מה אתם חושבים על התוכנית אתמול של

מה אתם חושבים על התוכנית אתמול של

נמרוד הראל-"בלתי נתפס"? אהבתם, נהנתם או שהיה על הפנים ?! אשמח לשמוע תגובות.
 

ofer976

New member
אמ..לא ממש ראיתי...

אני לא מעודכן ממש בערוץ 10...פעם ראיתי. הוא ממש קוסם טוב!!! אתמול ראיתי את הקטע שהוא שינה לבחורות את הטעם. אבל אתם יודעים..יכול להיות שהן שחקניות, אז אני לא רוצה ממש לאמין.
 

KOBI121212

New member
התוכנית מדהימה!

נמרוד הראל אומן חושים נהדר יש לו דברים מענינים. אמיר לוסטיג יותר מדהים אותי הוא עושה דברים שנותנים לי כאבי ראש רק מלחשוב איך הוא עשה את זה!?! בשורה התחתונה העונה הקודמת הייתה מעניינת יותר.נכון שזה עוד מוקדם לשפוט אבל רואים לאיזה כיוון העונה זזה.בכל מקרה כל עוד אמיר לוסטיג מופיע שם זה התוכנית מספר 1! דרך אגב הוא יהיה שבוע הבא ב"היורש" עם אורי גלר..אני חייב לראות מה הוא יעשה.!!
 

DJ Shaked Nave

New member
אני ממש מתחיל להתמכר לפורום

(תמיד הרגשתי שאני מחובר לעולם הזה :]) התוכנית אתמול נורא אכזבה אותי. אני אתייחס ראשונה לנושא המרכזי בתוכנית- נסיעה של 800 מטר בעיניים עצומות- קודם כל, אני מעריך את נמרוד על זה שהוא כנה כלפי צופיו (מגלה חלק מהסודות של הקסמים שלו, אומר שאין לו שום כוחות מיוחדים וכ'ו). עצם זה שהוא קורא לעצמו "אומן חושים" ומסביר לצופים באופן מפורש שכל מה שהוא עושה זה משחק בתת המודע של האנשים- גורם לי להרגיש הנאה גדולה. בקשר לתרגיל שהוא הציג- עצם ביסוס התוכנית על אייטם אחד מרכזי קצת איכזב אותי. נכון שהיה מאוד מעניין לצפות בכל התהליך שהוא עבר בשביל לבצע את התרגיל, אבל יש גבול של עניין בנושא יחיד. כמו כן, הוא לא היחיד שעשה את התרגיל בארץ (ראה ערך- אורי גלר בבסיס תל-נוף). תרגיל הדיקור של אמיר לוסטינג- כמו כל הביצועים שראיתי שהבחור עשה, הוא הרשים אותי מאוד. הוא מבצע תרגילים שפשוט תענוג לצפות בו. אני בטוח שנשמע עליו עוד הרבה בעתיד, ובעיקר בתוכנית אורי גלר- אני מעריך שהוא יקטוף את אחד המקומות הראשונים. כל מילה מיותרת.
 
אני לא יכול להגיד

אני לא יכול להגיד שהתוכנית אכזבה אותי כי אני מאוד אוהב תוכניות שקשורות בקסמים ובמיוחד אם זה בעברית אבל משהו היה חסר לי...אני לא יודע להגיד מה אבל משהו לא זרם לי מספיק. נמרוד מנסה לעשות את מה שעושה כריס אנג'ל בתוכנית שלו, כל פעם נושא מרכזי אחר שבו הוא מנסה לבדוק את היכולת שלו. הבעיה היא שנושא מרכזי אחד לבד לא יכול להחזיק תוכנית שלמה ולכן מחפשים "מעברים". אני חושב שהקסמים שנחשבים למעברים או "קשורים לנושא", קצת מצוצים מהאצבע וממש לא קשורים...הקטע של "קלף מתקשר אלייך לפלאפון", "העיוור שמשחק גולף" , "המדובבות"-אז כן...הוא מנסה להראות תהליך שמלווה אותו כדי להיות מוכן לנושא המרכזי אבל אותי זה משעמם-אין אקשן!שום דבר לא ממש קורה ולא תמיד יש קשר הגיוני בין הקטעים. אני חושב שהדמות הרצינית שנמרוד בחר לו היא קצת כבדה לקהל הישראלי-הייתי רוצה לראות אותו יותר קליל, פשוט ולא לעשות סיפור גדול מכל דבר. לגבי לוסטיג...לא אהבתי את הקטע-אני לא יכול לשים את הנקודה איפה.
 
למעלה