מה הקשר בין נרות חנוכה לבין הפנגשוא

מה הקשר בין נרות חנוכה לבין הפנגשוא

מה הקשר בין נרות חנוכה והפנג-שואי?
הרמז הוא
 
נכון הקשר הוא אלמנט האש../images/Emo117.gif

את נרות חנוכה מדליקים בכוון דרום. הפנג - שואי מדבר על אלמנט האש שמיצג את צד דרום. אש מעלה את האנרגיות כלפי מעלה ומכניסה אותנו לעשיה ושמחה. תסתכלו על הטכסים של האנדיאנים או השבטים האפריקריים ותראו שתמיד הם מלווים במדורות בכל הכנוסים החברתיים שלהם. למדורה יש את היכולת להכניס את האדם למדיטציה מסוימת ולהתבוננות פנימית ברגע שמביטים באש. כך קורא בנר הקטן של חנוכה. ראשית הדלקת החנוכיה גורמת להתכנסות משפחתית. אחר כך מי שמסוגל להתבונן בלהבה של הנר במשך 30 דקות רצוף זוכה לתובנות עצמיות ולסוג של שלוות נפש. תנסו. בהצלחה!!!
 
המספר 9 שייך לחנוכה ושייך לדרום../images/Emo117.gif

מצאתי עוד הקשר. בחנוכיה ישנן 9 נרות כולל השמש. מספר האלמנטים ששיכים לאזור הדרום על פי הפנג-שואי הוא 9. והרי לך עוד הקשר. חוץ מזה שעל פי היהדות גם את נרות השבת וגם את החנוכיה מדליקים תמיד בכוון צד דרום.
 

איילת29

New member
אש ../images/Emo42.gif עפ"י ג´ימי לין

יסוד האש מופיע בעיצובים זוויתיים עם קצוות מחודדים ובחלקי מבנה כמו אח או מתקן לגריל. בנינים בצורת אש מלהיבים את הנפש והרגשות והנם מקומות טובים ליצירת רעיונות . לספריות רבות יש צורה שכזאת..(אני אחפש דוגמאות) אנשים שהם טיפוס אש הנם בד"כ גמישיפ עם עיניים נוצצות, חיוכים רחבים, וגוון אדמדם של העורף והחזה...מלאי חן, משעשעים, אוהבים שינוי, צבעים בהירים וסביבות שמדרבנות. צבעי האש הם: אדום וכתום, ורוד פסטל, ארגמן ואפרסק. כמו שנאמר: הכוון דרום והאיבר הוא הלב. יסודות נוספים..:מים, עץ, אדמה, מתכת... האם אתם יודעים איזה יסוד אתם?
 

איילת29

New member
"בעלי חיים, חיות מחמד..

מסמלים "אש" משום חיותם ותנועתם. מומלץ לגדל חיות מחמד כדי לחזק בריאות לקויה, חיוניות ומרץ.. יש לשים לב כי נוכחותה לא תשתלט על הבית וכי את צרכיה תעשה מחוץ לבית"
 

איילת29

New member
כל...

אדם שייך ליסוד מסויים לפי תאריך לידתו . היסודות: עץ, מתכת, אדמה, אש, מים..
 

איילת29

New member
אסטרולוגיה סינית..

אתה יכול לראות לאיזה יסוד אתה שייך לפי הטבלה המצורפת.. באתר של רן בן אלי, באסטרולוגיה הסינית..במבוא..מופיעה טבלה, בה אפשר לבדוק מהו היסוד..
 

איילת29

New member
מה היסוד של אדם..

תאריך הלידה של אדם קובע את היסוד שלו. השנה אצל הסינים מתחילה בין אמצע ינואר לאמצע פברואר. לפי הסינים, היסודות משתנים במחזוריות של 60 שנה. 12 מזלות, כל מזל נמשך שנה אחת. בכדי לדעת את האלמנט של אדם מסוים, ניתן לדעת רק את הספרה האחרונה בשנת הלידה שלו, ואז בודקים בטבלה הבאה את האלמנט: מתכת- 1 (יין), 0 (יאנג) מים- 3 (יין), 2 (יאנג) עץ- 5 (יין), 4 (יאנג) אש- 7 (יין) ,6 (יאנג) אדמה- 9 (יין), 8 (יאנג) (למשל, אני נולדתי ב- 1973. הספרה האחרונה 3, לכן שייכת ליסוד המים)...
 
למעלה