מה התכונה שאצן הכי מעריכות אצל אמא שלכן?

מה התכונה שאצן הכי מעריכות אצל אמא שלכן?

והאם יש לכן את אותה תכונה? מה התכונה שאתן לא אוהבות? ואותה תכונה קיימת אצלכן?
 

dafgol

New member
התכונה שאני הכי מעריכה אצל אמא שלי

וואו....שאלה כבדעה על הבוקר
יש לה המון תכונות כאלה, כמה שהיא לפעמים מעצבנת נודניקית ו"פולניה" (לא במוצא
) אני תמיד מעריכה אותה כי אני יודעת שהכל בא מהמקום הכי אוהב תומך כן (כנה?) ואמיתי. קשה לי לבחור תכונה אחת.....אני מניחה שהכי מעריכה את הכנות שלה והאמיתיות שלה ובה, לטוב לרע וללא נורא היא תמיד תגיד את האמת גם אם היא כואבת, היא תמיד אמיתית גם כשזה לפעמים כואב ופוגע, מצחיק ומשעשע אבל תמיד אמיתי. מאוד מקווה (ומאמינה) שיש לי את זה גם כלפיי הבנים שלי ובכלל כלפיי העולם. תכונה שאני לא אוהבת אצלה....ממממ...הפולניוּת ,הקדחתנות והקצת "מרוּבָעוּת" שלה.....גם אצלי יש קצת תכונות כאלה אבל "לייט" כנראה שעם השנים זה מתעצם ומתחזק
 

מירי,

New member
אמא שלי...

אמא שלי היא מצליחנית אבל גם שורדת. אמא שלי שהתאלמה בגיל 25 עם 2 ילדים הצליחה לגדל אותנו ברווחה, אמא שלי שאיבדה את כל הרכוש שלה- הצליחה להתרומם ולהשיג מחדש... אמא שלי תסדר בכל מקום. אמא שלי שבגיל 56 החליטה לשנות כיוון והיא לומדת. אמא שלי שרואה את היופי בכל דבר- אפילו כשהיא עובדת עם אוכלוסיה בפיגור עמוק היא אוהבת אותם ורואה את הטוב שלהם... לצערי אין לי את התכונות האלה.
 
אמא שלי היא בולדוזרית אמיתית

שרדה את השואה ואובדן משפחה, באה ארצה ובנתה חיים חדשים מאפס. תמיד הציבה מטרות ושעטה במלוא כוחה להגיע אליהן. מכיוון שאני נושאת עמי את הצלקות שקיבלתי תוך כדי זה, אני עושה את הדברים לגמרי אחרת. מה שכן, מאמא שלי קיבלתי את חיידק הקריאה. היא "קראנית" כפייתית וכך גם אני. בלי ספרים- לא נושמת.
 
אמא שלי -

אמא שלי מוכשרת מאוד ביצירות - החל מתפירה, (היא תפרה לי את שמלת הכלולות)ציור, עבודות אמנות, סריגה וכו.... אין לי שמץ מזה, לעומת זאת קיבלתי ממנה את היכולת להיות מחושבת ומתכננת מראש.
 
אמא שלי

אישה חרוצה ופדנטית, אוהבת לעזור, מתנדבת, אישה חמה עם לב רחב. אני כמוה גם חרוצה ופדנטית, אוהבת לעזור. אמא שלי קצת "מיושנת" בדעותייה, ואני לעומתה יותר ליברלית וחופשייה, אמא שלי אוהבת ליצור וגם את זה יירשתי ממנה, אמא שלי משיחמה ומעלה אוהבת אותה הכי בעולם.
 

