מה דעתכם על הפליאדים?

Apotheosis

New member
מה דעתכם על הפליאדים?


הם לא קשורים לכת, דת, או אפילו הסיינטולוגיה, הם לא שייכים לתיקים באפילה - לא לשערורייה או קונספירציה - והם עדיין - בגדר תעלומה ו"על טבעי" - מה דעתכם על הכתבות הללו?


האתר הרישמי :

http://alcyonpleiades-il.blogspot.co.il/



כתבה ב"ניו אייג" - מעריב :

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/580/018.html


תקציר:

אנו נמצאים בתקופה הקשה ביותר של הקונפליקט ההסטורי בו אנו לוקחים חלק- במעבר של ארץ ובני אנוש, מעבר שבהחלט יגדיר מחדש את גורלנו הבלתי ידוע. אנו עומדים מול שני כוחות- זה של אופל אשר לקח בעלות על כוכבנו 12,000 שנים אחורנית וזה של ישויות האור מעולמות עליונים אשר עשו כל שביכולתן לעזור לנו בפיתוח הכישורים הנחוצים...

אולם, צילו של הרשע היה חזק מידיי וכוחו רב, כעת- כשתקופת השלטון הזו הגיעה אל סיומה הכוכב כולו והאנושות צריכים לחזור אל השורשים הכוכביים ולקודד את עצמם עם התדרים אשר הוצאו אל מחוץ לאחיזת ידם בזמן שגאיה תעבור את השינויים הגאולוגים הדרושים לקבלת הגזע הפוטוני החדש.

אנו נקראים לעבור שינוי: גנטי, כוכבי, פסיכולוגי והתנהגותי. זה ברור לחוצנים השולטים, לכן הם כמהים לאחיזת הברזל ולשליטה שהם רגילים לה, נלחמים על מנת לעורר עוד תוהו ומצוקה בכוכב.

ברגע זה, ההייברדים-קיבורגים מוחצים אותנו עוד ועוד על מנת להצדיק את התוכניות שלהם, הם משתמשים בביטחון לאומי וציבורי כתירוץ- כך הם שמים ערים תחת משטר צבאי, לחוצות תחת מצור -- כאילו היה מדובר בערים שמכילות כוח התנגדות מחומש הייטב, ישנן גם התקפות הטרור, ההתקפות שמתוכננות מראש, תרגילי הסימולוציה שהם מבצעים והניצול של זכויות האזרחים.

באופן מוזר, מאז 2001 וההתקפה על בנייני התאומים בניו יורק, הדיכוי והמעקב גברו מונים, זו היא הסיבה שהמון פעילים, עיתונאים ולוחמים למען זכויות אדם טוענים שהסדר העולמי החדש החל בתאריך זה.

בל נשכח שזה מה שהחוצנים רוצים על מנת להטיל בנו עוד מום- על כן הם כולאים אותנו ושולטים בנו בקלות, זו הסיבה שיצורי האנטי-אור עושים מאמצים רבים בתיחזוק הרעיון האורווליאני הגלובלי- על מנת שיוכלו לתמרן המונים ללא התנגדות, לשמור אותנו משועשעים לכאורה באלפי דרכים ,וכך כשאנו לא מודעים- לשלוט בנו ולהשמיד אותנו כל מתי שיחפצו.




מה דעתכם? (בבקשה קחו את הזמן לקרוא את זה באמת ולא לזלזל - ללא קשר לכבוד - מה דעתכם על הקטע?)
 

Apotheosis

New member
לסרטון המלא (שלושה חלקים - בעברית) :


מקור האנרגיה החדש של טסלה וניטרול שליטת החוצנים
חלק ראשון :

http://www.youtube.com/watch?v=uPxbVo0VLcM


תקציר מהאתר:

"את החוטים הבלתי נראים של האליטה ולהפיל את המערכת העולמית העצומה שמאכלסת בתוכה הונאה וחטאים. רק בדרך זו נוכל להיות מאושרים ולהעלות את רטט התדירות של אור הקוונטום האבוד- להשיג את מקומנו הנכון בתהליך ההתפתחות בדיוק כמו שקרה על כוכבים אחרים של הקונפדרציה הגלקטית.

