מה דעתכם על דרך ריפוי הפליאדים?

Apotheosis

New member
מה דעתכם על דרך ריפוי הפליאדים?

"חוצנים" (לא אפורים!) מרפאים, ושמש האליסיון..
אני מבין שלכל אחד יש את דרך הריפוי משלו - אבל מה דעתכם על הנושא הזה?

הנה קצת מידע:

"
על פי הביולוגיה המודרנית, החומר התורשתי שלנו, המצוי בכל תא בגופנו, מורכב מסליל כפול הנקרא דנ"א. הוא מכיל כשלושה מיליארד 'אותיות' כימיות ומהווה את הצופן הגנטי שעל פיו אנו בנויים. למרבה הפליאה, נמצא שרוב רובו של החומר הגנטי אינו מנוצל כלל ודומה שאינו משרת שום תכלית. הביולוגים הגדירו אותו כ'זבל', גיבוב סתמי של 'אותיות' שדומה שאין לו כל משמעות בהתרקמות הגוף ותפקודו. על פי הפליאדים, עובדה מדעית יבשה זו רומזת לאחד הסיפורים המרתקים ביותר מן ההיסטוריה הקדומה של המין האנושי. למעשה, האדם במקורו הכיל שנים-עשר סלילים של דנ”א ולא שניים... היה זה יצור מפואר ביותר, בעל יכולות כבירות.

'האלים הישנים', כל אותן תרבויות חוצניות שבאו מכל רחבי היקום ומממדים שונים, יצרו את האדם ב'דמותם וצלמם'. הם השתמשו בדנ”א שלהם כדי לפתח את האדם ואת כל צורות החיים על פני כדור הארץ. הארץ היתה אמורה לשמש מרכז בין גלקטי לחילופי מידע וספרייה קוסמית. כל עושר התרבויות הזה הוצפן בתוך כרכי אותה הספרייה. אלו לא היו ספרים מנייר אלא ספרים חיים - בעלי החיים, הצמחים, בני האדם והתודעה האלמנטלית של כל פרודה של האדמה. לאדם נועד התפקיד הנכבד ביותר בפרויקט זה, כמי שנושא בתוכו את הנגישות לכל המידע המוצפן. שנים עשר הסלילים המקוריים הכילו את כל יכולותיו היוצאות מן הכלל, שאפשרו לו לממש את ייעודו.

בשלב זה פרצה מלחמה בין אלים בוראים אלו והפלנטה נפלה שלל לגזע של ישויות שראה באדם סכנה למעמדו. באמצעות הנדסה גנטית, פירק גזע זה את שנים עשר סלילי הדנ”א של האדם וערך אותם מחדש בצורה שבלמה את היכולות הללו. המידע הגנטי נותר בתוך שני הסלילים אך הוא פוזר ועורבב בצורה שאינה מאפשרת להשתמש אלא בחלק זעיר ממנו.

כל הדברים הללו, אף שלא היו מחויבים מראש, התרחשו בהתאם לתוכנית אלוהית שיצרה קוטביות ומאבק במטרה לאפשר התפתחות מתוך בחירה. אולם, אחרי אלפי שנים, הגיע הזמן לגדול! על פי הפליאדים, המין האנושי נמצא על סף זינוק אבולוציוני כביר יותר מכל מה שידענו בעבר. תדר האדמה משתנה בהשפעת גלי אור הבאים מן הממדים הגבוהים. תדר אנרגטי חדש זה מעורר זיכרונות רדומים בתוך גופנו ומוחנו ומפעיל כישורים מדהימים שזמן כה רב היו חסומים. בני האדם כמו מתעוררים כעת משינה עמוקה ומתחילים להיזכר בזהותם האמיתית, הרב-ממדית, הקוסמית. הם מתחילים לרכוש מחדש את הכישורים שאבדו להם. שנים עשר סלילי הדנ"א יאפשרו לבני האדם להתחבר מחדש לכל שתים-עשרה הצ’קרות הקוסמיות ולרשת המידע הרב-ממדית."
 

