מה חדש בממלכה חלק ב' - עונת הסתיו 2014

מה חדש בממלכה חלק ב' - עונת הסתיו 2014


עונת הסתיו של 2014 בפתח, ובקרוב יעלו על המסך הקטן באנגליה כמה וכמה סדרות ועונות חדשות (בעזרת אתר ה- radiotimes):

The Fall - הסידרה הסופר-מדוברת ומורטת העצבים של ה- BBC חוזרת בעונה 2, ותמשיך מן הסתם את ההקבלה בין הרוצח הסידרתי הנמלט (ג'יימי דורנן) לבין הבלשית שרודפת אחריו (ג'יליאן אנדרסון) ברחבי בלפאסט וצפון אירלנד.

Grantchester - ג'יימס נורטון, שחקן שווה במיוחד שכוכבו עולה לאחרונה באנגליה, בעיקר אחרי דמות הפסיכופט שגילם ב- Happy Valley המצליחה, מככב כאן בסידרת הרצח של itv ככומר בשנות ה- 50 שמתמודד עם טראומת מלחה"ע ה- 2 ועם פרשיית רצח מסתורית.

The Missing - סידרת מתח של ה- BBC אודות היעלמותו של נער במהלך משחקי הגביע העולמי בצרפת של 2006, ועל החיפושים אחריו שנמשכים כמה שנים, עם ג'יימס נסביט ופרנסס אוקונור בתפקיד ההורים המיוסרים.

The Great Fire - דרמה יוקרתית ושאפתנית של itv בכיכובו של אנדרו ביוקאן, אודות השריפה הגדולה שפשטה בלונדון של 1666 וכילתה חלקים נרחבים של העיר. העלילה תתמקד באב שמחפש אחרי אשתו בשריפה.

Last Tango in Halifax - הסבונייה האנושית של ה- BBC חוזרת לקראת החורף בעונה 3, בתקווה שהפעם תתמקד קצת יותר בזוג המבוגר והמאוהב (סר דרק ג'קובי ואן רייד) שהתחתן 60 שנה אחרי שהכיר לראשונה, ופחות בשתי הבנות הבוגרות והמשעממות שלהם.

Cilla - מיני סידרה ביוגרפית מסקרנת של itv על הזמרת סילה בלאק שעלתה לגדולה באנגליה של שנות ה- 60, בגילומה של שרידן סמית'.

The Driver - דיויד מוריסי, מגדולי שחקני הטלוויזיה הבריטית של הדור האחרון, חזר מארה"ב אחרי שגילם את אחד הרעים הכי נבזיים ב"מתים המהלכים", ומשחק בסידרה חדשה של ה- BBC אודות נהג במנצ'סטר שמתחיל לשקוע בעולם הפשע המקומי.

Marvellous - טובי ג'ונס מגלם בדרמה, המבוססת על סיפור אמיתי של ה- BBC, על אדם עם בעיות למידה קשות שמצליח לבסס לעצמו שם באנגליה כשחקן כדורגל, ליצן בקרקס ומטיף.

Peaky Blinders - סידרת הפשע האלימה והמצליחה של ה- BBC חוזרת לעונה 2, שעלילתה מתמקדת במשפחת פשע במנצ'סטר של תחילת המאה ה- 20, ולשורותיה הצטרף השחקן טום הרדי (שגילם את ביין בטרילוגיית האביר האפל).

Broadchurch - הסידרה המגה מצליחה של itv תשוב מתישהו בסוף הסתיו לעונה 2 ומעוררת ציפיה, עם עלילה שונה לגמרי אך סודית לגמרי, ועדיין בכיכובם של דיויד טננט ואוליביה קולמן המיוסרים עד מאד.

 

shershku

New member
שכחת

את דר' הו (עונה 8 למחזור הזה של הסגרה והדר' ה-12) שיוצא ביום שבת הקרוב. כמובן שהם מקדמים את הסדרה כמו "מטורפים" כבר חודשים.
 
חס וחלילה

דוקטור הו זוכה כאן לאזכורים תכופים לחוד, פה בחרתי בסדרות שהן לא דוקטור הו, או דאונטון אבי לצורך העניין..
 
וואו.. שתי הודעות שלי בדף הראשי


אני רוצה להודות לכל מי שבחר בי, להוריי היקרים, לכלבתי האהובה...
 

Y. Welis

New member
תודה על התקצירים. התקופתית מעניינת

ואגב גם 'דאונטון' חוזרת לעונה 5 בסוף ספט', ומתישהו תהיה גם 'וולף הול'.
&nbsp
מעניין אם ברודצ'רץ' החדשה תעלה במקביל לאמריקאית... שילוב מעניין.
&nbsp
התחלתי אגב את 'מאד דוגז' - צבעונית פלוס. ספרד נראית טוב מתמיד (שם וב'פאלקון'). גלניסטר עם זאת נשמע קצת זהה לתפקידיו הקודמים.
&nbsp
השלמתי גם את ה-escape artist (עדיין ב-VOD, אבל מחייבת חיפוש כדי להגיע אליה, במימשק העקום של NOT). עשויה יפה (הרע מוכר לי מהיכנשהו; מוצלח מאוד), אבל קמה ונופלת על טננט.
 
למעלה