מה זה "אבנט כחול פרוס"?

DOR552

New member
מה זה "אבנט כחול פרוס"?

מה זה "אבנט כחול פרוס"? ובהשוואה לאבנט כחול ?
 

murzik3591

New member
זה עוד יותר טוב לדעתי

זה אבנט כחול "בשטח", עושים פריסות.
 

asmon

New member
יותר טוב?

לי זה נשמע כמו קריעת תחת כל היציאות הללו לשטח בהשוואה לאבנט כחול רגיל
 

murzik3591

New member
אתה צודק

תלוי למי; אם הוא מחפש לגרבץ, להכין קפה ולהסתכל על הקירות 3 שנים זה באמת לא הקורס בשבילו.
 

asmon

New member
נעזוב את הקטע הזה

יש לך קצת יותר פרטים לגבי החומר הנלמד, במה הקורס הזה יכול לתרום בעתיד מבחינת מציאת עבודה מה השוני בין מה שלומדים בפרוס לאבנט רגיל וכד'? פשוט רציתי להגיע לאבנט כחול ושמעתי מסביבי שאבנט כחול פרוס זה לא אותו דבר וזה יותר גרוע מאבנט כחול רגיל ובסופו של דבר שובצתי לאבנט כחול פרוס. אני לא "שוחר" אבל זה קורס יחסית חדש לכן אין איפה למצוא מידע עליו חוץ ממקומות כמו פורום זה.
 

murzik3591

New member
ביררתי בשבילך

קורס אבנט בגדול זה קורס שמייצר טכנאים העוסקים בתקשורת מחשבים, בגדול בוגריו יכולי להיות מנהלי רשתות, אנשי טלפוניה שעוסקים בקווי בזק ועוד במספר תחומים יותר קטנים. אני לא יודע להגיד לך מה ההבדל בין אבנט רגיל לאבנט פרוס מלבד זה שפרוס זה אנשים שיוכשרו לעבוד כל הזמן בשטח. בגדול רשתות התקשורת של החייל מנוהלות מיחידת קשר שמסווג להגיד את מספרה, היא ממוקמת ליד חפץ חיים. הרבה מהבוגרים של אבנט רגיל יגיעו לשם, אני מאמין שמכיוון שאתה פרוס העבודה שלך תנוהל משם אך אתה בעצמך לא תהיה שם. יש סבירות לעבודה מואמצת ו"טחינה" מצד שני זה אחד מהקורסים הנחשבים בחייל שאפשר ללמוד ולהשכיל מהתפקיד הרבה. בהצלחה.
 

murzik3591

New member
חשוב../images/Emo70.gif

אל תתיחס למה שכתבתי כתורה מסיני, יכול להיות שאני טועה במספר דברים.
 

Vargos

New member
זה לא קורס חדש

פעם הוא נקרא קשב טקטי ועכשיו משום מה שינו אותו. תראה, בגדול אתה לומד שם בערך אותו חומר כמו אבנט רגיל (כמובן לא כזה לעומק). מה שבתכל'ס אתה עושה זה לתקן רשתות של אבנט כחול בשטח וזה אומר הרבה פריסות והרבה לוף. אם דברים כאלה מעניינים אותך אז זה בשבילך.
 

elik121

New member
מה הקשר לוף?

אחלה קורס,אם יש לך מוטיבציה לעשות דברים מעניינים ,לך על זה.
 

Pikachuu

New member
מה עדיף?

לחם רגיל או לחם פרוס? אז זה עניין של טעם , כל לחם יגיד כנראה שהוא יותר טוב.. בסופו של דבר שניהם תקשורת, אז אם אתה הולך לאחד מהם אז מה טוב. תשקיע ותהיה טוב , תמיד תמצא עבודה אחרי הצבא , בכל אחד מהם. אם זה באמת תפקיד חדש, אז כנראה שהוא יהיה קצת יותר קשה , אחרת היו נותנים את זה כצ'ופר לאבנט הכחול הרגיל. יש סיכוי שיהיו אספקטים קרביים.. ואולי גם יותר מסווג.
 

dudu12347

New member
מידע ממקור ישיר

טוב אז ככה חברים...... קודם כול אבנט כחול זה שונה בהרבה מובנים מאבנט כחול פורס זה כלל לא אותו דבר בנט כחול הרגיל עוסק ברשתות אינטרנט ועוד הרבה דברים מי שלא היה לא ידע (מסווג) הקורס מתקיים בטכני בחיפה אורכו כ4 חודשים לא כולל התורנויות בסיסיות שעות הקרוס 5 ימים בשבוע מ7 בבוקר עד 8 בערב ואחר כך אתם תלמדו עצמאית אתם תיראו את חברים שלכם כול היום בבריכה ואתם טוחנים למידה אבל זה מאוד משתלם זה הכי מבוקש באזרחות אני השתחחרתי לא מיזמן ואני היום מרוויח כ20 אלף+רכב כול מי שיוצא מישם לא יורד מה15 אלף בחודש זה מתחלק לשניים תמסורת ונתונים אני עוסק בנתונים למרות שבתמסורת יש סכומים יותר גבוהים בהרבה אבל קשה מאוד לכול הקשקשנים היציאות תלויים בבסיס בו אתם נמצאים אני שירתתי בפלמחים וכיום אני עושה שם מילואים והום עושים יומיות יום בשבוע ישנים בבסיס ושבת אחד ל4 צריפין קריה (אופק למי שמכיר) לא עושים ערבים ולא שבתות ולא תורניות וזה המקום הכי מיקצועי אני מאוד רציתי להגיע לשם אבל אבל מה לעשות זה צבא ..... זה חופף לאבן יקרה בחיל ירוק רק שאצלנו החברה בהרבה יותר מקיצועיים לומדים על ציודים הרבה יותר חדשים ועושים קורסים שתורמים לאזרחות אז מי שיכול להגיע לקורס זה שילך על זהה בכול הכוח ושישקיע כי אם לא זה לא שווה כלום מהורס הזה ושלא שמים אותו שם אז הוא אומר זה סתם חרא אז עכשיו קיבלתם מידע ממקור ראשון מתיחסים אליכם כמו אל טייסים בסדיר בקיצור אני אין לי אינרס בתור יוצא אבנט כחול זה המעט שאני יכול להקדיש תזמן הקצר לרשום לכם את זה אחרי מה שקיבלתי משם בהצלחה לכולם
 
למעלה