Apotheosis

New member
עוד מידע..

http://www.youtube.com/watch?v=uPxbVo0VLcM


"הוידיאו הבא הוא החלק הראשון מתוך שלושה חלקים והוא מתאר מאורעות שקורים ברגעים אלו ממש בקוסמוס ,הגעתה של אנרגיה אלקטרומגנטית משמש אלסיון של הפליאדים אל כדור הארץ ושאר מערכת השמש , שיאה של האנרגיה יהיה ביום הקצר של שנת 2012 והלאה - בדיוק כמו שנכתב על ידיי בני המאיה בלוחות השנה שלהם - לוחות אשר מדענים מאמתים בשעה זו .

בריאה מחדש עם מראות מקוריים של מאורעות קוסמיים שיובילו לשינוי קיצוני של העולם שאנו מכירים - ויצירתו של העידן הפוטוני החדש ."



כתבה ב"ניו אייג", מעריב :

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/580/018.html


האתר הרישמי:

http://alcyonpleiades-il.blogspot.co.il/
 
נשמע מעניין...אכנס לחומר לאט לאט לבדוק.....

בהמשך אכתוב מה דעתי.
ברוך הבא לפורום ותודה לך על השיתוף.
יום נפלא
.
 

ינוקא1

New member
שלילית ביותר.

הם אומנם מעניקים ריפוי , אך לוקחים אנרגיה רגשית בתמורה ומשחקים לך בגוף - משתילים כל מיני דברים.

האם היית הולך למנתח שאינך יודע מה הוא עושה בדיוק , ואינך יודע מהן כוונותיו ?

כל עוד לא נתת להם רשות , הגישה שלהם אליך מוגבלת.
אך מהרגע בו נתת להם רשות והפכת אותם להיות בעלי הבית על עצמך , השמיים הם הגבול מבחינתם.

כל מה שאני כותב כאן זה מנסיון אישי.

בסופו של דבר כאשר ויתרתי על "שירותיהם" גיליתי שאין בהם בכלל צורך , וכל מה שאפשר איתם יותר טוב בלעדיהם.

יש אל אחד - וזוהי ההוויה עצמה.

לכל אחד מאיתנו יש גישה ישירה לשם.

ממילא אין לנו צורך בשום מתווכים כאלו.
 

Apotheosis

New member
מי מעניק ריפוי ומי משתיל?

רופאים קונבנציונליים או הפליאדים המרפאים?

את יכולה ללכת גם למנתח - כונותיו הכלליות הוא לטפל - לרוב כמו שמו "רופא מנתח" - הוא רוצה גם להגיע לשלב הניתוח עצמו כ"תרופה למכה" - בכל פעם.. ממש כמו שתלכי לרופא אף אוזן גרון וכן הלאה - בזה הם יתמקדו..
אני מדבר על ריפוי הנשמה ואז גם התודעה והפיזי - אין מחמק מזה.. וזה לדעתי, רפואה אמיתית.

אני מבין שנפגעת מרופא מנתח כלשהוא או "מומחה" לחלק כזה או אחר בגוף - הגיוני מאוד - ואם גילית שאפשר בלעדיהם - גילית שלא צריך תמיד "אותם".

יש אל אחד - טעות - "ושכנתי בתוככם" כתוב בתנ"ך - מדוע כתוב שכנתי בתוככך ולא "הסתכלתי מעליכם" או "שמרתי אני עליכם" ?

בתורה כתוב שבני ישראל מבקשים לראות את פניו של אלוהים כאשר משה נבחר להוציאם מ"מצריים", מה הם רצו לדעת ראשונה? מי שלח אותך.

אלוהים אמר לו "אני ה' אלוהיכם - אלוהי אברהם, יצחק ויעקב" כשדרשו לדעת את שמו נאמר להם "אהיה כאשר אהיה" - מה זה אומר? שאלוהים פחדן ולא רצה להגיד להם את השם שפרטי שלו? או שאלוהים הוא לא רק אחד אלא כמה ישויות שנקראות "אלוה(ה)" - ומתחלקים בריפוי של העולם.. ואז נשאל אז למה כולם מאמינים באל אחד? והתשובה תהיה - שכולם הם עובדי אלילים שונים - רק שלפסל שלהם הם קוראים אלוהים - זה הכל עניין של תפיסה, ותפסת "מרובה" - לא תפסת.

 

ינוקא1

New member
כל מה שכתבתי , כתבתי מהתנסות אישית.

