מה זה השטויות האלה? ציפורה לקחה מקום ראשון...

מה זה השטויות האלה? ציפורה לקחה מקום ראשון...

למה היא לא ראש ממשלה וזהו! הרבאק של בניימין !
 

UKjewishboy

New member
רבאק, זה לא מרוץ אופנועים

אנחנו לא משחקים פה טניס או כדורגל ולוקחים מקום ראשון, זה חיים של אנשים רבאק! מה זה מקום ראשון, מנדט אחד יותר או פחות, זה מקום ראשון?? יאללה רבאק עם התגובות האלה, איפה את גרה בתל אביב, בצפון תל אביב, היית פעם בשדרות? אני לא גר בכלל באיזור ובכל זאת אכפת לי מהמדינה, רבאק!! רוצה לראות מי זאת ציפורה? כנסי http://www.youtube.com/watch?v=F_8WCMjUpnc נמאס עם התגובות האידיוטיות האלה, אנחנו לא ילדים בגן שזוכים במקום ראשון. קובי, לונדון
 

rainbow21

New member
נו אז?

אני גרה באיזור שחטף טילים במהלך המלחמה ולא מעט..איכפת לי מאנשי שדרות וכל האיזור אבל לא עלה בדעתי לבחור בנתניהו או ליברמן. השטות היא שכאילו רק למי שאיכפת אז בוחר ביבי או ימינה ואם לא אז הוא גר בצפון תל אביב לא הגזמת?
 
חח! מה זה הסרטון הדפוק הזה :0.

חחחח! איזה סרטון דפוק :) בכל אופן, לא מבינה את זה! אם בניימין היה מוביל במנדט- בטח לא היו עושים מזה בלאגן כזה... אני נורא גאה בציפי- שהיא אישה והגיעה לאן שהיא הגיעה! במדינה די "שובניסטית" שלנו... מאמינה בה ומאמינה שאישה תעמוד בראש הממשלה הרבה יותר מגבר! אבל.... יש את הגברים השובניסטים בממשלה שמנסים לא לתת לה להצליח... בניימין בבחירות הללו כמו במשחק כדורגל של בית"ר... אביגדור רוסי שמקלל ערבים ("אני אעשה לך מה שעשו לחמ"ס)... לא שיש לי בעיות עם רוסים חס וחלילה! ההפך הגמור! לאביגדור יש עוד מעט חקירה על הלבנת כספים משהו... אחלה ממשלה תהיה לנו.. רק ציפי אמיתית! כמו שאמרו אצל ליאור שליין (??? ערוץ 10...) בתהמולת הבחירות זה בסדר שהפוליטיקאים מדברים הרבה כי אח"כ הם מעדיפים לשמור על זכות השתיקה... בכל אופן... מביעה את דעתי הקטנה פה ותו לא...! אגב, אני גרה במרכז... ציפור קטנה לחשה לי באוזן שבתקופת כהונותו של בניימין כראש ממשלה- היו הרבה פיגועים! יום טוב!
 

UKjewishboy

New member
ראית את המפלגה שעומדת מאחורי ציפי?

היא יכולה להיות "כשרה" ואישה בסדר, אני לא אומר שהיא לא בן אדם בסדר. אבל גם את יכולה להיות בן אדם בסדר, את רואה את עצמך יכולה להנהיג את המדינה? ציפי היא זיגזג, היא לא ברמה של מנהיג, היא תעשה הרבה נזק למדינה אם תהיה מנהיגה. זה דבר אחד. דבר שני, יש הרבה מושחתים במפלגה שלה, צחי "תן לי כסא בכנסת ועזוב אותי בשקט" הנגבי, אברהם "תן מזומנים" הירשנזון, חיים "רוצה בנות" רמון. אלה אנשים שכן יכולים להנהיג את המדינה??? ביבי עשה טעויות, אבל הוא בן אדם עם יותר שכל בראש, ברור שאף אחד לא מושלם אבל בין בחירה כזאת לכזאת אין לי בכלל ספק!!
 

יניבל1

New member
בחירות ישירות זה יותר טוב?

ב-96 נבחר נתניהו לראשות הממשלה וזאת למרות שהציבור העדיף את העבודה על הליכוד ב-2001 נבחר שרון לראשות הממשלה, וגם אז הציבור העדיף את העבודה על הליכוד (בהפרש של 5 מנדטים!) בחירות ישירות הוא רעיון מטופש ומתלהם , לא סתם הוא החזיק פחות מעשור
 

the new L

New member
למה נראה לך

שאני חושב שבחירה ישירה זה טוב? עניתי לשאלת פותחת השרשור בסך הכל, לא הבעתי שום דיעה על השיטה. (שלא יהיה ספק, צריך לבצע שינויים בשיטה, אבל, כמאמר השיר - בחירה ישירה זה רע).
 

MIIKLE

New member
וואו את לגמרי טירונית בפוליטיקה

אנו חיים בדמוקרטיה פרלמנטרית וזה לא בחירות ישירות לראשות הממשלה.כידוע לך יש שני גושים בעם שכוללים את המחנה הלאומי בראשות הליכוד ומחנה המרכז -שמאל בראשות קדימה.מה שקובע זה מצב הגושים ולא גודל המפלגות מאחר שמפלגות המחנה הלאומי הם תומכות של הליכוד הצבעה להם זה כמו הצבעה לליכוד ולכן מי שיש לו יכולת להרכיב ממשלה של 61 חכי"ם הוא ראש הממשלה.קדימה זכתה ביותר מנדטים מהליכוד כי היא פשוט לקחה קולות מהמחנה שלה של אנשים ממרצ והעבודה שהעדיפו לתת את הקול לליבני כי רק היא יכולה לנצח את נתניהו אבל הם שגו כי הם לא הצליחו לקחת קולות מהימין והמנדטים נשארו בקרב המחנה שלהם.הם כאילו המפלגה הכי גדולה אבל הם לבד אפילו מפלגות הגוש שלהם לא ממש תומכות בהם ואילו לליכוד יש גב חזק של מפלגות שקרובות לדעות הליכוד ויתמכו בו בכל מצב.
 

GIOVANINI

New member
בתור מצביע קדימה אני רוצה שילכו לאופוזיציה

לא אוהב את המהלך שעושים כרגע בכוח להיות הכוח המוביל ושציפי נלחמת לראש הממשלה. זה מראה שזה לא הפוליטיקה האחרת שהיא דיברה עליו, אני מקווה שהם יעשו את הדבר הנכון ויגידו לנשיא שיתן לביבי להרכיב את ממשלת הימין הקיצוני, אני הצבעתי מרכז לא רציתי את מרצ שמאל מדי ולא רוצה ימין קיצוני. אם יקום הימין הקיצוני הרי זה יפול כל כך מהר וזה יעשה רק טוב לקדימה לבחירות הבאות, ואם נתינהו ירצה להקים קואליציה של ליברמן וקדימה אז מן הסתם לקדימה יהיה את הזכות להיות הכוח המוביל בקואליציה כזאת כי הם זכו בבחירות, ולכן הוא לא יסכים וילך על קואליציה ימין קיצונית. נקווה שזה מה שיוקם ואז נתראה כולנו עוד שנה וחצי שוב בקלפי
 
קדימה לא יכולה לשבת באופוזיציה.

אם ליבני תלך לאופוזיציה תהיה נטישה המונית של קדימה חזרה לליכוד (שאול מופז אל תיק הבטחון וכל היתר אחריו) ואז מה שישאר מקדימה או שיתאחד עם העבודה או שלא יעבור את אחוז החסימה בבחירות שיבואו.
 
למעלה