מה דעתכם על התוכנית על שוכרי הדירות שלא מפנים את הדירה?

דיברגנט חדש

Well-known member
מה דעתכם על התוכנית על שוכרי הדירות שלא מפנים את הדירה?

מדהים שאם אלך לקיוסק, אקח טילון ולא ארצה לשלם, יזמינו שוטר והוא יעצור אותי, אך כאן מדובר בסכומים גדולים יותר והמשטרה לא מתערבת.

ראיתי את התכנית אתמול והזדעזתי!

עכשיו, לאחר שידור התכנית, שוכרים שהיו בסדר, יגידו, למה אנו צריכים להיות פריירים וגם לא ישלמו.

יופי, נחמה ...
 
המשטרה תתערב רק

אם יש צו משופט שמורה לפנות את הדייר. אחרת כל אחד יכול היה לגשת למשטרה להגיד שהדייר לא משלם ושיפנו אותו בבקשה, לא משנה אם זה שקר או אמת. וזה לא עושה את זה חכם לא לשלם שכר דירה
 

קלייטון.ש

Well-known member
השכרת דירה היא כמו השקעה בשוק ההון, יש בה סיכונים

אם יש לך מיליון ש"ח, אתה יכול לקחת את המיליון ולהשקיע בשוק ההון ולקבל תשואה מסויימת, ואתה יכול לרכוש דירה ולהשכיר את הדירה, ואז דמי השכירות הם התשואה. אבל כמו שבשוק ההון יש סיכון והתשואה עלולה להיות אפס ואף שלילית, כך גם בשוק הנדלן. יש סיכונים שונים, כמו ירידת ערך הדירה, כל מיני נזקים לדירה, וכן קיים הסיכון שדמי השכירות לא ישולמו. בין בגלל שלא הצלחת להשכיר ובין בגלל שהשכרת אבל השוכרים לא משלמים.
אז מי שיש לו מיליון ש"ח וחושב מה לעשות איתם כדי שיניבו לו תשואה, צריך לקחת את הסיכונים בחשבון. כשאתה מפסיד בשוק ההון בגלל שהמניות בהן השקעת איבדו את כל ערכן, אתה לא הולך לפורומים להתלונן שאתה מזועזע. לקחת סיכון והפסדת. אותו דבר בשכירות. לקחת מראש סיכון שהשוכרים לא ישלמו. זה סיכון ידוע היטב. אז הסיכון התממש. תפנה את השוכרים שלא משלמים, תכניס אחרים שמשלמים, ותחזור להרויח.
 
למעלה