ודווקא כ"הילר" - הלכתי בעצמי למרפאת חוצנים , ואחר כך עבד איתי "צוות חוצנים" כזה , עד שהבנתי שאומנם הם מעניקים ריפוי אך בסופו של דבר הם לוקחים ממני אנרגיה רגשית בתמורה כדי "לתחזק" אותם במימד שלנו.
הם ניסו לעשות כמה מניפולציות כדי שאשאר איתם , אך בסופו של דבר זרקתי אותם - לשמחתי.

מכיוון שהסיפור הוא ארוך , אינני יכול לפרט כאן את הכל , אך זה הסיכום.

לגבי הפרשנויות שלך ליהדות , ובכן התורה חוזרת כ50 פעם (!) על האיסור בעבודה זרה , וכותבת בפירוש שלאלוהים אין גוף ודמות הגוף :

"וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד, לְנַפְשֹׁתֵיכֶם: כִּי לֹא רְאִיתֶם, כָּל-תְּמוּנָה, בְּיוֹם דִּבֶּר יְהוָה אֲלֵיכֶם בְּחֹרֵב, מִתּוֹךְ הָאֵשׁ. טז פֶּן-תַּשְׁחִתוּן--וַעֲשִׂיתֶם לָכֶם פֶּסֶל, תְּמוּנַת כָּל-סָמֶל: תַּבְנִית זָכָר, אוֹ נְקֵבָה. יז תַּבְנִית, כָּל-בְּהֵמָה אֲשֶׁר בָּאָרֶץ; תַּבְנִית כָּל-צִפּוֹר כָּנָף, אֲשֶׁר תָּעוּף בַּשָּׁמָיִם. יח תַּבְנִית, כָּל-רֹמֵשׂ בָּאֲדָמָה; תַּבְנִית כָּל-דָּגָה אֲשֶׁר-בַּמַּיִם, מִתַּחַת לָאָרֶץ. יט וּפֶן-תִּשָּׂא עֵינֶיךָ הַשָּׁמַיְמָה, וְרָאִיתָ אֶת-הַשֶּׁמֶשׁ וְאֶת-הַיָּרֵחַ וְאֶת-הַכּוֹכָבִים כֹּל צְבָא הַשָּׁמַיִם, וְנִדַּחְתָּ וְהִשְׁתַּחֲוִיתָ לָהֶם, וַעֲבַדְתָּם . . ."

וכל זה הוא בגלל שהחוצנים החביבים הללו בעבר היו מסתובבים כאן בכדור הארץ (כדי לשאוב מכאן אנרגיות רגשיות) גרמו לבני האדם להאמין בהם כ"אלים" ובשבילם נעשו פסלים ועוד ועוד.
מכיוון שמטרתם היא לסחוט אנרגיות רגשיות כמה שיותר , אז הם מאוד מעונינים לייצר "דרמות" וכמה שיותר. ומכאן ההשפעה המזיקה שלהם (מעבר לעצם השוד של האנרגיות).

לעומת זאת האלוהים היהודי הוא ההויה עצמה : "אהיה" זה מלשון הויה , כנ"ל "י-ה-ו-ה".

כאשר האדם נמצא במצב של "הוויה" הוא מגלה שכל החוצנים הללו זה אחיזת עיניים. הם מעמידים את עצמם כ"מתווכים" ביננו לבין ההויה , וגובים דמי תיווך יקרים מאוד.
ולא רק ביהדות , גם בבודהיזם ובטאואיזם ועוד - מה שחשוב זה להיות במצב של הוויה. זוהי התפתחות רוחנית אמיתית , ומשם נובע ריפוי אמיתי.

כל מי שהתעסק עם החוצנים בדרך כלל לא סיים טוב. לפעמים הם נותנים הרבה ידע , ולפעמים הם אפילו מאוד מקדמים אותך עם המון טכניקות ויכולות תקשור מדהימות.
אך בסופו של דבר כאשר הם סיימו לשאוב את מה שאפשר הם זורקים אותך ועוברים לקורבן הבא.

אם אתה מחפש מידע אמיתי עליהם , אני ממליץ לך לקרוא בספרו של קסטנדה "אומנות החלימה" את הפרק על "היצורים הלא אורגניים". מנסיוני הוא צודק בכל מילה.
כנ"ל גם בספר הבא יש עליהם פרק חשוב :


http://toltec.co.il/armando.html

בהצלחה.
 

