מה לגבי השארת גורה בבית כמה ימים

musmus

New member
מה לגבי השארת גורה בבית כמה ימים

אני נוסע בראש השנה למספר ימים. רציתי לדעת האם זה בסדר שהגורה תישאר לבד בבית, ואני אדאג שהשכנה תבוא לתת לה אוכל ולהחליף לה מים, בלי שיהיה מי שיפנק אותה כל הימים האלה?
 

D.T

New member
אולי פנסיון

השאלה היא כמה ימים , ובת כמה הגורה ככל שהיא קטנה היא צריכה שומת לב וכמה שיותר , אם יש לך אפשרות שמישהו יבוא להיות איתה לפחות רוב שעות היום ללשחק ולשעשע עדיף
 

טל קר

New member
אני חושבת שבית עדיף על פנסיון.

בת כמה החתולה? אנחנו השארנו את החתולים כשהם היו בני שלושה וארבעה חודשים (יש ביניהם הבדל של חודש) כשנסענו לשבוע ללונדון, וההורים שלי באו פעמיים ביום לבדוק שהכל בסדר איתם. רק שזו תהיה שכנה שאתה סומך עליה, ושכל החלונות יהיו סגורים ברשתות או סגורים נקודה, ולא יהיו כל מיני דברים שהיא יכולה לבלוע/להחנק וכו´. לא שידוע לי שבפנסיון כל החתולים עוברים פינוק. איפה אתה גר אגב? אולי מישהו מאחד הפורומים יכול לבוא ולפנק חוץ מהשכנה.
 

**לילך**

New member
אני מסכימה עם טל

עדיף להשאיר את החתול בבית ,אם יש שכנה שתיכנס לתת מים ואוכל זה מעולה. פנסיון ממש לא רצוי (במיוחד לתקופה קצרה - החתולה תסבול מהמעבר לאיזור אחר ויכולה לחזור משם עם מחלות ופרעושים). לפני חצי שנה נסעתי לכמה ימים ואפילו בפנסיון של העמותה למען החתול המליצו לא להשאיר חתול בפנסיון לתקופה קצרה. זה הזמן להזכיר שאם היה לחתולה חבר או חברה היה יותר קל להשאיר אותה אפילו יומיים לבד , כי זה לא בעיה להשאיר אוכל ומים ליומיים ,הבעיה העיקרית היא השיעמום והבדידות של החתולה.
 

feline9

New member
אפשרי רק ש...

אתה עלול למצוא חצי בית כשתחזור. פינוק זה לא הענין אלא בריאות הגורה ובריאות הרהיטים שלך.
 

shanty.G

New member
יכול להיות שראית

בפורום חתולים בנענע את ההודעה הבאה. בכל אופן, צריך לקחת גם את זה בחשבון... אנחנו בחופשות השארנו את החתולה בבית עם מישהו שהגיע להחליף חול , לתת מים ואוכל וגם קצת לפנק. אישית אני לא בעד פנסיונים, גם אם הם חמישה כוכבים. ואנחנו לא נציגי חמשת הכוכבים.
 

**לילך**

New member
רגע רגע לא לזרוע בהלה בציבור ../images/Emo13.gif

במקרה אני מכירה את הסיפור מנענע אישית אז ככה: החתול שגרם לבלגן זה חתול שחיי בגינה בשם פרווני ,החתול הזה פרץ לתוך הבית ועשה ב"ס לשרית ,החתולים שחיים בבית התנהגו דיי יפה. שם מדובר על תקופה מאד ארוכה - של כמה שבועות ,אז אין להשוות לתקופה של שבוע. אני השארתי את החתולים שלי בבית כמה ימים ,הנזק היחיד שהיה הוא: הם העיפו את הכיסויים בסלון והיו קצת יותר שערות מהרגיל על הספות -לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו. וכשחזרתי הם יללו קצת יותר מהרגיל ,עד שנרגעו וראו שחזרתי ואני לא נעלמת שוב. חוץ מזה הכל היה תקין ושקט. ממש לא מומלץ פנסיון לחתולים ,הפרעושים,המחלות והטראומה שהם יביאו משם יגרמו להרבה יותר נזק בבית מאשר כמה שערות על הספות. לקח לי שנתיים של ריסוסי פרונטליין כדי להיפטר מהפרעושים לתמיד ,אני בחיים לא מתכוונת שהם יחזרו בגלל פנסיונים למינהם. פתרון טוב שיכול להיות הוא: למצוא מישהו מהקרובים או החברים שממש יגור בבית שלך בתקופה שאתה נעדר ,תמיד יש אחים/חברים שגרים עם ההורים ומאד ישמחו לבלות כמה ימים בתור עצמאים בשטח.
 
למעלה