מה הייתם עושים?

מה הייתם עושים?

נניח שהייתם מגלים שעומדים לפטר אותכם בוודאות וממש בקרוב, ויש לכם איזה ניחוש לגבי הסיבה. חוץ מלחפש עבודה חדשה. האם הייתם משדרים עסקים כרגיל? רומזים משהו? מה הייתם עושים? זרקו רעיונות...
 

restart2

New member
איך את יודעת?

היי שמרית המקורית2 התנהגות במקום העבודה ובכלל יוצרת תגובות כלומר אם תזלזלי ולא התכוונו לפטר אותך- יצרת מעגל. אם תשקעי יותר אולי יחשבו עוד פעם לפני המכתב.. ובכלל - מה את רוצה? להישאר? לעזוב? . האם את אמורה לדעת מהסוד? אם נודע לך בדרך לא חוקית - בוודאי עסקים כרגיל ואולי קצת יותר. מהי סיבת הפיטורים? האם הסיבה ברורה/נהירה כלומר מוצדקת מבחינתך? אם העניין לא סוד ומצאת לך חלופה את יכולה ליזום שיחה עם המנהל/ת. רעיונות אפשר לכתוב רק כשהתמונה ברורה. המשפט שכתבת עלום. בהצלחה לך מאחלת לך למידה אירית
 
היי שמרית

צר לי לשמע שאת עומדת להיות מפוטרת. אם כי אני תוהה כיצד את יכולה לדעת זאת? אם יש לך ניחוש לגבי הסיבה, ואת מאמינה שסיבה זו עלולה להביא לפיטורייך, תבדקי האם את יכולה לדבר עם מישהו?זאת רק אם את מעוניינת להשאר במקום העבודה. בדרך כלל כשעומדים לפטר משהו, אז אין הרבה מה לעשות בנידון. הפור נפל. הם בטח כבר בתהליכי גיוס של מחליף/ה. אני כן מציעה לך להתחיל לחפש עבודה.
 

bilou

New member
לדעתי, קחי כמה שעות בים או במקום שנוסך בך שקט

לדעתי, קחי כמה שעות בים או במקום שנוסך בך שקט נפשי ותחשבי האם זה מקום העבודה שאת רוצה להמשיך לעבוד בו. במידה והתשובה חיובית בררי את הסיבה והילחמי על קיומך במידה והתשובה שלילית אל תוצאי אנרגיות מיותרות. בכל מקרה השתדלי לקבל המלצות טובות, הערכות חיוביות ובעיקר לשמור על קשרים בכדי שיהיה לך קל יותר להשתלב בהמשך בעבודה חדשה. עמיחי גרינולד המכון למנהיגות ערכית.
 
תודה לכולם על העצות

נתתם לי חומר למחשבה. הסיבה הרשמית עלומה גם מבחינתי, למרות שכאמור יש לי ניחוש. אני לא יכולה לפרט יותר כרגע מהסיבות הברורות... אני בוחנת אופציות ושוקלת צעדים. אעדכן אם יהיו התפתחויות מעניינות... נ.ב: האם מקובל במקרה של פיטורין לבקש מכתב המלצה? האם מקבלים אותו בכל מקרה? לגבי הפיצויים, הם פשוט נכנסים למשכורת העוקבת? האם יש עליהם מס כאילו היו שכר רגיל, או מס מופחת? האם בבת אחת או בתשלומים?
 
אני

אשמח אם תעדכני. לגבי שאלות לגבי דיני עבודה אנא פני לפורום דיני עבודה בתפוז.
 

bilou

New member
ברור שכן לא להסס

כמובן שלגטימי לדרוש מכתב המלצה אין דבר כזה בכל מקרה חובה תמיד לוודא שזכותיךך מגיעות אלייך כראוי וכדין. לפיצויים מרכיבים שונים החל מימי חופשה שצברת ביגוד, רווחה וכו' והפיצויים הצעמם אותם את מקבלת מהביטוח שלך לאחר תהליך הפטור ממס טפסי 161 ו 161 א וטפסים מהסוכן הרוולנטי [מומלץ לעקוב ולוודא.
 
למעלה