מה זה השטויות האלה!!!!!

RockQueen

New member
מה זה השטויות האלה!!!!!

העבר של טהוניה לא מצדיק את ההתנהגות הנוכחית שלה, מה זה הבולשיט של "חוסר שליטה"?? טהוניה זו טהוניה.
 

RockQueen

New member
לכל אחד יש עבר

והרבה אנשים עברו דברים קשים, כמו שמישהו שם אמר יש מלא אתיופים והרבה עברו דברים אפילו יותר גרועים מטהוניה, אני די בספק אם היא האתיופית הכי מסכנה, וגם אם כן היא צריכה להתגבר על זה ולהיות חזקה ולא לתת לעבר לשלוט בהווה שלה, ובמקום זה מה שהיא עושה זה פשוט מאוד לנצל את המסכנות שלה ולגרום לאנשים לרחם עליה וע"י כך להתחבר אליה ולהצביע לה.
התוקפנות שלה נובעת מתוך חולשה ומתוך פראנויה שתמיד פועלים נגדה ומנסים לעשות לה רע. שורה תחתונה הבעיה היא אך ורק אצלה בראש ושום דבר לא מצדיק את ההתנהגות המשפילה שלה כלפי אחרים ומזלזלת.
ועיצבן אותי שהעורך דין נשמע כאילו הוא פוסק לטובתה ובטח זה גם מה שיקרה. כי שוב- זה טהוניה.
 

RockQueen

New member
נכון זה מה שאני אומרת

שאין הצדקה להתנהגות שלה. אם כל אחד עכשיו ירצה להציג את עצמו כמסכן ולהצדיק את ההתנהגות שלו בגלל העבר שלו אני בטוחה שכל אחד יכול להצדיק עם סיפורים מהעבר, אבל בסופו של דבר מה שחשוב זה מי אתה עכשיו. אם כולם היו נותנים לעבר שלהם להשפיע עליהם כמו טהוניה העולם היה נראה עוד יותר גרוע ממה שהוא כבר גם ככה היום. היא "נשענת" על העבר שלה ונותנת לו לגונן עליה כתירוץ להמשיך עם ההתנהגות הדוחה שלה.
ומה שהכי מרתיח אותי זה שהעורך דין הזה עוד יפסוק לטובתה בטח!!!!!!!!! קיצר חלאסססססס כל העונה הזו מכורה!!!!!
 

המכורה 1

New member
טהוניה חולת נפש יוצא ממנה מיכל בולשיט אישפוז

דחוף העבר שלה מי שנפגע לומד לא לפגוע אני כילדה אשכנזיה קראו לי המון פעמים בשמות גנאי כמו "אשכנזיה מסריחה "צפונבונית ועוד המון לילוכים אז זה אומר שכול העולם ואשתו אשם למדתי לנתקדם הלאה ובחיים לא השתמשתי בזה נגד אנשים
אז טהוניה את פשוט בן אדם מגעיל ואלים
 
למעלה