מה הטקטיקה הכי טובה להשיג סקס?

מצב
הנושא נעול.
יש לך בעיה

אני מסכים שבכל מערכת יחסים יש אינטרסים. כל צד נותן את מה שהוא יכול. &nbsp אתה בא ואומר, לא בא לי לשלם, אני רוצה את המוצר בחינם. זה לא עובד ככה. אתה לא יכול לבוא לסופר ולגנוב כי זה לא חוקי ולא מוסרי. גם אותו דבר פה, אתה טוען שהמחיר יקר (קשר רציני, מגורים, נישואין, כסף) או כל דבר אחר שבא בתמורה לסקס שאתה מקבל. &nbsp אז, בכלכלה אין ארוחות חינם. אז אתה יכול לעשות כמה דברים &nbsp 1. תעשה הרבה כסף ותהיה עשיר מאוד, ואז לא יפריע לך ילדים או כסף כי יהיה לך הרבה ותהיה לך עזרה. &nbsp 2. תהיה עם משהי שכבר יש לה ילדים ולא רוצה עוד 3. תהיה עם נשים יותר מבוגרות ועצמאיות שלא מחפשות מגורים &nbsp אבל בבקשה, אל תשקר לרווקה ותבזבז לה את הזמן היקר להקים משפחה, זה ממש לא מוסרי ומגעיל. בגלל גברים כמוך נשים מאבדות אמון במין הגברי. &nbsp אם אתה רק מחפש זיון, לך לנערת ליווי, יצא לך הרבה יותר זול &nbsp
 

alconaut

New member
אין מה לעשות אחי. אתה אשם רק בזה שנולדת לא במקום הנכון.
מישהו נולד באפריקה ואין לו מה לאכול.
מישהו נולד בישראל ואין לו את מי לזיין.
אם אתה יכול לסדר לעצמך עבודה מרחוק (או הכנסה פסיבית), תנסה להגר לאסיה. יחס לגברים שם אחר לגמרי. רק אל תעשה טעות ואל תביא כלה לארץ. כי הסביבה תקלקל אותה מהר מאוד.
 
לדעתי, לדבר על עבודה. לשתף נושאי עבודה וקצת גם נושאים קלילים כמו טלוויזיה, סרטים ומוזיקה. ככל שיהיה על מה לדבר, יתחזק ויתקרב הקשר.
 
אלקונאות, בכל מקום בעולם יש הרבה גברים ונשים שרוצים קשר חומרי ויוצרים אותו. בלעדיו לא היו החיים שורדים על פני הכוכב שלנו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה