מה דעתכם על ביה"ס אתיופי?

מה דעתכם על ביה"ס אתיופי?

האם אתם הייתם רושמים את ילדכם היכן שיש ריכוז גבוהה של תלמידים אתיופים או ש..?
 

SupermanZW

Well-known member
אמנם אינני אתיופי ואין לי ילדים אך לו היה לי

ילד הייתי רושם אותו לבית הספר הכי איכותי שהייתי יכול לממן עבורו וזה היה נכון גם אם הייתי אתיופי. כשיהיו לי ילדים אני מתכוון לחנכם למצויינות.
 

shlala1

New member
../images/Emo45.gifכנ"ל חוץ מהקטע של האתיופי כי אני כן../images/Emo3.gif

אההההה וגם יש לי ילדים
 
אני לא בעד

ככל שיעשו הפרדה, אפילו מהצד האתיופי ולא מהצד של הלבנים, ככה ישאירו את המצב כמו שהוא ויחזקו אותו. צריך לגרום למצב שמגיל קטן ההשתלבות תהיה טבעית, אין סיבה שלא. מהגן, ואז בבית הספר וכן הלאה. ברגע שיהיה בי"ס לאתיופים, זה כאילו מישהו פה קובע ומצהיר שאמורה להיות הפרדה, שהיא עוזרת, שהיא נכונה.
 

LEATHER REBEL

New member
את מה שאמרה הגולשת "רק אהבה תנצח"

שמת לב, ודאי, שזה שורשר אליה. הלא כן?
 
מי שאמר אני לא בעד=נגד

לאלה שהם נגד שיהיה בי"ס לאתיופים בלבד, מי שיוצר את ההפרדה זה לא האתיופים (כפי שראיתם בעבר הלא רחוק בתקשורת "אתיופים בחוץ"), לדעתי יכול להיות מעניין ואפילו יפה שקיים ביה"ס אתיופי, בעל אופי אתיופי, עם היסטוריה של יהודי אתיופיה, עם שם של חוזה יהודי אתיופי, כמה מכירים את ההיסטוריה של יהודי אתיופיה. אם אותם ילדים ידעו את ההיסטוריה של אבות אבותם ידעו להעריך ולהתגאות במה שיש להם,יכולו לדבר וספר על כך. ביה"ס "הדרים" ברחובות בשכונת קרית משה- זהו ביה"ס של גאווה לכלל האוכולסיה של יהודי אתיופיה ושהוא פתוח לכלל האוכלוסיה (ולא רק לאתיופים בלבד) כמובן שברובו של השכונה זו אוכלוסיה אתיופית, כי כל הלבנים ברחו. וזה יכול רק לחזק את הילדים האתיופים, ודווקא שם הייתי רוצה לראות ילדים לבנים משתלבים מגיל קטן באופן טבעי, לדעתי ילדים הם תמים ומי שיוצר את ההפרדה אלה המבוגרים ההורים, נתחיל בכם המבוגרים שתשלבו את ילדיכם בחברה האתיופית (כפי שאומרת רק אהבה תנצח באופן טבעי). כאן אין הצהרות או הפרדות- כאן יש התחלה חדשה- רוצה לראות אותכם שם משלבים ומשתלבים ממקום שכן רוצים באופן טבעי. שמתי לב- לכך ואני מגיבה leather rebel לילה טוב!
 
אולי לא אותך..

אבל אולי את הילדים שלך, אחיינים שלך, דודנים שלך, בני חברים שלך.. שכנים שלך מי יודע היכן נפגש.
 

LEATHER REBEL

New member
בית ספר מעורב זה חשוב מאוד

בית ספר רק לאנשי מגזר מסויים... כבר הוכח שזה עובד רק במדינות דיקטטוריות.
 

udiTT

New member
מה זה משנה ביה"ס אתיופי לא אתיופי???

אני רק מסתכל אים "בית הספר מחנך למצויינות עשייה,התמדה והצלחה וכו' " ולא על סוג אוכלוסיה שלומדת בו, לכל אלה שהתנגדו( בפורום) לביה"ס אתיופי אתם לא מאמינים לעצמכם, וזה לא טוב .
 
לא קשור לאמונה

אני לא מתנגדת לזה בגלל שאני לא מאמינה שבי"ס אתיופי נטו יכול להביא תוצאות טובות. בטוח שכן. אלא מסיבה אחרת לגמרי-שזה פשוט ינציח את ההפרדה. כבר כתבתי את הסיבה לזה בהודעה קודמת.
 
למעלה