Apotheosis

New member
צודקת ויותר מכך, קסטנדה צדקה.

אני אשמח גם לשוחח איתך בטלפון בהזדמנות.

 

Apotheosis

New member
ולא רק שהיא צדקה..

""וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד, לְנַפְשֹׁתֵיכֶם: כִּי לֹא רְאִיתֶם, כָּל-תְּמוּנָה, בְּיוֹם דִּבֶּר יְהוָה אֲלֵיכֶם בְּחֹרֵב, מִתּוֹךְ הָאֵשׁ. טז פֶּן-תַּשְׁחִתוּן--וַעֲשִׂיתֶם לָכֶם פֶּסֶל, תְּמוּנַת כָּל-סָמֶל: תַּבְנִית זָכָר, אוֹ נְקֵבָה. יז תַּבְנִית, כָּל-בְּהֵמָה אֲשֶׁר בָּאָרֶץ; תַּבְנִית כָּל-צִפּוֹר כָּנָף, אֲשֶׁר תָּעוּף בַּשָּׁמָיִם. יח תַּבְנִית, כָּל-רֹמֵשׂ בָּאֲדָמָה; תַּבְנִית כָּל-דָּגָה אֲשֶׁר-בַּמַּיִם, מִתַּחַת לָאָרֶץ. יט וּפֶן-תִּשָּׂא עֵינֶיךָ הַשָּׁמַיְמָה, וְרָאִיתָ אֶת-הַשֶּׁמֶשׁ וְאֶת-הַיָּרֵחַ וְאֶת-הַכּוֹכָבִים כֹּל צְבָא הַשָּׁמַיִם, וְנִדַּחְתָּ וְהִשְׁתַּחֲוִיתָ לָהֶם, וַעֲבַדְתָּם . . ."

ונשמרתם מאוד לנפש (מהי נפש ומדוע לא כתוב נשמה במקום נפש - ואם כתוב נפש - כתוב אותה בהקשר אחר "נפש חיה" לא תקריבון -כי "שכנתי בתוככם" - אז זה כבר בהמה ולא ממש אדם)

כי לא ראיתצם כל תמונה - מה זה משנה אם את משתחווה לתמונה, פסל, או רב? כל אלו זה עבודה של מישהו שהוא לא עצמך והאלוהות או האהבה -זה תמיד דבר פיזי לסגוד לו -וזוהי עבודת "אלילים" ממנו כולכם חוששים - בזמן שהמוזמנים והמיסטיקה זורמת בעורקיכם כ"ידע אמיתי" כשספרה של "קסטנדה" מכבבת, ביחד עם הפלאפון האישי שלך ל"השלמת מידע".

ונמשיך הלאה:

זה שמנסיונך את יודעת משהו - לא הופך אותך ליותר חכמה או יודעת כל - במיוחד במיסטיקה או רוחניות.


" בְּיוֹם דִּבֶּר יְהוָה אֲלֵיכֶם בְּחֹרֵב, מִתּוֹךְ הָאֵשׁ. טז פֶּן-תַּשְׁחִתוּן--וַעֲשִׂיתֶם לָכֶם פֶּסֶל, תְּמוּנַת כָּל-סָמֶל: תַּבְנִית זָכָר, אוֹ נְקֵבָה."

ביום בו אלוהים סיפר לכם בחרב מתוך האש (כעס), השתחוותם מתוך כעס אל הפסלים, התבניות, הרבנים -זכר או נקבה בהם - ונכנעתם לפיתויים הנביזיים ולהפשעתךם המיידית - כעס ותאוות בצע.


" יח תַּבְנִית, כָּל-רֹמֵשׂ בָּאֲדָמָה; תַּבְנִית כָּל-דָּגָה אֲשֶׁר-בַּמַּיִם, מִתַּחַת לָאָרֶץ. יט וּפֶן-תִּשָּׂא עֵינֶיךָ הַשָּׁמַיְמָה, וְרָאִיתָ אֶת-הַשֶּׁמֶשׁ וְאֶת-הַיָּרֵחַ וְאֶת-הַכּוֹכָבִים כֹּל צְבָא הַשָּׁמַיִם, וְנִדַּחְתָּ וְהִשְׁתַּחֲוִיתָ לָהֶם, וַעֲבַדְתָּם . . ."


