מה יהיה?

דוני אם

New member
מה יהיה?../images/Emo10.gif

הפסח הזה, בינתיים כולו מרור... למה.??? למה אבא שלא מגדל את ילדיו כבר חצי שנה, רואה אותם רק פעם בשבוע- כי ביד' הכריח אותו או אחת לשבת שניה בלבד, לא נתן מזונות עד החודש האחרון (כדי שיוכל להגיד שהכניס כסף לפני החג כנראה, וכמובן שלא רטרואקטיבית..) איך אבא כזה יכול לטעון שהוא רוצה אותם לליל הסדר ומגיע לו אותם לפי דין של "והגדת לבנך"?????? מה עם האמא שמתמודדת איתם כל השנה? שערה איתם בלילות? שרצה איתם לרופאים? שמטפלת בהם כשהם חולים? שמנסה להתמודד עם השפעות הפירוד, ולהחליק להם את מה שנשאר מחוית הילדות שלהם כמה שיותר. למה לי לא מגיע???????? אני לא חושבת שעוד מגיע לי עונש לשבת לבד בליל הסדר... אני לא זו שבקשתי את הגט.. עצוב לי.......על הצד שזו תהיה ההחלטה של בית הדין. אני יודעת שמהצד זה נראה כמו משפט שלמה, אבל בעיני אין מקום להשוואה בכלל.. משהו התמודד פעם עם כזה ספור??
 

מיכלוש67

New member
צר לי על מצבך

מבינה לליבך מקווה שלא כך יחליטו אבל אני כמוך בודדה בליל הסדר ולא רק בליל הסדר אלא בכל ימות השנה אני גרושה ללא ילדים ואפילו החברות שהיו נעלמו מאז הגירושין אז כן עצוב בלב במשך כל יום בשנה שעובר ואני לבד
 

slomit308

New member
עצה

נראה לי שנתתי אותה כאן כבר את ללא ילדים?מצויין,הצטרפי לחוג שאת אוהבת בארגון נשים כלשהו או במתנס,צרי חברויות,היי איתי בקשר.
 

slomit308

New member
כדאי

אולי כדאי לדבר עם הרבנית/מדריכת הכלות שלך,או שכנה קרובה. את עובדת?אולי תציעי את עצמך ביבי סיטר בשכונה(אני עשיתי את זה ואני יותר מבוגרת ממך)פשוט שיכירו אותך וידעו שאת צריכה עזרה והכרויות, אני מבקשת שיכירו לי=אל תתביישי! בהצלחה=ספרי לי חוויות שלך,אשמח לעזור,גם אני חרדית.
 

roze82

New member
דוניל'ה

אמנם אני גרושה רק שנה וחצי,אבל אני מתמודדת עם המצב הזה כבר שנים.. מאז שהיינו עוד פרודים.. ככה כל שנה.. כל הימים, השבועות שעברו עלינו לבד, פתאום הוא נזכר שהוא רוצה אותם לחג... ואיפה הוא היה כל השנה שהילדים היו צריכים אותו? רחוק מאד מהם..בעקר רגשית. אז זהו שעכשיו הילדים כבר גדלו(9,8,7) ולמרות שיש הסדרי ראיה,כשהם רוצים הם מביעים דעה..ויש להם את הדעה שלהם בהתאם להתנהגות של אבא שלהם. וזה כואב! אבל זו מציאות.וכמה שתנסי להראות להם אחרת.. הילדים לא טיפשים. הם גדלים והם מבינים הכל. לדעתי,תשתדלי כמה שיותר להשאיר את הילדים אצלך..אבל אל תלחמי על כלום. זה באמת לא שווה את הבריאות שלך. עצה שלי.. לפעמים אחרי כל המלחמות את מגלה שזה לא ממש היה שווה כמו שנדמה לך קודם.. בכל מקרה אני מאחלת לך את כל הטוב בעולם שתעברי את החג הזה בכיף ובקלות עד כמה שאפשר.. פסח כשר ושמח!
 

מיקי*

New member
החגים הם הזמן הכי כואב בשנה

והילדים מתחלקים פעם פה ופעם פה. אז אם הסדר הזה הם איתו בשנה הבאה הם יהיו איתך. אין בדבר מוחלט וזה כואב.
 
למעלה