מה אתם אומרים

roy benon

New member
תתחילי להתמודד עם עובדות ולא עם הכפשות

את סתם יוצאת קטנה
 

roy benon

New member
אגב "גוש ימין" ,גוש שמאל".... טרי

יובל רבין המסיבת עיתונים עם נתניהו קרא לאחדות בין הליכוד לעבודה. אם זה יקרה אני צריך להבין שהשמאל ניצח או הימין ניצח או מה? איך בדיוק מחלקים את הכנסת לימין ושמאל הרי מצע מורכב מעמדות בנושאים שונים ולא רק מדיני.
 

the new L

New member
בוא ונדבר על עובדות

מתוך 10 המועמדים הראשונים ברשימת קדימה, ל5 יש או היה תיק פלילי. מה דעתך על העובדה הזו?
 
נציגי הסיעות ממליצים לנשיא

על מועמד להרכבת הממשלה, ובהתאם לזה נשיא המדינה רואה למי הסיכויים הגבוהים ביותר להצליח להרכיב קואליציה. לך תאכל כובע, או חצץ.
 

roy benon

New member
ומי אמר לך מה הם ממליצים?

מפלגות, מסתבר, לא תמיד עובדות כמו שמשווקים אותם... לא חסר מקרים של מפלגות קטנות שתמכו במועמד מכיוון מנוגד כי זה התאים לאג'נדה שלהם באותו הזמן.
 
נועה, נועה. אלה טהורים?

אני מבקשת, את יכולה להגיד שהם באו מהליכוד א ב ל הצירוף עם טהורים קשה לי מדי, אנא התחשבי בי
 
ואם כבר, ספר לי איזו קואליציה לבני תרכיב?

איזה תיק יקבל חיים רמון? איזה תיק יקבל הנגבי? וליברמן, מה איתו? ולמה היא מזלזלת כ"כ בשר הביטחון למשל, ספר לי על זה. אני אשמח לדעת או לפחות מה הציפיות שלך, ואיזה תיקים יקבלו אנשי קדימה לדעתך. האם מופז שהוריד את דרוג אל על צריך להיות שר התחבורה? יש עוד דברים מעבר לצעקות שלכם, אנא ממך, נסה לא להתעלם מהם.
 

roy benon

New member
אם ברק וביבי היו מסכימים לעימות...

אז הם היו יכולים לשאול אותה את כל השאלות האלה אבל הם לא! אני לא מתיימר להיות ראש הממשלה ציפי לבני ולהחליט על הקואליציה העתידית.
 
אבל אתה משכנע אותנו להצביע. למי?

לכל העבריינים האלה? ברצינות. אם זה היה מקום עבודה היו מטיסים אותם קיבינימט, רק במדינת ישראל פושעים יכולים לנהל מדינה. ואם לבני באמת נקיה וטהורה כמו שאתה טוען (ויכול להיות שאתה צודק, אני לא יודעת ולא מתווכחת על זה) - מדוע היא יושבת עם השרצים האלה? זה כתם. נקודה. אם היא כ"כ חזקה אני מאחלת לה להצטרף למפלגה אחרת או להקים אחרת. אבל אני לא מבינה למה לתת קול לרשימת עבריינים. מצטערת.
 

JeykinsN

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifהוצאת לי את המילים מהפה

 

MIIKLE

New member
אתם שקרנים ונואשים

נו צייר את הקואליציה העתידית שלך חוץ ממרצ וקדימה אין מי שימליץ על ליבני לראשות הממשלה גם העבודה והמפלגות הערביות לא ימליצו עליה. יש לך עוד יום אחד לחיות באשליות אבל מחר תנחת חזק לקרקע המציאות נחיתה נעימה
 
לא יודע אבל כבר פורסם שמות

של חכי``ם מקדימה שיעברו לליכוד. העסק שם הולך להתפרק.
 