והנה את יכולה גם למחוק את פורום אסטרולוגיה ונומורולגיה וגרפולוגיה - עבודת אלילים, שלא נדבר אפילו על בחדרי חרדים ושאר מרעין בישין חלילה..


 

Lagrangian

New member
"כשיתעורר לידי בבוקר

ויבין באיחור גם אתמול כמו היום
אני בעצם בחור"..

נראה לי שלא קראת בזהירות את מה שינוקא כתב
 

Apotheosis

New member
יש משהו בדברייך, לא חשבתי על זה קודם..

יש משהו בזה שזה בא מזכר ולא נקבה..
 

neophile

New member
זה לא נכון ינוקא

באופן מסורתי אנשים מכל התרבויות בעולם יצרו קשר עם יישויות ממימדים אחרים מכל מני סוגים ועסקו בתקשורת יצירתית איתם .

כל מה שאתה אומר לגבי ההוויה זה נכון לדעתי אבל זה לא סותר תקשורת יצירתית עם יישויות אחרות , ניתן להעשיר אחד את השני .

כמה חכמות היישויות האלה וכמה התקשורת איתם תועיל זה כבר עניין אחר
 

טרללילם

New member
שבוע טוב

יש סוגים שונים של ישויות , ובאופן כללי העשויות שימשכו אליך אלו הישויות שהן כמוך.
כל עוד לא טיהרת את השדים הפנימיים שלך , העשויות איתן תתעסק הם שדים.
וגם ההיפך נכון , כאשר טיהרת את עצמך מגאווה קינאה וכעס , הישויות איתן תתעסק הן מלאכים.
כך שבסופו של דבר רוב מי שמתעסקים עם ישויות מתעסקים עם חוצנים שהם סוג של שדים.
ובסופו של דבר מה שחשוב זו העבודה הפנימית שלך על עצמך , והישויות הטובות לעולם לא יהפכו את עצמם לעיקר ולא יגרמו לך להיות תלוי בהן.
 

neophile

New member
זה ממש לא נכון

זאת חלוקה דיכוטומית לטוב ורע והייקום לא עובד ככה ..

יש מלאכים אבל הם לא קשורים למושגים אנושיים מוסריים של טוב ורע אלה הם שייכים ל"קרן הבריאה" לתנועה הדבולציונית(ההפך מאבולוציה) . כלומר התנועה מהמקור כלפי ויברציות נמוכות יותר ויותר .

מה שאני כן מסכים זה שיש מגוון רחב ואולי אינסופי של יישויות וזה נכון שדומה מושך דומה.

לדוגמא יש חיות טוטם ,ודרך אגב נדמה לי ששמעתי פעם שגם ביהדות יש את "חיות הקודש" .

זה נכון שתקשורת יצירתית עם יישויות היא לא עבודה פנימית שתפתח אותך בהכרח אלה זה עניין שאי אפשר להתעלם ממנו כשאתה מתפתח ..
 
נשמע מעניין. הרבה חומר שלא אכנס אליו

עכשיו.
יש מסביבי הרבה מידעים מכל מיני סוגים ולהכנס לכל אחד מהם
אין לי דעה קונקרטית כרגע.
אולי את\ה יכול\ה לתת כמה מילים כלליות במה מדובר, כך שלחברי הפורום וביניהם אני, יהיה פשוט להבין.
מעין "טריילר"
.
כלומר :
1. מיהם הם הפליאדים?
2. למה באו?
3. כיצד הם מתקשרים איתנו?
4. האם באמת יש תמורה מצידנו? או שהם רק עוזרים לנו?
5. מה הרקע התיאורתי שהם מביאים ומה העשייה?


ואולי עוד כמה פרטים.

תודה.
העלית דיון מעניין.

לילה טוב.
 

Apotheosis

New member
למה שלא תיכנס אליו?

