מה היית׳ם עושים עם 500000???

Shahar511

New member
מה היית׳ם עושים עם 500000???

שלום רב, אני בחור צעיר יחסית עם דירה בבעלותי, יש לי משכנתה של 350000 , קיבלתי ירושה של הסכום הנ״ל, אני כרגע שכיר , חלומי הוא להיות עצמאי, וגם יש לי על הכוונת דירה חדשה שאני אצתרך כנראה להוסיף מסכום הירושה את כל הסכום, אני רוצה להיות עצמאי ואני מתלבט האם להשקיע בעסק או בדירה שברצוני להתקדם, אבל אם אני אבזבז את כל הכסף אחר כך לא יהיה לי לעסק, לא שיש לי רעיון לעסק מסויים, אני מתוסבך כרגע, מה הייתם עושים עם חצי מליון שקל בבנק?????? ברצוני רק להזכיר שאני שכיר שמרוויח סכום יחסית נמוך שלא יכול להקנות לי איכות חיים גבוהה, האומנם בית יקר אני יוכל לגור אבל זה עדיין לא איכות חיים, אז אם היה נופל עליכם סכום כזה מה הייתם עושים????
 
השאלה מה הכוונה שלך בלהשקיע את הכסף?

אם הכוונה שפתאום זה ישפר לך את רמת החיים מקצה אחד לשני, לצערי זה לא יקרה....

אתה צריך להחליט אם חשוב לך לשמור על ערך הכסף או יותר חשוב לך להרוויח על הכסף עוד יותר כסף.

בוא נשים את עניין ההשקעה בעסק בצד מאחר ואמרת שאין לך איזה רעיון לעסק או עסק שתמיד חשבת עליו.

מאחר וכך אני חושב שיש אפשרות להשקיע או בנדלן או בבורסה. כל אחד לפי רמת הסיכון שהוא "אוהב" להשקיע או הציפייה לעשות רווח על הכסף.

נניח ואתה בחור בהשקעה של נכס, הייתי מציע לך להשקיע בנכסים שלא עולים על הסכום שיש לך מאחר והתשואה על ההשקעה היא הגבוהה ביותר שתוכל לקבל.

נניח ותרצה למנף את ההשקעה ולקחת הלוואה מהבנק ייתכן והייתי משקיע בשני נכסים ברמת מחירים של עד חצי מיליון לנכס.

על נכסים כאלה ניתן לקבל כ- 2500 שקל (פחות או יותר) שזה בברוטו תשואה של 6%.

שוב זה לא יעלה את רמת חייך או ישנה לך אותם מקצה אחד לשני אך זה ישמור לך על הכסף ואף יעשה לך קצת כסף.

אם אתה לא בחור של נדלן, אולי הייתי משקיע בתיק ניירות ערך.

אני שונא סיכון בכל הקשור לבורסה ולכן אני משקיע בקרנות נאמנות סולידיות שהתשואה שלי עליהן במהלך השנה האחרונה הייתה בערך 7 אחוז נטו כאשר היו קרנות שעשו גם מספרים דו ספרתיים אך מרכיב הסיכון שלהן גבוה יותר.

אם תרצה סיכון גבוה יותר אולי תוכל להשקיע במניות, אני לא הייתי מסכן את כל כספי על מניות מהסיבה שאני לא אוהב שלוקחים לי החלטות על הכסף שלי שהסיכון הוא גבוה מאוד.

כמו כן אתה יכול להשקיע גם וגם, גם לרכוש נכס עם מינוף מהבנק בסכום של עד חצי מיליון וגם להשקיע בבורסה באפיק שאתה תבחר וכך אתה מפזר סיכונים.

בכל אופן כל דרך שתבחר שיהיה לך בהצלחה ואל תכניס לראש שעכשיו עם סכום הכסף שירשת אתה הולך לשנות את חייך באופן מיידי, זה ייקח קצת זמן.

בהצלחה
 
למעלה