מה הדרך הקלה לשדרג מכשיר בסלקום ?

momi2004

New member
מה הדרך הקלה לשדרג מכשיר בסלקום ?

יש לי 6120IH ואני כבר סוגר שנה וחצי מההתחייבות שלי. אני מאוד מעוניין ב 3320 החדש רק בגלל הרטט (אין לי חשק לשלשל לקופת סלקום 100 ומשהו ש"ח על סוללה רוטטת למכשיר שלי). חוצמזה אף פעם לא מזיק להחליף מכשיר. אני בתוכנית של סטודנטים אבל לקוח די כבד של סלקום. הצעות רעיונות לטרייד אין הזול ביותר יתקבלו בברכה.
 

momi2004

New member
וחוץ מלהחליף חברה ?

אני דווקא רוצה להישאר בסלקום, אני עושה את רוב השיחות שלי בתוך הרשת.
 

3310 4ever

New member
שדרוג? סלקום? דרך קלה?

לא נראה לי ששדרוג בסלקום יכול להיות דרך קלה... באורנג´ אפשר להחליף מכשיר ולהשים את ה-Sim שלך (מה שמעודד גנבות-וחבל...) אבל מה אפשר לעשות בסלקום? להחליף כרטיסי זיכרון?
 

1אריאלה

New member
למה אתה מקשקש?

סלקום היא החברה היחידה שכמדיניות מאפשרת החלפת מכשיר כל שנה וחצי. בשאר החברות אתה צריך לחכות לרצון הטוב שלהן
 

m e i r

New member
ומי עכשיו מקשקשת?

הרי להשוות את סלקום לחברה שקיימת 3 שנים וחודשיים זה לא רציני, אז לידיעתך מהיום (18 מרץ) orange מאפשרת לכל לקוח שנמצא 16 חודשים ברשת לשדרג, ועד כמה שידוע לי זו תקופה קצרה משנה וחצי. בנוסף, אתם מחתימים מי שקונה עכשיו או משדרג מכשיר שלא יבצע מעבר לGSM ב18 חודשים הקרובים, וכך במן שאתם מכריזים על מעבר קרוב שלכם אתם לא תאפשרו ללקוחות החדשים שלכם או לותיקים משדרגים להנות מהרשת החדשה. מצד שני, כמו שזה נראה, אולי גם ככה באמת תעבור תקופה רצינית מה-18 חודש עד שתעברו לGSM
 

momi2004

New member
ואם נתעלם מהקשקשנים, אריאלה

מה ההצעה הסטנדרטית היום לבעל מכשיר 6120IH שנמצא בהתחייבות והוא כבר כמעט שנה וחצי לקוח בסלקום, לקוח בהחלט כבד. מה לדעתך יכולה להיות ההצעה לשדרוג המכשיר ?
 
למעלה