מה זה הפריצה הזו? MITM?

היי, אתמול קפצה לי התראה שבחשבון שלי זוהתה "פעילות אוטומטית" אסורה. ממה שבדקתי מדובר באפשרות שמישהו או משהו קיבל גישה לחשבון שלי ומנסה לשאוב מידע, או לחילופין שהחשבון שלי מנסה לשאוב מידע אסור.
אין לי מושג למה זה קרה, זה בטח לא בא מהצד שלי, והחשבון שלי גם די חדש. בכל אופן מטעמי בטיחות החלפתי סיסמא, ונשלח אליי קוד אימות בסמס שאותו הזנתי בשביל להיכנס לחשבון.
לאחר כמה דקות גיליתי שקוד האימות לא נשלח מהאינסטגרם אלא מהמספר 3780, אז בדקתי בטרוקולר שזיהתה שההודעה הגיעה מאדם בשם "Eitan Shemesh". לאחר הגילוי שיניתי סיסמאות לכל האתרים שלי ואני עובד עם אפליקציית האימות של גוגל.
יכול להיות שזו מתקפת האיש שבאמצע / Man in the middle? ואם כן, האם זה מוגבל רק לאינסטגרם? בכל אופן בין אם כן או לא אשמח לעזרה.

- ההודעה התקבלה לסמס כאמור, והכניסה לאינסטגרם (עם הקוד) בוצעה מהמחשב. אני משתמש בסימניה, והמקרה חוזר על עצמו גם לאחר שאני מנקה היסטוריה.
-יודגש שאני לא לוחץ על לינקים. אני בחור זהיר.
 
לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל
 
למעלה