1. אני גם חדש בנושא, לפי הבנתי - הפליאדים היו אבותינו הקדמונים - או : חוצנים.
בני הבליעל בתנ"ך, לדעתי, היו סוג של יצורים רעים - ממש כמו במבול של נוח - אלוהים שלח את המרפאים שלו (או שהם נקראים אלוהים והם קבוצה נרחבת של מרפאים) שהגיע לכדור הארץ לאחר המפץ הגדול - ולא סתם נאמר "ורוח אלוהים (מרחפת) על פני תהום".. גם ספר איוב מדבר על שליחי הרוע במסווה של חברים אשר באים "לעזרתו" לאחר שאיבד הכל - ועוד גורמים לו להתעצבן על האלוהים - ולקלל את יום היוולדו - כדי שיגיע לתודעה שהוא לא שייך לכאן - מאחר וקיבל כבר הכל - מש]חה, מקנה, ומעשים טובים (ללא כינויים של צדיק ושאר ירקות..) - ממש כמו הקטע בו שמואל נעלץ "לעקוד" את בנו - תמיד אתה נשאל מה אתה מוכן להקריב למען הריפוי והלמידה שלך - במקרה של נוח - "נאמר לו" כי משפחתו מתה, כי מקנהו מת וכל בניו ובנותיו - מתו תחת סערה כבידה - כל זאת כדי שיצעק השמיימה. הפעם גם אישתו באה לייאשו - "וותר" - תאשים ישירות ותיכנס לכעס וייאוש..הוא לא נכנע כ"כ מהר.
רק כאשר כולם סבבו אותו והשפיעו עליו ב"עיצותיהם" - הוא אמר כי היה לו מספיק בחיים האלה - ואז אלוהים גילה לו את האמת - שהוא בכלל לא שייך לכאן מלכתחילה - אנשים מכורים לייקום הזה ונופלים לתאוותיו המפתות את הגוף - במטרה שתשכח את מהות הנשמה שלך - ואם לא שאלת את כל זה עד עכשיו - אולי, אתה באמת שייך לכאן ובאת לעורר חורבן וכאוס.

2. למה הפליאדים באו? לפי מה שאני חושב - הפליאדים הגיעו כדי לרפא את בני האדם מתודעת החושך -
אל תודעה נ(אור)-ה יותר. - אהבת חינם וכבוד (לא גאוות כבוד) הדדי. משימה די פשוטה.. אך לא כשהצד השני מרעיל אותך תודעתית ופיזית.

3. אתה תבין - כך או אחרת. אין פרטים.

4. הכל זה תמורה מצידנו - "ואהבת לרעך כמוך" הוא אחד מהם - שים לב כי התנ"ך עצמו מתמקד בעשרת הדיברות - מה שכ - הם יותר הגיוניים מכל הפירושים והפרקים בתנ"ך - רק שהתנ"ך מראה לך את נסיון האלוהים על בני ישראל, ועל עקשונתם האובססיבית לסגוד לעצלנות ועבודת אלילים -כל עוד הם לא יעזו לקחת אחריות - זה מתואר כל פעם כששליח נשלח בתורה לעזור, ולא רק לתנך שלנו. מוחמד תיאר את האל כרוצח ורע - ונדפק בעצמו - נביא שקר. מה קרה? הרוע עצמו סוגד לרוע - ועדיף כך.

5. אין לי מושג מה ה"מצע הפוליטי" של הפליאדים - אני רק יודע שהם יודעים לחשוף שקרים ואני אישית התחברתי למסר שלהם - אתה רשאי גם לא להסכים או לבחור לך כל חומר לימודי אחר - אם התחברת למשהו כאן - סימן שמשהו בך שייך לנושא אותו אתה בוחר - ולא מדובר רק על עבודה או משפחה וכן הלאה..

מה העשייה? להעביר את הידע הלאה - ממש כמו שהחרדים יודעים ללמד את התנך דרך מליון פירושים - אתה יכול לחפש את האמת ומה ש"חסר" לך ב"תנ"ך" - לשם אתה תגיע כבר איכשהו.


בהצלחה :)
 

Apotheosis

New member
קליפ אחרון :

זה הקליפ הראשון ש"עורר" אותי.. אין זה כת או פרסומת ממסדית - פשוט משהו שכולנו צריכים לשאול את עצמנו, ואולי כבר שואלים - ומחכים להבין אותו, אם אתה מזדהה - אתה יכול גם לחפש עוד מידע - לא רק על הפליאדים - אלא אל כל נושא שיוביל אותך לדרכך בחיים לאחר הצפייה בו :


http://www.youtube.com/watch?v=tSEvkeuBtOc


 
למעלה