מה יהיה בדרמות היומיות - תוכנית קיץ עד חורף 2018

Roei152

Well-known member
מנהל
מה יהיה בדרמות היומיות - תוכנית קיץ עד חורף 2018 עכשיו בעיקרון אנחנו מתפנקים עם 3 דרמות יומיות , כדברא , שכונה ושלטון הצללים, היום אנחנו יודעים בודאות ששכונה לא יוצאת להפסקה, (הכתובית של יוצאים להפסקה לא הופיעה בסוף הפרק , ולא קידמו את הפרק ככזה ..)
כדברא שהתחילה ראשונה , צפיה להסתיים ככה , אביב כדברות מסתיים בקרוב עם פרק 100 שצפוי להיות משודר ב11.6 , אלא אם כן תהיה הקרנה מיוחדת שתאלץ את הערוץ לשדר את הפרק מאוחר יותר .. אל תדאגו נחזור אליה בהמשך..
שכונה צפויה לסיים את הסדרה ? בפרק 150 ב3.7 , אלא אם כן הערוץ מתכנן בדומה לחממה משהו חגיגי יותר למרות שלא נראה לי..
שלטון הצלליים מורכב גם הוא מ50 פרקים , וצפוי גם לסיים ענינים לפני " תקיפת התיירות של אוגוסטוט ב24.7
צפוויה לנו עוד עונה -מחצית של כפולה כנראה עם סיום שכונה , ולפי שמועה ששמעתי העונה - מחצית השלישית תתחיל צילומים באותה מתכונת , העונה משודרת , והעונה הבאה בצילומים ..
חוץ מזה כנראה דאנסטורי , הסדרה החדשה של דיסני - יס , מבית ההפקה של יומני וכוכב , תתחיל שידורים באותה מתכונת בה שודרה יומני ( השבוע האחרון של החופש הוא שבוע ההשקה של הפרקים הראשונים , גולש לתחילת שנת הלימודים )
אילת , אני לא יודע איך היא משתלבת בתוכנית ף אני לא יודע אפילו את העסקה סביבה של ערוץ הילדים והוט , האם להוט מותר לשדר את אילת בקידז במקביל לשידור בפרנר וסלקום , או שישדר את אילת ישירות בויאודי ?
נעלמים 3 תתחיל צילומים בקיץ הקרוב. צפויה להיות משודרת בחורף הקרוב
כדברא 3 תתחיל צילומים באוקטובר צפויה להית משודרת במרץ -אפריל כמו העונות הקודמות
 

שיר m

Well-known member
תודה רועי! (*שיר צפויה לסיים את כל הסדרות בגיל מאה...)
 
למעלה