מה הילדים שלכן עושים בקיץ?

מה הילדים שלכן עושים בקיץ?

אני שואלת בעיקר לגבי ילדים בני 10-14, כאלה שאין כמעט קייטנות שמתאימות ומצד שני לא יכולים לעבוד.
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
יש לי בן עשר

יש לנו אופציה לקייטנת כדורסל (מטעם החוג)
אופציה שניה זה קייטנת גלישה. הוא הלך שנה שעברה שבוע וזה הספיק לו.
יש השנה מחנה של הצופים.
אני לא יודעת איך זה יזרום מעבר.
 
בן העשר הולך לקייטנת d&d. הוא היה בחוג כל השנה דרך המתנס
והשנה נפתחה גם קייטנה, 3 שבועות. 3 ימים בשבוע הם בעיקר סביב ה d&d, ויומיים נוספים כמו כל קייטנה אחרת (בריכה, טיולים וכו).
בן ה14 טס לשבוע אימונים בחו"ל מטעם נבחרת השחייה (מימון ברובו שלנו, כמובן), ויש כמה תחרויות בקיץ, אבל חוץ מזה לא עושה כלום. לא מפריע לי, הוא עבד ממש ממש קשה כל השנה, ולגמרי מגיע לו לנוח.
 
שלי מסיים ה' ואין קייטנות לגיל שלו

יותר נכון, כמעט ואין, ואלה שיש מיועדות לילדים מכיתה א'. אז מגיל 9 אף אחד לא הולך. גלישה אני חוששת כי הוא לא שוחה מספיק טוב.
חשבתי במקום קייטנה לשלוח אותו לשיעורי שחיה לשיפור הסגנון, אבל אין כלום בבוקר.
 
גם הבכור שלי כשסיים ה' לא הלך לשום קייטנה.
הפעם האחרונה שהבכור הלך לקייטנה כלשהי הייתה כשסיים כיתה ג'.
הצעיר הלך פעם אחת ל"בי"ס של הקיץ", נדמה לי בסוף כיתה א', ועזב אחרי שבוע. היה קטסטרופה. מאז לא הלך לשום קייטנה. השנה תהיה הפעם הראשונה שהוא הולך לקייטנה בקיץ.
לא נראה לי אסון גדול
 

עדיקים

Active member
מה שעושים אצלי

לקטן יש עדיין קיטנה של בית הספר ביולי הגדולה עולה לחטיבה משנה שעברה לא בקיטנות. ביולי תבלה שבוע במחנה של הצופים, בטיול בת מצוה משפחתי בחו"ל ושאר הזמן חברות. באוגוסט הילדים מבלים יחד בבית, ככה היה גם שנה שעברה רק בלי חו"ל ולקטן היתה עוד קיטנת המשך.
כשהגדולה עלתה לכיתה ה מכיוון שהיתה לבד בבית לא הסכמתי לחודשיים של בטלה ורשמתי אותה לקיטנה בתחילת החופש שמיועדת לכיתות א-ו אך מכיוון שלגילאים הקטנים יש את קיטנת בית הספר לא היתה לה בעיה ללכת כי עיקר הילדים בקיטנה היו בני גילה. זו היתה הקיטנה האחרונה שהיא הלכה אליה.
 

Ani15

New member
יש קיטנות גם לגילאים אלה

אלה קיטנות נושא ולא "קיטנות קיץ עם בריכה ושוקו-לחמניה". את צריכה לברר מה יש באיזור שלך ומעניין אותו (קיטנת שחיה? קיטנת תכנות? מדע? וכו). לדוגמא: https://haipo.co.il/item/54620
אצלנו הולכת לקיטנת תאטרון מקצועי גם בגילה המופלג (עולה לז'), והיא לא תהיה שם לבד בגילה (למעשה הקבוצה שלהם כבר מלאה ויש מצב שתיפתח עוד קבוצה).
 
למעלה