מה דעתכן על ההודעה הזו?

I s t a r

New member
אם הבנתי נכון

הנערה רוצה לעבור עיקור על מנת להיפטר מהחמחזור החודשי המאפיין את נשיותה ,היות והיא כנראה "טרנסג'נדרית". בורות היא אם כל הצרת- ונתחיל מזה שניתוח עיקור אינו מפסיק מחזור. המחזור ממשיך להגיע עד גיל המעבר באופן רגיל.
 

gertrude

New member
עגום ותהייה

היא נשמעת ילדה בודדה ומבולבלת, שאין לה כל-כך עם מי לדבר על הנושאים האלו. עצוב. אני מקווה שהקישור לא הועלה לכאן בגלל הציפייה שנגיד "איזה יופי, שבינו עוד תינוק", כי , כפי שנאמר כאן כבר רבות, אין לנו בעיה עם נשים אחרות שמוצאות את אושרן באימהות. נושא הקישור ממש לא שייך אלינו בשום צורה ואני לא מבינה למה מעניין דווקא מה לנו יש להגיד על זה - אם יורשה לי לנחש, התגובה של כולנו תהיה דומה לתגובה של כל אדם שפוי אחר. טוליפ - מה חשבת שתהיה דעתנו???
 

טוליפ.

New member
התשובה,בשאלת המשך של אותה נערה

"אני לא מבינה למה זה מצב יוצא דופן..באתי לכאן במחשבה שזה בוודאי רצון של אחוז גדול למדי מהנשים,או שהשלייתי את עצמי?".. ולכן חשבתי שאין כמו פורום המתמקד בדיוק באותן מחשבות של אותה נערה, שאינה רוצה כנראה להיות אמא, אולי בעצם היא צודקת? וזו אופציה שנשים רבות היו בוחרות בה?
 

inbal76

New member
היא לא רוצה את זה בשביל לא להיות

אמא. זה רק side effect מבחינתה. היא רוצה את זה בשביל להפסיק את המחזור, כי היא סובלת ממנו. מהמחזור החודשי עצמו. תקרא את מילותיה: זה עושה לה "פחד פעם בחודש" והיא חושבת שזאת תהיה "פרנויה כל החיים". האם היא צודקת בכך ש"יש רצון של אחוז גדול למדי מהנשים"? אם היא התכוונה לאחוז גדול שהיו שמחות אם לא היה להן כל חודש מחזור - יכול מאוד להיות שהיא צודקת. אם היא התכוונה שיש אחוז גדול שרוצות לעקר את עצמן בגלל זה - לא נראה לי סביר.
 

QueenOfMagic

New member
תגובה

אני לא הייתי הולכת רחוק לעיקור כי אני לא רוצה ילדים. אף רופא לא יעקר אותה בגיל כזה גם אם יש תופעה של 70% של נשים שיעשו עיקור בשלב זה או אחר.. אני משאירה לעצמי את הפתח כי אני צעירה בת 21 כולה.. שום ילדה בת 16 - יכולה להגיד ב- 100% שהיא רוצה עיקור כי לא בא לה ילדים. ילדה בת 16 עוד לא מבינה איך להסתדר עם המחזור ועם בנים ועם שעורי בית בגדים איפור ושטויות של ילדות בנות 16..
 

inbal76

New member
דעתי היא

שיש כאן נערה בת 16, שכמו נערות רבות בגיל ההתבגרות מתוסכלת וממורמרת מעניין המחזור החודשי. זה בהחלט מובן. הטבע הוא גם, מה לעשות, "שוביניסטי". (והיא הבהירה היטב שהיא לא טרנסג'נדרית, זה סתם הפסיכולוג של הפורום שם המציא.) וכמו שקורה לפעמים לבני נוער מתבגרים ורגישים, היא לוקחת את זה קשה ופונה לפתרונות קיצוניים. לא צריך להתרגש מזה. כמובן שאף אחד לא יעקר נערה בת 16.
 

QueenOfMagic

New member
דעתי

זוהי בהחלט נערה מבולבלת והינני ניזהרת לא לומר שהיא קצת אממ מופרעת. אנחנו לא פה כי בא לנו להפסיק את המחזור החודשי שלנו. והיא ממש אבל ממש רחוקה מההגדרה של הפורום הזה. אנחנו לא רוצים ילדים, מכל מיני סיבות, אני למשל לא רוצה ללדת ולא רוצה את הילדים עצמם. אחרות מסיבות שונות לא רוצות את הילדים. אין פה אף אחת שמוכנה לוותר על ילדים כי המחזור חודשי שלה מפריע לה וגורם לה לחרדות והפרעות נפשיות. זה שהיא לא מבינה בעצמה מה היא באמת רוצה זה לא אומר עלינו דבר. כי היא לא ידעה או יודעת שעיקור לא יתן לה את מה שהיא רוצה.. אנחנו כבר ממזמן לא בני 16 ואנחנו יודעות מה אנחנו רוצות ולמזלי או למזלינו אנחנו לא חרדות מהמחזור החודשי
 

habubnik

New member
מה עניין מחט לטוסיק?

מה עם איזו הודעה על שיעור ההתאבדויות בקרב ילדים?? הילדה מעוניינת בעיקור מסיבות אחרות לחלוטין, ואין לסיבות הללו קשר להבאת ילדים לעולם. ובלי קשר, אני אישית גם כן הייתי מוותרת על המחזור החודשי. לא חושבת שאם תהיה התפתחות אבולוציונית חדשה של נשים ללא מחזור - הן מפסידות משהו...אבל במקרה שלה היא נשמעת מוטרדת מאוד, וזקוקה לעזרה... אני לא מבינה בעינייני טרנסצ'נדרים וכד', ולכן זה כל מה שיש לי לומר בנושא.
 
מעניין לעניין:

כיוון שהזכרת התאבדויות סיבה אחת לרצות ילדים היא, הרצון שיהיה מי שימשיך אותי. שזה מעניק מעין אלמותיות וחיי נצח. (גם שומעים את זה ממשפחות של תורמי איברים, שכאילו התורם ממשיך לחיות בגופו של מישהו אחר [המושתל]). האם אצל חלק מאיתנו הרצון שלא ללדת הוא מעין התאבדות [בכך שנמנע מהמשך החיים ע"י הצאצאים] ?
 

נינה 999

New member
נקודה מעוררת מחשבה

יכול להיות שאנשים שלא נחושים בדעתם להוליד ילדים, פשוט מהססים להטביע חותמת על העולם הזה כפי שהוא. ולכן ההימנעות הזאת מן הילודה היא בחזקת מחאה או חס וחלילה התאבדות.
 
למעלה