מה היתה התגובה של המשפחה לגירושין?

מה היתה התגובה של המשפחה לגירושין?

אצלי למרות שזה לא היה אמור להפתיע אף אחד היה הלם וכעס עלי שפירקתי את המשפחה. היום יש השלמה גדולה יותר עם המהלך על אף העצב. איך זה היה אצלכם?
 

EFRATY10

New member
היתה כאילו תחושה שאומרים :"אמרתי לך שהוא לא

בשבילך".
 
טוב שלא דרכו עליך../images/Emo4.gif

 

שרשירית

New member
המשפחה שלי

המשפחה שלי השתדלה שלא להתערב רק בגלל הפחד שבעתיד לא אגיד שהתגרשתי בגלל שהם השפיעו עלי. אהבתי את זה. היה להם עצוב שלא הצליח לי ושלא טוב לי, עצוב בשביל הילד שלי שיהיה רחוק מאבא שלו, אבל הם תמכו בי בכך שאמרו שאוכל לגור אצלהם, שלא אהיה ברחוב, יהיה מי שידאג לי ולבן שלי. הם הגב שלי. אמרו לי שיהיו זמנים טובים יותר, שהם תומכים בכל צעד שאעשה ואוהבים אותי. היום אני גרה אצל ההורים שלי והם מקסימים. תודה למשפחה המדהימה שלי.
 
כשהתחתנתי ידעתי שהם לא מתים עליו אבל לא אמרו

כלום והשבוע אבא שלי אמר לי משפט מאוד קשה עשית שטות שהתחתנת ואת עושה שטות שאת מתגרשת ואני לא מסוגל לתמוך בך וזה אמר לי האדם הכי קרוב אליי בעולם
 
../images/Emo10.gif

למה הוא לא תומך כשאת באה לתקן את הטעות? לי בזמנו היתה שיחה קשה עם אבא שלי שמאוד אוהב את בעלי. שאלתי אותו אם הוא רוצה שאני אהיה מאושרת ושידע שכרגע אני לא. להורים שלי לקח הרבה מאוד זמן להבין את הצעד. האשפוז של הבן הצעיר וההתנהגות של בעלי חידדו להם את מה שטענתי. לכל אורך התקופה אבא שלי תמך בי אבל מרחוק. עזר אבל לא רצה לשמוע. אני מקווה שזה ילך וישתפר עם הזמן גם אצלך.
 
../images/Emo24.gif אנחנו פה בשביל לתמוך

מצער אותי שאבא שלך אמר לך כזה משפט, יכול להיות שהוא דיבר מתוך הצער האישי שלו, אולי בכ"ז קיווה שיצליח לכם.
 
אני ממש לא יודעת אבא שלי לא דברן

ובקושי אני שומעת ממנו מילים למעט הכל בסדר ופתאום הוא נפל עליי עם משפט שלם ועוד כזה
 

tunalover

New member
האקס שלי הודיע למשפחתי לפני שאני הספקתי

הוא היה כל כך באטרף שהוא התקשר לאמא שלי לפני שאני הספקתי בכדי לבקש ממנה ש"תכניס בי קצת הגיון". היות והוא היה עסוק בלעשות לה את המוות בזמן היותינו יחד, היא אמרה לו שהיא תכבד כל החלטה שאני אעשה ואין טעם לדבר וסגרה את הנושא. המשפחה שלו סירבה לקבל אותי בשנה וחצי הראשונות וסירבה לשחרר אותי כאשר הגיע זמני לעוף לחופשי. המשפחה שלי מסתדרת עם זה ממש טוב - נגמר המתח התמידי ואי הנוחות. No More
 
אמא שלו ניסתה לשחק לי על המצפון

תקופה מאוד ארוכה. בערב שני של פסח התפרצתי עליה. לפני שבוע היא היתה אצלי בבית (שמרה על הילדים בזמן שאנחנו היינו בפגישה כלשהי) וראתה ששיניתי את השלט על הדלת. אני חושבת שבזה היא הבינה שזה נגמר.
 

mr_lonely

New member
אצלי....

אצלי, נוצר קשר מרוחק בין המשפחה שלי אליה אבל זה אף פעם לא היה קשר הדוק. אמא שלה דברה איתי לפני הגירושין ואמרה, אתה מתגרש ממנה, לא מהמשפחה...שמעת ?
אני באמת בקשר איתם עד היום, למען האמת, השבוע אני מוזמן לחינה ולחתונה, בת אחיה מתחתנת, התקשרו אליי באופן אישי להזמין. ואני כמובן אלך
 
אמא שלי המדהימה תמכה בי לאורך כל הדרך

פינתה לי חדר בבית, עזרה לי בכל דבר אפשרי, והיתה פשוט אלופה בכל העניין והנושא, נתנה לי את הספייס שלי ולא דחפה את האף, חיבקה ושיחררה כשהיה צורך וגם האחים שלי המקסימים- לא שאלו ורק פינו לי את המקום לדברים, לחתולות ולבכי. גם ההורים שלו, כשסיפרתי להם, תמכו, אחרי שהוא דיבר איתם, משהו השתנה... אבל הם שומרים איתי על יחסים קורקטיים עד היום אם נפגשים במקרה.
 

שרשירית

New member
כייף שיש משפחה תומכת

אני חושבת שזה דבר מאוד חשוב כשמפרקים משפחה מצד אחד - המשפחה המצומצמת מחבקת ואוהבת. קשה לחשוב על להתגרש בלי שאבא ואמא יתמכו או לחילופין עוד יוסיפו על הקושי. כן, גם אני מרגישה שמשהו השתנה ביחס של ההורים שלו אלי. משהו קריר יותר, פחות משתפים, מדברים בעיקר על הילד ופחות צוחקים. משום מה התחושה שלי שהיחס של ההורים שלי אליו לא השתנה, אבל זאת שאלה טובה לשאול אותו אם הוא מרגיש שהיחס שלהם השתנה כלפיו.
 
כשאין משפחה תומכת זה מבעס

המשפחה שלי התעלמה כאילו זה לא קורה זה די השאיר אותי לבד וגם אם סימני שאלה עד כמה כיף לי עם המשפחה בכלל
 

קיפולים

New member
אכזבה

ראיתי להם בעיניים, בעצם בכל דבר שעשו, אפילו בשקט בו אמא שלי הדיחה כלים. "קיפולים" שוב איכזבה, מה חדש?
 
למעלה