מה יותר טוב? הנדסאי או מהנדס ? או מ

gfsds

New member
מה יותר טוב? הנדסאי או מהנדס ? או מ

מה יותר טוב? הנדסאי או מהנדס ? או מהנדל ? ובכלל, אני רוצה ללמוד הנדסאי אבל כמה שפחות להשקיע-איש פשוט. איזה הנדסאי כדאי לאיש פשוט כמוני ללמוד ? איזה הנדסאי מביא הכי הרבה ג'ובות ?
 
הנדסאי פיתות כמובן!

ועכשיו ברצינות, אם אתה מתכוון ללמוד מקצוע רק בשביל הכסף, אז אני ממליץ לך לא להתקרב לרעיון של לימודים, ולחשוב על קריירה שאתה מעוניין. אם אני מנתח נכון את ההודעה שלך, אתה דווקא מעוניין בעבודות מנהל, ועל כן, אם אתה שואל אותי, אולי הנדסאי תעשייה וניהול יכול להתאים פיקס לבקשות שלך. כמו כן, יש הרבה דרישה להנדסאי\מהנדסי תעשיה וניהול. בעניין הג'ובות, אין לי מושג, אולי מומלץ לך לבדוק בפורום "תכנון קריירה" מה הכי כדאי ללמוד כדי להרוויח הרבה (אבל כמובן, שכסף זה לא העניין העיקרי פה) ובאותה נשימה גם לשאול איזה קריירה מתאימה תוך נתינת פרטים רבים יותר מההודעה שהבאת מקודם. מה כדאי מהנדס או הנדסאי? זה מאוד תלוי. יש שמועות (ואינני בטוח אם אלו הנפצות או לא) שמהנדסים שעשו קודם הנדסאי מקבלים יתרון גבוה יותר מזה של מהנדסים רגילים. אבל כמו בכל כלל יש יוצא מן הכלל, וצריך להבין שהמעסיקים הינם פועלים בשיקולי דעת מסויימים ושונים מאחד והשני. אהה, ובנוגע לכמה שפחות להשקיע, אינני רוצה שזה פתאום יכה בך כמו פטיש 5 קילו בתאוצה 5 ג'יי, אבל ברוב המקרים (במיוחד אם לומדים רק בשביל להרוויח כסף ולא נהנים כל כך) אז הדברים לא נראים פשוטים ואז מתחילים לקבל נכשלים ומועדי ב. תאמין לי, תחסוך לך את הבלאגן הזה, ותחשוב על מה אתה רוצה ללמוד לפני שאתה מבזבז את שק הג'ובות שלך בבנק. ולבקשת הקהל, אם יש כזה בפורום הנ"ל : פורום תכנון קריירה.
 
אין יותר טוב, יש מה שאתה רוצה להיות

אם אתה שואל אותי מהנדס זה טוב, אבל צריך להשקיע הכי הרבה (4 שנים של לימודים לא קלים). רצוי שתלמד משהו שמעניין אותך, ואם זה יביא לך כסף רב מה טוב. כפי שאתה רואה בפירסומים השונים (עיתונים וטלויזיה) הכסף הגדול, נמצא בבנקאות (פרטית, אין מנכ"ל בנק שלא גומר את החודש). בשביל זה צריך ללמוד כל מיני דברים שקשורים לכלכלה וניהול (אותי זה לא מעניין ואני לא יודע מה בדיוק צריך ללמוד) אז תשאל במקומות מוסמכים לכך. החשוב הוא שהחלטת ללמוד זה כבר טוב מקווה שתצליח.
 

gfsds

New member
יש הנדסאי בנקאות ?

אתה אומר שבבנק עושים בוחטות. יש הנדסאי בנקאות - או בנקאות פרטי ? ואם אני רוצה להיות מנהל בבנק אבל לא רוצה ללמוד הרבה (איש פשוט) אז מה כדאי ללמוד ?
 

babaganooj

New member
לך תהיה מתכנת במחשבים-שמה עושים כסף

יש לי אח שעובד במתכנת מחשבים ועושה ים של כסף. יש לו גם רכב בצבע זהב מהעבודה וסלולרי. תאמין לי - זה החי טוב.
 
למעלה