מה הסיכוי להתקבל?

  • פותח הנושא raky
  • פורסם בתאריך

raky

New member
מה הסיכוי להתקבל?

שלום.. אני אחרי י"ב, יש לי ממוצע בגרות של ~106.5 ופסיכומטרי של 720. מה הסיכויים שלי להתקבל ללימודי רפואה? האם הדרישות לעתודאים שונות מהדרישות לנרשמים רגילים לאוניברסיטאות? מהי הדרישה לרופאים בצבא? בתודה..:)
 

MuadDib

New member
סיכוייך טובים למדי

א. הדרישה לרופאים בצבא גדולה מתמיד. ב. לפי הציונים שלך, לא ממש תהיה לך בעיה להתקבל לדעתי, צריך רק לעבור את הריאיון, שבב"ש הוא קשה מאוד ובשאר האונ´ הוא קל כמו נוצה
... (בב"ש לא ממש אוהבים עתודאים, האמת). ג. אני ממליץ ללמוד באונ´ העברית שידועה באיכותה בתחום מקצועות הרפואה, גם בגלל שלימודים מתבצעים ממש ליד בי"ח הדסה-עין-כרם. גם החבר´ה טובים. ד. הדרישות שונות, אבל לא בהרבה, אתה צריך מעל 650 כדי שיסתכלו עליך (לרפואה), וציונים יחסית טובים. אם אתה מתקבל ע"י האונ´, סביר מאוד להניח שתתקבל ע"י העתודה. נ"ב, אתה מוזמן לפורום מקצועות הרפואה י-ם, אם יש לך שאלות נוספות על לימודי רפואה באונ´ העברית. בהצלחה! MuadDibשי.
 

fireman

New member
לא אוהבים?

אני חושב שהאוניברסיטה בבאר שבע היא הטובה ביותר בארץ ולפיכך קשה להכנס ללימודים שם...(זה צריך לתת לו מוטיבציה להתאמץ יותר בראיון) ד"א איך נעשה חישוב הנקודות בבגרות? אני רוצה לחשב כמה נקודות יש לי כבר יותר משנתים.... אם יש איזה אתר או משהו אני אשמח... בהצלחה
 

MuadDib

New member
אם כל הכבוד לאונ´ בן-גוריון

אני לא חושב שאונ´ שמקיימת את הריאיונות לפני שהיא בכלל מסתכלת על הציונים יכולה להחשב ל-"טובה ביותר בארץ". אותם מעניין הבן-אדם ועוד כל מיני בולשיט, וכשהם שואלים שאלות, שאומרות בעקיפין "מה כבר עשית בחיים, זב-חוטם שכמוך, שאתה בכלל מתיימר להיות רופא", אז עתודאים נופלים, כעתודאים בד"כ עוד לא עברו הרבה בחיים. כל מי שדיברתי איתו והיה בריאיון בב"ש, אמר ששאלו אותו שאלות מוזרות כמו: "מה זו אזרחות טובה בשבילך?" "רוצים להקים מרפאה בנתיבות/רהט - איך תאייש אותה?" ועוד כל מיני שאלות דפוקות. ד"א - חישוב הנק´ בבגרות - בכל אונ´ זה שונה, ויש על זה מידע במדריך לנרשם של כל אונ´ (אותו אתה מקבל כשאתה קונה את מעטפת ההרשמה). חוץ מזה יש מענה קולי לכל אונ´, שמאפשר לך לחשב את ציונך ואת סיכויי קבלתך. יש גם אתר המשותף לכל האונ´, אבל אין לי מושג מה הכתובת שלו.
 

raky

New member
ראיונות בבאר שבע

דווקא באר שבע היא אוניברסיטה שבה רציתי ללמוד...:) האם יש פה מישהו שזוכר מה שאלו אותו בראיון בב"ש, ויכול להעביר לי קצת מידע? אני יודע שהראיון שם קשה לאללה, אבל זה לא כי הם לא אוהבים עתודאים, (אני מקווה), אלא כי הם פשוט רוצים לבחור "חברה טובים" למגמות. בכל מקרה, קצת שאלות מהראיון יעזרו לי מאוד... תודה!
 

ולדי

New member
תוספת לדברי MuadDib

על דבריו על אונ´ בן-גוריון אוכל רק לומר שכולם נכונים - הראיון שעברתי שם היה חוויה "מעניינת", במהלכה נשאלתי על הכל - מספרות רוסית ועד חיים רמון - חוץ מרפואה, וחוץ מנושא הראיון - אני עצמי. מה שכן, למי שעובר את הסיוט הזה, יש בונוס - ציוני הקבלה נמוכים הרבה יותר מבכל אוניברסיטה אחרת. ויש אתר לכל האוניברסיטאות, שנקרא "הרשת האקדמית", והלינק אליו מצ"ב.
 
למעלה