מה דעתכם על

מה דעתכם על

זה?
 

זהבה נ

New member
דעתי האישית בלבד!

מה זה המרכז לביטוח בחולון? אני לא מכירה אותו, האם כל אחד יכול פתאום ליצור פוליסת ביטוח? לא כל כך מאמינה בשירות אותו מתימרים למכור לנו וצר לי אני מאמינה שעל מנת למגר את האלימות חייבים לחנך ולא למכור ביטוח, האו לא גן על ילדינו ולעולם לא יפצה בכסף על חיים של תלמידים. לכן חשוב להשקיע בחינוך לערכים. מה אומר על כך המפקח על הביטוח?, יש פונקציה כזו במדינה וחשוב לשמוע דעתה. לאחרונה נתקלתי בחברות ביטוח שמאוד מנסות למכור לך כל מיני פוליסות, אבל לאחר שאתה נזקק לתמורה בעד הפוליסות כשקרוה לך כלקוח מקרה ביטוח ואתה נזקק לשירותים הללו שבפוליסה שרכשת ומנסה לתבוע את הזכויות המגיעות לך, אתה מגלה כמה שאתה האזרח והלקוח "בורג קטן" במערכת לעומת החברות הענקיות הללו ומתחיל לרוץ לעו"ד ולבתי משפט על מנת לקבל את המגיע לך בזכות ועל פי החוק ולאור מה ששילמת לחברה בכל הפרמיות שנים רבות קודם לכן, חברות הביטוח היום לצערי מנסות יותר ויותר להתחמק מאחריות ויש להם לצורך כך כל כך הרבה אותיות קטנות בכל הפוליסות ביטוח הללו, לכן חשוב מאוד לוודא האם אין בפרסום הזה סעיפים ואותיות קטנות שעושות את הפוליסה הזו ללא כדאית בעליל. הנושא שווה בדיקה מעמיקה וזה הרבה יותר ממה שאני יכולה לעשות כאן בצורה של הפורום והקישור להודעה, חייבים לקרוא טוב ולעומק את הפוליסה ולהתיעץ עם איש מקצוע מעולם הביטוח המבין בנושא ובתחום. לצערי זה לא מתחום ההתמקצעות וההתמחות שלי. להשתמע.
 

זהבה נ

New member
בנוסף- יש קישור לנושא בפורום

לכל תלמיד במדינת ישראל יש ביטוח וחובה על ההורים לשלם את סכום הביטוח בתשלומי ההורים למשך כל השנה, גם לתקופת החופשות 24 שעות ביממה. אני לא רואה צורך בבטיוח ובכיסוי נוסף על הקיים ושוב אני ממליצה לבדוק עם חברת הביטוח המבטחת את כלל תלמידי ישראל על פי חוק. בעבר כבר הכנסתי בנושא ביטוח תלמידים קישור ואם אמצא אותו אכניסו שוב בהודעה נוספת.
 

זהבה נ

New member
הנה קישור לתוספת חוק לימוד חובה

בנושא ביטוח תלמידים. מדובר על פוליסת תאונות אישיות והיא מכסה עד כמה שאני יודעת ל- 24 שעות ביממה, לכל תאונה אישית שיכולה לקרות לתלמיד. להשתמע.
 
למעלה