מה זה הפורום הזה?

BlackThunder

New member
מה זה הפורום הזה?

זה לאנשים כמו ג'ורג' בפרק של סיינפלד שהוא וויתר על סקס ואז פתאום גילה את כל 'הטעם בחיים'? או לאנשים שפשוט לא שמים סקס במרכז החיים שלהם, אבל כן נהנים ממנו? או לאנשים שמוגדרים פריג'ידים, וברוב המקרים זה נובע מטראומת עבר או אי יכולת לקבל ולהנות מחום(, שזה אגב עצוב וכדאי לטפל בזה)? או סתם לאנשים נורמליים (כמוני) שלא מוצאים עצמם חלק מההמון הנבער והחרמן שרק מחפש סקס בכל פינה, בלי אהבה ובלי רגשות? אשמח לתשובה :)
 
|מחיאות כפיים|...

אהבתי את ההודעה מקווה שהיא באה מכנות... לגבי מה זה הפורום, גם אני חדש, אז אתן לאחרים לענות...
 

frozen Blood

New member
אממ אני לא יודע בדיוק

אבל נראה לי שאסקסואלים זה כמו אמיניים... הם פשוט לא נמשכים לאף אחד מהמינים...ולא רוצים סקס. אני מקווה שאני לא מטעה אנשים פהP:
 

יונתן1988

New member
מה אתה עושה פה?../images/Emo12.gif

לא לגלות את הסוד שלי ולדי
 
זה בדיוק אמיניים../images/Emo45.gif

זה לא נובע מטראומת עבר ברוב המקרים, זו רק אמונה טפלה. אין קשר גם בין אי רצון לסקס לבין אי יכולת לקבל ולהנות מחום, הרבה אסקסואלים מתאהבים וחיים חיי זוגיות יפים, אחרים לא מתאהבים אבל קרובים לחברים שלהם כמו למשפחה.
 

BlackThunder

New member
התגובה הזו בהחלט באה מכנות

ומסקרנות. אם באמת ניתן לראות את הדברים כמו ג'ורג' באותו פרק של סיינפלד (אתם יודעים על מה אני מדבר, נכון? זה שודר בדיוק אתמול בביפ), ואם חלק ניכר מהאסקסואלים אכן רואים את זה ככה. מקריאת כל ההודעות כאן, אני רואה שהכל הרבה פחות פשוט משחשבתי. שבאמת יש הרבה מאוד גורמים המניעים ומובילים לאסקסואליות, ושלמרות שלעיתים זה נראה כך, חלק קטן יחסית באמת נתון לבחירה. אני חושב, שכמו שמספר מגיבים ציינו כאן, מין היא פעולה מאוד אישית ואינטימית, מחללת ופוגעת, ויצור רגשי סבוך כמו האדם, לא אמור להתייחס בקלות דעת לפלישה שכזו. על מנת שיאפשר לעצמו להגיע למצב שפלישה שכזו תתקבל בצורה חיובית, חייבת להיות קירבה וקישור נפשי עם האדם עימו הפעולה הזו נחלקת. מבחינתי הקירבה והקישור הנפשי מוגדרים כאהבה, וכחלק מן האהבה, לא רק ש'נפתחת האפשרות' לקירבה מינית, אלא אף עולה הרצון לקירבה מינית, משתחררים חומרים 'מעודדים' ורבים חווים צורך להתחבר עם האהוב גם בצורה גופנית. כמובן שאהבה היא ממש לא רק מין, יש אהבה אפלטונית (כפי שאני חש לידידות נפש) שאין בהן שום אלמנט או צורך מיני, ומכיוון שמדובר בערך רגשי, תחושת האושר וההנאה מגיעה מסיפוק האחר והבאתו לכדי אושר, מה שניתן להשיג גם בדרכים שאינן גופניות. למרות זאת יש לי בכל זאת צורך גופני עם ידידותי, שמתבטא בחיבוק,נשיקה או ליטוף, שכן אני אדם שאוהב ,זקוק ונהנה להעניק חום, בכלל בלי קשר לקונוטציה המינית. ככל הנראה מבחינתי ההבדל (והוא מאוד גדול) בין 2 הקשרים הוא המשיכה המינית עצמה, הרצון לנשק והמטרה להגיע להנאה מינית משותפת, בעוד אין כזו בקשר שלי עם ידידותי (אני עדיין רוצה לנשק אותן בצורה א-מינית, לציון קירבה כמו שמנשקים בני משפחה, אבל אני מניח שזה מתוך אלמנט תרבותי, ובהנחה שזה לא היה נהוג לחלוק נשיקות שכאלו בקשר שאינו רומנטי, כנראה שלא הייתי רוצה לעשות זאת). כאמור, גם בגלל שכך אני מרגיש, וגם בגלל שמעולם לא הייתי טיפוס מיני במיוחד, אני לא מוצא עצמי נוהר אחר ההמון תאב היצרים, ולעיתים לא ממש מבין 'מה עובר עליהם' שהם כאלה. אני אישית אוהב לאהוב, והמין הוא רק תוספת נעימה. ואני אדם מאוד רומנטי, מפנק ומשקיע, גם לולא היה מעורב בכך מין, שכן אני נהנה מהחום ומה'דרך' לא פחות (אם לא יותר), מהמין עצמו. שמתי לב שבכל נושא אתם מפתחים ערב רב של נושאים וזה מאוד מקשה עלי להגיב. וחבל, כי אתם מפתחים נושאים מעניינים, אבל גוררים אותם לנושאים מעניינים אחרים... אני מניח שאי אפשר להתלונן על דרך המחשבה, אבל אולי כדאי לפתוח נושא חדש כשמתחילים להגיב עך משהו ומתפתח נושא אחר מהמקורי? תודות על הברכות :)
 