נאצלת זו. הם עובדים עם שופטים,תובעים ועורכי דין על מנת לנפץ את הרשת והכוח שנוצל לרעה משך שנים רבות.
ו הישויות של אגארת'י, המוטציות וקבוצה שתולה של סיריאנים ופליאדים מוסווים הייטב .
מטרתם להפיל את האליטה החוצנית-ניביריאנית אשר ממשיכה לבטח ולהנציח את שעבוד האנושות בכל מחיר.

החופשית שעדיין נמצאת מאחורי מיסוך ועירפול משחקת תפקיד מרכזי. זו הייתה תגלית של המדען וממציא ניקולאי טסלה ולאחר מכן פותחה על ידי מדענים כגון: גוליילמו מרקוני, אדווארד לידסקאלנין,ויקטור גראבניקוב,ג'ון באדיני,ג'ון הטצ'ינסון,דוקטור רויאל ריימונד רייף,יוג'ין מאלוב...
כמו כן המקרה של מהנדס הגרעין מארחן טאבאקולי קאשה שהקים את קרן קאשה שהוציאה לאור טכנולוגיה מהפכנית של פלסמה אנטי-גרוויטציונית
שיכולה להפוך מסעות חלל לאפשריים וכמו כן- ישום האנרגיה המתחדשת לשינוע,מדע,רפואה,חשמל וכו'.
הוא אפילו הצליח לבנות צלחת מעופפת- דומה לאלו של ישויות מעולמות מפותחים.

הקונפדרציה הבין כוכבית והקונפדרציה הגלקטית של האור החליטו להקדיש עצמן לעורר את הנפילה הבלתי נמנעת של חוצנים בהסוואה של אנוש אשר איכלסו את כוכבנו מאות רבות.
, ובכל זאת- עד הרגע בו ההולוגרמה בה אנו שקועים תיפתח לחלוטין ההתנגדות והאופוזיציה של האפלים לא תיפסק."
 

Apotheosis

New member
הוידיאו הבא הוא החלק הראשון מתוך שלושה חלקים.

"הוידיאו הבא הוא החלק הראשון מתוך שלושה חלקים והוא מתאר מאורעות שקורים ברגעים אלו ממש בקוסמוס ,הגעתה של אנרגיה אלקטרומגנטית משמש אלסיון של הפליאדים אל כדור הארץ ושאר מערכת השמש , שיאה של האנרגיה יהיה ביום הקצר של שנת 2012 והלאה - בדיוק כמו שנכתב על ידיי בני המאיה בלוחות השנה שלהם - לוחות אשר מדענים מאמתים בשעה זו .

בריאה מחדש עם מראות מקוריים של מאורעות קוסמיים שיובילו לשינוי קיצוני של העולם שאנו מכירים - ויצירתו של העידן הפוטוני החדש ."


http://www.youtube.com/watch?v=uPxbVo0VLcM
 

Apotheosis

New member
..

"אחד ההיבטים המסעירים ביותר של השהות על פני האדמה כרגע, הוא ציודו של הדנ"א שלכם בכלים חדשים. קרניים קוסמיות מקודדות אור, כמו למשל פוטונים, החלו להגיע אל האדמה, ולחולל שינויים והיערכות מחודשת בגוף האנושי. נחשול האור הגלקטי הביא עירוי חדש של קרניים קוסמיות לפלנטה ויצר אפשרות ליצירת קווצה שלישית פוטנציאלית של דנ"א בקרב ההמונים. סלילים או קווצות חדשות של דנ"א נמצאים עתה בתהליך של התגבשות, כאשר הסיבים מקודדי האור נדחפים לאגד עצמם ביחד מחדש. אנרגיות אלקטרו-מגנטיות מן הבורא הראשוני מושכות ואוספות את הנתונים המפוזרים בתוך גופכם. אנחנו כאן כדי להתבונן בתהליך הזה שאתם עוברים כדי לעזור לכם, וגם כדי לפתוח את עצמנו". המידע האצור בתוך החומר הגנטי נערך כעת מחדש ומתחיל לגבש עצמו בחזרה לצורתו המקורית. לא תמיד קל להיענות לשינויים האלו, המתחוללים ברמה המולקולרית של הדנ"א. שטף האור הפוטוני יוצר זעזועים ומציף לפעמים את מערכת העצבים שלנו באור/מידע שאנו מתקשים להטמיעו. אך אין צורך להיבהל משינויים אלו. אנחנו בסדר גמור - אנחנו רק עוברים מוטציה! זה הזמן לאינטגרציה חדשה של האני ולהיתוך בין-ממדי. הפליאדים באו מן העתיד להעניק לנו תמיכה מלאה להיפתח לאור כדי להתנסות במורכבות הפנטסטית של זהותנו הרב-ממדית ולהגשים את תכליתנו כאן, על האדמה המופלאה והקסומה הזו."

