מה דעתכם על התכסיס שעשתה קייטי פרי לבחור צעיר וחסר ניסיון?

Berethor

New member
מה דעתכם על התכסיס שעשתה קייטי פרי לבחור צעיר וחסר ניסיון?

When Benjamin Glaze, at the time a 19-year-old cashier from Enid, Okla., auditioned for “American Idol,” he had hoped his big moment would come as he belted out “Stadium,” a song he wrote himself. That or Nick Jonas’s 2015 single “Levels.”

Instead, it came when the pop star Katy Perry, a judge on the show, surprised him by kissing him smack on the lips, moments before his audition. He had never been kissed before.

“I was a tad bit uncomfortable,” Mr. Glaze said by phone this week, after the incident aired on the season premiere. His first kiss was a rite of passage he had been putting off with consideration. “I wanted to save it for my first relationship,” he said. “I wanted it to be special.”

“Would I have done it if she said, ‘Would you kiss me?’ No, I would have said no,” he said. “I know a lot of guys would be like, ‘Heck yeah!’ But for me, I was raised in a conservative family and I was uncomfortable immediately. I wanted my first kiss to be special.”

The first kiss of an aw-shucks teenager from Oklahoma, delivered by a superstar singer, might have made for a sweet pop-culture moment in a previous era. But as the nation re-examines sexual conduct and power dynamics in workplaces and in the media, the kiss didn’t land well with all viewers.

“It was a forced sexual act,” one viewer posted in reply to the “American Idol” tweet: “Imagine if this was from a male judge. Has @katyperry not taken anything from the #metoo movement?”

In the same thread, another viewer wondered if Mr. Glaze’s religious convictions had been disrespected. And many other viewers mirrored the sentiment of one fan, who wrote, “Lucky son of a gun.”

https://www.nytimes.com/2018/03/14/style/katy-perry-kiss-american-idol.html

 
אישית אני חושבת שכל מגע בהיעדר הסכמה אינו רצוי

אבל גם כמי שהתנשקה לכל הפחות עם מספר אנשים, כן, אני זוכרת את הנשיקה הראשונה שלי (גם כן בהפתעה) אבל מאף אחת מהנשיקות האלו לא נהנתי. אז מה זה משנה מה הייתה הנשיקה הראשונה שלך, יותר משנה מה הייתה הראשונה שממנה נהנית. אני עדיין מחכה לשלי.
אני חושבת שאחרי שהבחור הזה יצבור עוד נסיון ואולי יגיע למה שרובנו בפורום הזה מאחלים, הוא יסתכל על זה ביותר הומור ויותר כ"סיפור לחבר'ה" מאשר בטראומה.
 

Berethor

New member
אז את רואה את עצמך כחסרת ניסיון בנושא, למרות שהיו לך נשיקות?

את לא חושבת שעדיף היה אם הנשיקה הראשונה שלו הייתה עם מישהי שהוא בזוגיות איתה, כפי שהוא קיווה?
 
זה תמיד רצוי, אבל אני עדיין חושבת שזה לא סוף העולם

וכן, זה שהשפתיים שלי נגעו בשפתיים של מישהו אחר בלי שאני בכלל נהנתי מזה או שידעתי בכלל מה לעשות לא אומר שיש לי נסיון
 

Berethor

New member
כן אני מכיר את הגישה אשר מתייחסת לנשיקות באופן טריוויאלי

ויש אנשים מנוסים שלוקחים את זה צעד קדימה ומתייחסים גם ליחסי מין באותה הטריוויאליות. זה שהיא הוציאה ממנו נשיקה ללא הסכמה היה לא בסדר בכל מקרה, אבל זה שהיא עשתה את זה לבחור תמים הופך את זה ליותר אנוכי מצידה, ולמשהו שהיה יותר קשה בשבילו. דרך אגב טכנית זה עדיין ניסיון, ואני מאמין שניסיון יכול להיות גם שלילי, מה שלא היה לך עדיין זה ניסיון חיובי, וכן טראומות מניסיון שלילי יכולות להגביר את הרתיעה, בדומה למה שגברים שלחצו עליך עשו, האם זה הפיך, אני לא בטוח, אני מאמין שכל מקרה לגופו.
 

LiaTuSh18

New member
אני יודעת שזה יישמע קיצוני אבל...

אני באמת חושבת שהיא תקפה אותו מינית. מי היא שתחליט עבורו מתי הוא יתנשק ועם מי??? פשוט חוצפה. אם זה היה גבר הוא כבר היה בחקירה עכשיו במקרה הטוב. אם נשים רוצות שוויון צריך להיות שוויון גם בהתנהגות לא מוסרית. זה שאת גברת קייטי פרי לא נותן לך את הזכות להצמיד את השפתיים שלך לכל בן אדם שזז.
 

Elle992

New member
זה לא אמור לקרות

זה כבר עודף של ליברליות ברמה שלא מקדמת שום דבר חיובי.

אין לאף אחד זכות לנשק אותנו/לגעת בנו וכד' בלי שאנחנו רוצים
ומסכימים לזה(בעיקר הרצון, הסכמה הרבה פעמים נעשת מלית ברירה).
זה גם מרושע מצידה להעמיד אותו בכלל במצב כזה שהוא לא ממש
יכול לסרב כי הוא פאקינג על במה כזו, מול אנשים ואולי הרבה(לא מכירה את התוכנית).

איכס. פשוט איכס לאיפה העולם מדרדר(אתמול נתקלתי בעמוד שמקדם
חשפנות/זנות איך שלא תקראו לזה. העולם באמת באבדון).

נ.ב
הוא כזה מאמי
 
למעלה