BlackThunder

New member
אגב, באמת קראתי את כ-ל ההודעות כאן

ואני רק מבולבל יותר משהייתי לפני כן :p כלומר אסקסואליות באה ברמות שונות ומתנאים שונים. לחלק מדובר בהחלט ב'חוק בל יעבור', ולכן הם לא מרגישים שום דבר שונה משאר האנשים, הם פשוט רגילים לחיות אחרת (לכן שלא כמו ג'ורג', התוצאה של האסקסואליות שלהם לחלוטין לא בולטת). לחלק מדובר בחוויה לא נעימה שעברו בעברם, ולפיכך בחירה מודעת לא לחזור עליה (בין אם זה תוצאה פיסיולוגית של הורמונים, תוצאה פיסית של יחסים לא מוצלחים בגלל פרטנר לא מוצלח או גרוע מכך, ובין אם מדובר בתוצאה של גורמים נפשיים, שאולי כן ואולי לא ניתנים לטיפול/שינוי). לחלק פשוט אין נטייה ומעולם לא היתה, והיחס למין הוא בדיוק כאל פעולה לא רצויה שאין רצון לחוות (כמו נגיד צניחה ממטוס). וחלק נמצאים בשלב מסויים בחיים שלהם שמתאים להם להיות א-מיניים (כגון כמרים, כגון כאלה שבוחרים לא לקיים יחסים לפני החתונה, כגון סתם כאלה שהלחץ היומיומי בעבודה/לימודים לא מסתדר להם עם קיום מגע מיני פעיל). בכל מקרה מדובר באנשים שהויתור על המין לא מהווה אצלם ויתור כואב מדי, ולכן אני לא באמת אוכל להזדהות עם הגישה הבסיסית, שכן כאמור אני אדם שמאוד חשוב לו החום במערכת יחסים, וכפי שהבנתי, בדרך כלל יחד עם הויתור על המין האסקסואליים מוותרים על כל ביטוי פיסי של רגשות ופעולות חום וקירבה העלולות להוביל למין (או שזו המטרה שלהן, גם אם שני הצדדים מודעים לכך שהיא לא תושג, כגון בני נוער שעדיין אינם מוכנים לעשות את הצעד הבא, אבל כן חווים קירבה גופנית).
 
למה הבנת שאנחנו מוותרים על רגשות

ופעולות חום וקרבה? בגלל שלא בא לי שיכניסו משהו למקום שממנו אני עושה פיפי? כמרים הם לא א-מיניים. אנשים שבוחרים לא לקיים יחסי מין נקראים אנשים שחיים בפרישות, הם אוסרים על עצמם לעשות דבר שהם רוצים. אם לאסקסואל ירצה לשכב עם מישהו הוא יעשה את זה, אבל לאסקסואל לא בא ולא יבוא לשכב עם אף אחד.
 

BlackThunder

New member
לא מוותרים על רגשות

מוותרים על מה שאחרים מגדירים כביטוי גופני של הרגשות שלהם. אלא אם כן יש רתיעה ספציפית ממין (שאגב לדעתי לא ממש קשורה לא-מיניות, אלא לגורמים ספציפיים בעבר), פשוט לא יהיה רצון לביטוי גופני של רגשות, כי 'זה לא עושה להם כלום' (אין משיכה ולכן לא מרגישים רצון להרגיש הנאה גופנית, לאו דווקא מין ממש), ואם יש זה יהיה רק מתוך 'נורמה'. אני מגדיר א-מיניות בצורה שונה מאסקסואליות. א-מיניות היא לא להיות מיני. אסקסואליות היא לא להיות בעל נטייה מינית. לפי ההנחה הזו כמרים הם א-מיניים אבל על פי רוב לא א-סקסואליים.
 

BlackThunder

New member
שוב,אני לא מדבר כאןעל אהבה אפלטונית

אסקסואליים יכולים לחוש כזו בדיוק כמו שאני יכול לחוש כזו. אהבה רומנטית ומינית הם לא מסוגלים לחוש, זה מה שהופך אותם לאסקסואליים
 

ka37נזק

New member
בעייה במערכת המסרים

שלי מונעת ממני לענות. זה פשוט לא מתגלגל לי למטה לשליחת ההודעה. אבל תודה!!!
 
למעלה