מה היו הפרסים בטורניר "חיילים מול משתמטים"?

קיפוד8

New member
מה היו הפרסים בטורניר "חיילים מול משתמטים"?

לא הודיעו לי במה זכיתי.. מישהו (מנהל או מישהו שזכה) יכול בבקשה לומר לי מה הפרס, מתי הוא יגיע, ובאיזה דרך? אני יודע שזכיתי כי קיבלתי הודעה שזכיתי ורצו פרטים. מתי יהיו שוב טורנירים כמו טורניר זה? ומתי היתה המהפכה הצרפתית?
 

AG151

New member
הפרס

הפרס יישלח אליך הביתה.. הפרסים לזוכים הם : שייט בקיאקים, ספא, ארוחה זוגית, mp4 ו- mp3 בשבוע הבא יעלה טורניר מדהים !!!
 

קיפוד8

New member
כל אחד מקבל את כל הפרסים? אם לא אז איזה מהם?

באיזה מהם זכיתי? ועוד משהו, החופשה לאילת כוללת גם את הטיסה ואת האוכל? כמה כוכבים הבית מלון? אני פשוט סתם תוהה אם כדאי לי להתחיל להתאמן...
 
לא רק טיסה...

יש גם נהג פרטי שלוקח אותך מהבית לנתב"ג וסוחב לך את המזוודות
ובית המלון זה 4 כוכבים
 

alexcat

New member
מה בדיוק כוללת החופשה?

הגעתי כבר למקום שישי השאלה אם שווה להתאמץ ולהשקיע? נראה לי שבשביל מלון 4 כוכבים זה לא בדיוק שווה.
 
כל אחד והשיקולים שלו...

עם כל הכבוד, כוכבים זה סתם שטויות. נותנים לך סופ"ש באילת ואתה עוד בא בטענות על הכוכבים? מבחינתי שיתנו לי חדר במלון 3 כוכבים ואני אגיד תודה. שווי הזכייה הוא מעל 1,000 ש"ח, אני לא אוותר על פרס כזה בגלל שזה לא 5 כוכבים, או כמו שמישהי אמרה פה כי זה קלאב הוטל והחדרים לא משהו. הפרס כולל 2 לילות בסופ"ש + ארוחת בוקר.
 

alexcat

New member
שלא תביני לא נכון

אני ממש מעריך את זה שמשקיעים ומביאים פרסים שווים. לא באתי בטענות. לי חשוב מספר הכוכבים של המלון לפני שאני יוצא אליו. סך הכל לא רוצה לצאת לחופשה באילת שאני לא אהנה ממנה בסוף, אסור?
 

alexcat

New member
זה כמו שתזכי בארוחה במסעדה שאת לא אוהבת

ברור שתגידי תודה על הזכיה אבל פשוט לא תשתמשי בה. לכן אני מעדיף לברר לפני אם כדאי להתאמץ. אני לא בא בטענות כלפי אף אחד.
 

doron 1980

New member
בתור אחד שזכה והיה

הייתי בקלאב הוטל באילת, חדר סוויטה ענק ומאוד מאוד נהנתי אחלה מלון, לדעתי הוא אפילו 5 כוכבים, אפשר להסתכל באינטרנט המון בריכות ואחלה אוכל אז אם זה הפרס, יש בשביל מה להשקיע
 
אני אמרתי שזה 4 מחיפוש קצרצר באינטרנט

פה http://www.infoeilat.co.il/melonot_eilat.html אולי האתר לא מעודכן, זה בהחלט יכול להיות.
 

קיפוד8

New member
זה היה הפרס שלך אולי.. לא היה כתוב שהפעם זה

לא היה כתוב שהסוף שבוע הזה הוא זוגי ואני גר רחוק מאוד מאילת.. יש פה אנשים שאולי לא כדאי להם להתאמץ אם זה לא כולל טיסה ואוכל כי הם לא יכולים להרשות לעצמם(אני כן יכול, באמת, אני תהיתי כמה זה שווה את המאמץ) ואירנה, כוכבים זה לא סתם שטויות.. אני הייתי בחיים יותר מפעם אחת במלון 3 כוכבים ופשוט לא נהנתי. יש הרבה הבדל בין מלון 4 כוכבים ל3. פעם הייתי בYMCA בירושליים והיו שערות על השיש של האמבטיה וזה היה מגעיל מאוד. וששאלתי איש צוות איפה השירותים הוא שיקר לי וגרם לי להיכנס למטבח.
 
אתה באמת חושב שישלחו אותך לאילת לבד? ../images/Emo3.gif

ואני גם גרה רחוק מאוד מאילת, אולי אפילו יותר רחוק ממך. ומה זה הפינוק הזה טיסה? נסיעה באוטובוס מחיפה, הלוך חזור לאילת, עולה סה"כ 120 ש"ח. למה נראה לך שיממנו לך טיסה שעולה כמה מאות שקלים? החופשה כוללת ארוחת בוקר. במלון יש סופרמרקט, ככה שאפשר לקנות מצרכים ולהכין ארוחה לבד, כדי לא לצאת למסעדה. ואני יכולה לתת לך דוגמאות למלונות 5 כוכבים שלא מגיע להם כוכב אחד אפילו, אז? ואם אתה היית מוכן לשלם מספר פעמים עבור מלון 3 כוכבים, למה שלא תיקח חינם מלון 4 כוכבים שבאמת מגיע לו את כל ה 5? אם מבחינתך זה לא שווה את המאמץ וגם אם תזכה לא תיסע, אז למה לגזול את הפרס ממישהו שמאוד מאוד ישמח לזכות בו? שיהיה לך שבוע טוב
 

קיפוד8

New member
לא אמרתי שהפרס לא שווה את המאמץ ולא אמרתי שהו

ולא אמרתי שהוא 3 כוכבים.. זאת היתה תגובה על זה שאמרת שהכוכבים לא משמעותיים לא אמרתי שהוא לא שווה את המאמץ אני סתם תהיתי.. שכן שלי זכה בקורקינט במשחק דומה פעם באינטרנט, והקורקינט שהוא קיבל היה ממש לא איכותי והתקלקל כעבור שבוע בערך. אני לא אומר שאני מפקפק בשאפו!!! אני סתם הבאתי דוגמא על ילד קטן שהתאכזב ממשחק פרסומת של אסם.
 
למעלה