sandbird4

New member
למה לא להצביע + מיתוסים על הבחירות

קודם כל ברור שכולם חרא, ארצות הברית היא בעל הבית וחוץ מהם יש הרבה גופים שלא נבחרים שהם שולטים בפועל (הצבא, בג"ץ, ועד חברת מקורות וחברת החשמל וכו). לכן לרוב ברור שאין משמעות למי שבוחרים בו אבל בכל זאת יש את המיתוסים הנפוצים אז למה בכל זאת מר ישראלי הולך להצביע למרות שברור לו שאין לזה משמעות: 1. "הרע במיעוטו" - המיתוס הכי מפגר מכולם. אם כולם אותו הדבר אז מה המשמעות של לבחור? גם אם אחמד טיבי יבחר לראשות הממשלה אז ארצות הברית, בג"ץ וכל שאר השליטים האחרים לא יתנו לו הרבה חופש משחק. אם נהיה אופטימים אז גם אם יבחר המנהיג שבאמת רוצה לעשות שינוי אז הוא יהיה כבול כמו כולם. 2. "גוש הימין/שמאל חייב לנצח" - פחחחח... ראה סעיף 1. בפועל אין משמעות לימין ושמאל. בפועל ממשלות השמאל התחילו את רוב המלחמות וממשלות הימין החזירו הכי הרבה שטחים. ולא שכחנו את הסכם אוסלו שלא היה יכול לקרות בלי שמפלגת התחיה הימנית הפילה את שמיר. וכלכלית? כולם קטיפליסטים. ומה לגבי דתיים? גם העבודה עם מרץ ב-1991 וגם הליכוד בשנות ה-80 הם אלה שיצרו את הקצבאות. ושחיתות? שאלה רטורית
3. "המפלגות הדתיות והערביות יתחזקו" - ההיסטוריה מוכיחה שלא: מפלגת ש"ס יורדת כל הזמן ומתרחקת מהשיא בתקופת דרעי, אגודה נשארת תמיד 5 עד 6 מנדטים והערבים תמיד כ-10 מנדטים. דווקא מה שתמיד יורד הוא כמות המצביעים. עוד משהו חשוב: מניתוח ההיסטוריה של לפחות שנות ה-80 עד עכשיו אז לא משנה למי מצביעים תמיד מקבלים את אותם האנשים. בפועל התרגיל הוא פשוט: אותם האנשים זזים תמיד ממפלגה למפלגה או שמקימים מפלגת מרכז חדשה בשביל להאכיל את רוב הציבור שכאילו הולך להיות שינוי. אז היו: "מפלגת יחד", "צומת", "שינוי", "מפלגת המרכז", "קדימה", "הגימלאים" ועכשיו "ישראל ביתנו". כל המפלגות האלה אותו הדבר: אותם אנשים בערך שמסתתרים בסוד אחרי מנהיג אחד שרק אותו מדגישים, כולם מבטיחים שינוי, כולם לא עושים כלום וכולם גם נעלמים אחרי קדדנציה אחת לטובת מפלגה חדשה עם שם שונה ואותם אנשים
התרגיל הוא מאוד פשוט: מסתכלים מי המפלגה הקטנה השניה אחרי כוכבת הבחירוות שמשכה את ציבור בעל דעות של מרכז המפה הפוליטית ואותה מריצים בבחירות הבאות. גם במפלגת השילטון יש תזוזה ממפלגה גדולה אחת לשניה. קדימה מורכבת מיוצאי הליכוד והעבודה ויש כל הזמן מעבר ממפלגה למפלגה עוד מתקופת דויד לוי שעבר לעבודה ובחזרה לליכוד. לסיכום: הצבעה בבחירות = לאותת לממסד שאנחנו פראייריים. אי הצבעה = לאותת שהם חייבים להשתנות כי נגמרה החגיגה. לא לדאוג כי אין משמעות למה שמצביעים. בכל מיקרה יום אחרי הבחירות תמיד הנבחר טס לארצות הברית לקבל הוראות מהבוס.
 

the new L

New member
מה זו הבורות הזו?

"3. "המפלגות הדתיות והערביות יתחזקו" - ההיסטוריה מוכיחה שלא: מפלגת ש"ס יורדת כל הזמן ומתרחקת מהשיא בתקופת דרעי, אגודה נשארת תמיד 5 עד 6 מנדטים והערבים תמיד כ-10 מנדטים. דווקא מה שתמיד יורד הוא כמות המצביעים." ש"ס, למעט ה-17 מנדטים החד פעמיים שהם קיבלו מתחזקים בהתמדה (10 - 11 - 12). הערביות תמיד מקבלות 10? למשל ב1992 הן קיבלו 5.
 
למעלה