smagi

New member
אז ככה.. קצת בעייתי

אמא שלי מצד אחד אישה נפלאה אוהבת, נותנת, דואגת, תמיד תהיה שם כשנצטרך אותה והיא תרוץ אפילו מסוף העולם. מצד שני אמא שלי חטטנית, נדחפת, עושה דווקא לכולם, חושבת שהיא יודעת הכל הכי טוב, אצלה תמיד יותר טוב, היא רוצה להיות מרכז הייקום והמחליטה בכל תחום והיא עצבנית ברמות מטורפות. אני קיבלתי ממנה בלי שום ספק את הפתיל הקצר - למרות שאצלי זה עדיין נשלט ( אני מקווה שעם הזקנה זה לא יחריף).
 

greys

New member
הכי מעריכה- שהיא מסתדרת בכל מצב

היא אחת כזו שמסתדרת, אישה חזקה , הכל קטן עליה אני לפעמים כזו, אבל הרבה פעמים לא ..... התכונה שאני לא אוהבת - שיש לה "פתיל קצר" בעיקר בקשר לאבא שלי, הבן זוג שלה. אני לא כזו בדר"כ , מכוון שאני מאוד משתדלת לא להיות כזו ומודעת לזה שלפעמים אני כן כך
 
התכונה הכי הכי של אמא ,

היא חזקה . ואני חושבת שאני כמוה אני חזקה בהמון מובנים בחיים שורדת את הבלתי אפשרי. לא אוהבת את ההתנתקות שלה והדרך לעבור דברים לבד הכל לעשות לבד מבלי לשתף , ואני בדיוק כזו , אני שונאת את זה בעצמי.
 

mAmA MiSiSiPi

New member
הכי מעריכה

שהיא חתולה לא משנה מאיפה יזרקו אותה היא תמיד תנחת על הרגליים <אל תספרו לה שהשוואתי אותה לחתול החיה השנואה עליה> הראש הפתוח שלה והיכולת והרצון שלה ללמוד דברים חדשים האהבה הגדולה שהיא מעניקה לכולם את איך שילדים קטנים פשוט הולכים אחריה בכל מקום כאילו היתה החלילן מהמלין.
 
תכונה דומה מכיוונים שונים

היא דומיננטית ואכפת לה, היא תיזום ותעשה ותעזור. מצד שני היא מאוד שתלטנית בגישה שלה, מרגישה צורך להתערב ולהעיר גם איפה שלא. אני מאוד משתדלת לא לעשות את זה, כי גם אני טיפוס מאוד דומיננטי במשפחה. לתכונה הזו יש ענף צדדי- שהוא חוסר היכולת לשחרר. עד היום היא רואה ת הבעיות של אח שלי כאילו הן בעיות שלה. את הבעיה הזו אני יודעת שאין לי- אני הרבה יותר משחררת ממנה.
 

litzuf

New member
התכונות של אמא שלי שאני הכי מרוצה מהם...

יש לה רצון של נתינה לכולם.... היא תמיד מנסה לרצות את כולם... היא תמיד הייתה שם כשממש הייתי צריכה.... אני חושבת שתכונת הנתינה... נכנסה גם בי.... התכונות שאני לא אוהבת אצל אמא שלי.... שהיא לא מנסה לקלוט דברים... כמה שמסבירים לה איך מפעילים דברים של היום .... להוריד שירים ןלהעביר לmp שלה .... או לכל מיני דברים במחשב.... היא לא מצליחה לקלוט ותמיד רוצה שיעשו בשבילה ואת זה ברוך השם אין לי
 

Wane

New member
אמא שלי היא

אוסף של תכונות מדהימות בבנאדם אחד. היא אוהבת היא מעניקה היא קשובה היא נותנת ויודעת גם לקבל היא אשת עסקים מדהימה, יודעת מה היא רוצה, יודעת גם איך להשיג אותו, יודעת להציב לעצמה מטרות ולנהל את הזמן שלה יודעת לחיות חיים מדהימים יודעת לגרום לי להיות מאושרת לא רק לי, לכולם.
אתם לא מצפים שאני אבחר תכונה אחת טובה, נכון? :)
 
למעלה