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/580/018.html
 

hamamin

New member
בטח,חנין זועבי מצטרפת לליכוד ----

זה הזמן לאינטגרציה חדשה של האני ולהיתוך בין מימדי.
באמת קסום.
ערימה של הבלים וחבל על הזמן לקרא אותם.
כל מה שיקרה ,יקרה באור,לא מאחורי הקלעים, בחירות האדם בלבד לבנות או להרוס
את עצמו ואת העולם.
עד שהתפטרנו מהדתות [לפחות אנחנו מנסים] באות השטויות הדימיוניות האלה של העידן החדש....
הבלים.
 

Apotheosis

New member
ותוך שניה אתה נהיה אנטי-אבסולוטי.

לא כל דבר שמתחבר לדת - קשור (וההפך) מרוחניות - אבל אז אתה נוטה "לזלזל" ברוחניות האמיתית - העידן החדש - בו לא יקרה "שטויות דמ(ו)יניות" - אלה מה שתביא על עצמך - יש מספיק אנשים שמתעניינים באמת - והאמת צריכה להגיע אלינו אחרי שאנחנו מזלזלים ו "פתוחים לקבל" מידע וידע חדש -זוהי התקדמות אמיתית.,. אולי אתה חווית משהו לא נעים בדת ואתה נוטה לבטל את העידן החדש ורחניותו - מה שלא ממש קשור אחד לשני.. ואם כבר כתבת "ב-חירות האדם לבנות או להרוס"

זה די מרכז את הכל ביחד..
 

hamamin

New member
מידע וידע--התקדמות אמיתית [?]

העידן החדש בפרוש ,כדת אופנתית מזה מעל מאה שנה [בלבצקי,רוויזן-קרויץ,תיאוסופיה,קיריון,מרסיניאק... וכאלה]
משהו בין אינדואיזם ונצרות אינסטנט בלוף ברור שדומה לגמרי לחשיש חזק.
כל הדתות המונותאיסטיות,יהדות,איסלם ונצרות בלוף משתולל ששבא לבבות במיליארדים ואלפי שנים----
אז נכון האמת הרוחנית והוד האין סוף קימים וניצחיים------
מה תעשה עם זה אם כל מה שנכתב הוא הרהורים עד הונאה על האמת ?
אתה צודק בשורה תחתונה---- אבל "להיות פתוחים" זה להתפשר על שקרים סבירים
---כלום,למעשה.
זה לא שייך לפתיחות אלא לחיבור.
------
העולם שלי שייך לבחירה היצירתית החופשית האלוהית---
ולכן במימד הזה או שאתה טהור בלי שום ידע או מכשף ערמומי[או סרסור רוחני אחר] מסוג כל שהוא.
-----
כל טוב בכל מקרה.
 

Apotheosis

New member
ענית על שאלתך ממש בסוף ההודעה...

העולם שלי שייך לבחירה היצירתית החופשית האלוהית---
ולכן במימד הזה או שאתה טהור בלי שום ידע או מכשף ערמומי[או סרסור רוחני אחר] מסוג כל שהוא.
-----
כל טוב בכל מקרה.



יותר מזה אין מה לומר..
 
למעלה