מה דעתכם על הספרים של ברברה מרסיניאק ?

הרדוף3

New member
מה דעתכם על הספרים של ברברה מרסיניאק ?

מה דעתכם על הספרים של ברברה מרסיניאק ? מישהו המליץ לי לקרוא את הספרים מבשרי השחר, אדמה ומשפחת האור של ברברה מרסיניאק בהוצאת מרקם, הספרים האלה שווים בכלל משהו או שמדובר סתם בשטויות ? לטענתו של הממליץ על הספרים, מדובר בספרים שיכולים לפתור הרבה בעיות בחיים ולגרום לשינויים לטובה, לי נראה כל הסיפור על הפליאדים הזוי לחלוטין. מה דעתכם ?
 

hamamin

New member
ספרים מרתקים--

על אמינות התיקשור שאל בפורום "תיקשור וריפוי עם ישויות אור" הפורום הזה מנסה לשוחח על עובדות פיסיקליות ולא על נושאים רוחניים. באופן אישי ממליץ לקרא ולקחת בערבון מוגבל את אמינותם--- האם זה אכן פליאדים או אחרים או דימיון סיפרותי מתחום המדע הבידיוני---- התמודדות עם רעיונות פילוסופיים\רוחניים כאלה, היא הכנה ראוייה למיפגש ממשי עם תרבויות חוץ ארציות. בכל מקרה ההמלצה הזו היא לגבי פתיחות מחשבתית ולא אישור אמיתיות כלשהי.
 

the breezer

New member
ספרים מורכבים ועמוקים מאוד ומלאים במידע טכני

אל תצפה להבין את הספרים במכה ראשונה או אפילו שניה, לעיתים הקריאה מתישה בגלל המורכבות הטכנית של המידע שמועבר בספרים הללו, יש לי רושם שגברת ברברה מעולם לא למדה הנדסת פיסיקה, מכאניקה וביוטכנולוגיה ובכל זאת המידע (נכון ל-1996!) הוא מידע מקסים ועשיר. למעשה - הספרים שלה הם היחידים שאיך שהוא הצליחו 'לשכנע' אותי שהם אמיתיים במהות התקשורית שלהם. דגש אחד - אל תצפה שקריאה בספר תשנה לך את החיים
, ידע זה ידע, אין בו שום קסם אלא אם אתה הוא זה שעושה בו שימוש. קיצר - ברברה לא קוסמת, היא ערוץ ידע מפותח (לכל הדיעות אגב, גם לאלו השוללים תקשור מכל וכל)
 

Darkstarx

New member
קראתי את הספר פעמיים...

בפעם הראשונה לא הצלחתי להבין אותו, אחרי שנה + אני קורא אותו שוב והוא פשוט מרכיב לי את הפאזל לתמונה אחת מלאה של כל הוויתנו כאן על הפלנטה, ועל כל הכוחות שפועלים ביקום הבחירה החופשית, בינם גם טובים וגם מרושעים. אחרי 3 שנים שבהם ספגתי המון מידע בנושא התערבות החוצנים משחר ההיסטוריה האנושית (300,000 שנים), הספר בהחלט פקח את עיני, והרכיב לי לכדי תמונה אחת את כל חתיכות הפאזל שנחשפתי אליהן בשיטוטי. מקווה שעזרתי. בברכה, כוכב אפל X
 
למעלה