מה בעצם לומדים בשנה א משפטים בפרט?

favor1

New member
מה בעצם לומדים בשנה א משפטים בפרט?

ובכל שלוש וחצי שנות הלימוד בכלל?
 

favor1

New member
האם זה קשה ללמוד במסלול דו חוגי?

ומה לדעתכם יותר טוב לשלב עם משפטים? תקשורת או קללה או משהו אחר?
 

הייבי

New member
תשובות קצרות

לאף אחד אין תשובה לאף אחת מהשאלות. למעשה לאנשים יש תשובה ודעה והכל, אבל מעט מאוד אנשים ישבו לכתוב לך מגילה על הכל מהכל (במיוחד עכשיו בתקופת מבחנים). אני ממליצה לך לעשות קצת בירורים, לקרוא באתרים של האוניברסיטאות, לעשות חיפושים אחורה ואח"כ לחזור עם שאלות יותר ממוקדות. זו לא תגובה מתוך רוע או כעס או עצלנות, פשוט מתוך הכרה במציאות ומעל לכל: לומדים משפטים- על ההיבטים השונים שלהם והתכנים הספציפיים משתנים ממוסד למוסד- בשביל זה יש לאוניברסיטאות אתרים וידיעונים. מה עדיף? זו שאלה אישית. אישית אני שונאת תקשורת ואוהבת כלכלה. כשתמקדי את ההתלבטות שלך, יהיה לנו קל לחוות דעה. איפה עדיף? ת"א ת"א ת"א, למה? כי אני לומדת שם וזה המקום היחיד שאני מכירה. אולי עדיף בעברית- זה מה שמי שלומד בעברית יגיד לך. שניהם מוסדות טובים, מכאן זו העדפה אישית (שוב, אם יש לך התלבטות קונקרטית יותר אז לאנשים כאן יהיה קל יותר להביע דעה). לא יצא כל כך קצר, אבל אין מה לעשות.
 

Margarita22

New member
מקום הלימודים

בעקרון אין הבדל. אני לומדת בעברית. מישהו אחר לומד באתא - ובסוף כולם מביאים קפה לבוס שלהם בסטאג' :) אם תרצה חלוקה גסה - אז: אם אתה רוצה שירות ציבורי - אז עדיף עברית. ואם אתה רוצה פרטי- עדיף ת"א. אוי.. אולי כדאי למחוק את השורה האחרונה.. זה כ"כ לא מדוייק שזה מפחיד. טוב. הנה אני חוזרת בי. אין הבדל. אחת קרובה לים. והשניה לכנסת. תבחר.
 

Margarita22

New member
שילובים

אני בעד שילובים - להיות "סתם עו"ד" זה כבר לא נחשב כמו פעם. כדאי שהתחום השני יעניין אותך.
 

sacrament

New member
כדאי באמת לחדד קצת את השאלות

אני ממליצה להסתכל בקישורי הפורום- אשר יש בהם קישור ישיר לפקולטות למשפטים השונות. יש שם ידיעונים ואפשר לראות מה לומדים באופן כללי במהלך 3.5 השנים. אחרי הסיור באתרי הפקולטה אפשר לחזור לפה ולשאול שאלות קצת יותר ממוקדות...
 

Margarita22

New member
אני אענה..

בשנה הראשונה לומדים - חוזים, עונשין, חוקה בעיקר והחל מהשנה השניה - הכל קורסי בחירה - אז תלמד מה שמעניין אותך :)
 

הייבי

New member
מה שמעניין?

אני מקווה שהחיוך הוא סוג של ציניות...
(אני מסיימת שנה ב' ועוד מחכה להתממשות ההבטחות בדבר מה שמעניין...- לוקחים מה שכולם לוקחים, מה שמומלץ בשנה ב', מה שמסתדר במערכת, מה שאין לו דרישות קדם שלא עומדים בהם..... פה ושם גם מצליחים לקחת משהו מעניין)
 

sacrament

New member
לצערי הדברים שבאמת *בחרתי* בהם...

דהיינו, הקורסים של חטיבה שלישית...התגלו רובם ככולם כאכזבה. לא מעניין ולא נעליים. ודווקא הקורסים של חטיבה שניה והמטא משפטי שלקח לי שעות להתאים למערכת וכולם לוקחים מתוך אילוץ...התגלו כבחירות לא רעות...והיה לי מאוד מעניין בהם.
 

BlackUnicorn

New member
אצלי דווקא רוב החטיבה השלישית כן היו

מעניינים והחטיבה השנייה לא... חוץ מדיני משפחה בעצם.
 
למעלה