מה הייתם מציעים לי?

mandm2

New member
מה הייתם מציעים לי?

יש לי אפשרות לשלוח את ילדיי לראשלצ, לגיסתי על מנת שהם ילכו שם לבהס ולגן חובה שבאשקלון אין, ולדעתי ב 10 הימים הקרובים לא יהיו גם. המוח שלהם כבר נהיה עצל מאוד והם מהופנטים מהמחשב או מהטלויזיה, למרות ששמתי גבולות. אבל אין חברים ואין הרבה פעילות לכל כך הרבה שעות עירות, והשתנתה להם כל השיגרה לגמרי. אבל אני לא אראה אותם 5 ימים. או איכשהו לעשות להם בית ספר בבית? היום יצאנו מהבית אחרי 12 יום של כליאה בבית.שחרור.....ררררררררר מה דעתכם? תודה על כל הארה.
 
רק אם את באה איתם גם כן

ולא יקרה שום אסון אם עד סוף המערכה המוח שלהם יתעצל מול המחשב והטלויזיה...
 

Shampile

New member
אם תוכלי להיות לידם ולתמוך בהם בשלבי ההסתגלות

הראשונים אז כן. הייתי בהחלט שולחת אותם. אם לא תוכלי לתמוך בהם הייתי שואלת אותם ומשתפת אותם בלבטים שלך. תקשיבי להם, תביטי להם בעיניים - אחרי זה אין לי ספק שתוכלי לקבל את ההחלטה הכי נכונה להם.
 
ממליצה רק איתך

החלק הלימודי חשוב לי הרבה פחות מהחלק הרגשי שמתלווה למצב הלא פשוט. אני לא הייתי שולחת את הילדים לבד כי הם יצטרכו להתמודד עם כניסה לבית חדש ולמסגרות חדשות בנוסף לקושי הגדול ביותר שהוא המרחק מההורים. הילדים נחשפו לרקטות ולאזעקות ובוודאי ילחצו ויחששו לכם ההורים. עדיף לדעתי לעשות בית ספר בבית או להפעיל בכל מיני דרכים אבל לשמור על הקשר איתך שהוא חשוב מאד לילדים במצבי לחץ.
 

ברוריהה

New member
לא היתי שולחת אותם לבד למקום זר להם לחלוטין

ביתי היתה יום אחד בכיתה שהיא לא מכירה, אבל עם בת של חברים ועם זאת היה לה מאוד קשה. היא נהנתה, חזרה נלהבת וסיפרה מה עשו ובכל זאת ביקשה לא לחזור. גם אצלינו כל סדר היום השתבש. השעות שונות לחלוטין, ההרגלים יצאו מהמסגרת אבל אני בגישה שיש זמן ומקום לכל דבר. כרגע יש לי מטרה אחת, שיהיה להם טוב ככל האפשר במצב הנוכחי. אז נכון, אני כל הזמן בוחנת ת עצמי, איפה הגבול של הויתורים, אבל אני גם מנסה לזרום איתם ולתת להם תחושה חמה ונעימה עם מינימום עימותים בתוך הבית. אחרי שכל זה יגמר, תהיה לכולנו עבודה מאוד קשה להחזיר דברים לסידרם, אבל עכשיו זה לא נראה לי הזמן ....
 

mandm2

New member
הילדים מאוד נלהבים ללכת לשם.

בגלל זה השיקול שלי. מה דעתכם?
 
קחי רק בחשבון

שעלול לעבור להם מהר והם ירצו לחזור הבייתה. בלי קשר למלחמה אפילו, סתם כי ככה ילדים
 
למעלה