התחתונה,

רוב אנשי הקבע והחיילים המצטיינים בשירות חיל האוויר המבצעי (טייסות וכדומה) הם שוחרים. המון שוחרים משתלבים בהצלחה בשוק העבודה המקצועי גם באזרחות!
 

Prince Yoni

New member
רגע, לא ידעת את זה?

זה חדש לך שאתה שוחר וכולם שמים לך רגליים? זה חדש לך שאתה שוחר ואתה עושה קורסים על חשבון זמנך הנכבד? כמה שיגידו ששוחרים זה איכות, אין לי ויכוח עם זה, אבל תוקעים אותם בכל החרא של המערך הטכני. ותפסיקו לספר פה סיפורי הבל.. מי שלא יודע כלום עדיף שישתוק מאשר יטעה אחרים.
 
למעלה