מה לגבי תילבושת אחידה?

פלגיה

New member
אצלינו אין תלבושת אחידה

כך שאין לי עצות לתת מניסיון. בהערכה נראה לי שכדאי לקנות 3 או 4 חולצות (כך מספיקים לכבס) ואולי לא הכל לחורף - אבל חולצה חורפית אחת כן, כי לפעמים בתחילת הסתיו יש ימים "מפתיעים" שבהם קר ולא מספיקים להתכונן אליהם.
 
גם אצלינו אין תלבושת, אך נראה לי

שכדאי לקנות 4 חולצות בצבעים שונים +עוד אחת לבנה לטקסים ולימים מיוחדים שבהם בית הספר דורש זאת. לא נראה לי ממש משנה אם תקני עכשיו או בעוד חודשיים חולצות ארוכות. מה שכן כדאי לקנות כבר עכשיו סווצ'ר קפוצ'ון אחד עם סמל בית הספר.
 

אילהT

New member
היי, לגבי רכישת חולצות...

חולצות לבית הספר קונים בחנות הזולה ביותר - [השנה אצלינו זה כ- 9 ש"ח לחולצה] במידה ויש אצלכם הגבלת צבעים (כך זה אצלינו) אני ממליצה לקנות כ- 6 חולצות שרוול קצר + 1 לבנה - חובה לטקסים. בסה"כ משתמשים יותר חודשים בשנה בחולצות שרוול קצר מאשר בשרוול ארוך ! לקראת הסתיו - תוסיפי עוד 4 חולצות שרוול ארוך - כי בחורף אני שולחת עם גופייה מתחת לחולצה ו-גם פחות מתלכלכים...חחחח
 

גילור

New member
אצלנו יש תלבושת אחידה. חולצת טי ב-5 צבעים

ובחורף קפוצ'ון באותם צבעים ועליהם סמל ביה"ס. אני קניתי 5 בינתיים. לקראת עונת המעבר והחורף נרכוש עוד. כרגע קניתי רק לקיץ.
 

לאה_מ

New member
אצלנו אין תלבושת אחידה ביסודי (יש בעל יסודי)

ההמלצה שלי היא לא לקנות בבזארים שנערכים בביה"ס, אלא לחפש את החנות הזולה ביותר (אני קונה בר"ג ברח' ביאליק ב-9 ש"ח לטי-שירט ו-13 ש"ח לסווטשירט). לכתה ז' אני קניתי 5 פריטים מכל סוג (חולצות טריקו ש"ק, חולצות טריקו ש"א וסווטשירטים). כך גם אם אני לא מכבסת כל השבוע, יש מספיק בגדים. בכל מקרה, כשקונים בחנויות זולות זה לא יוצא סיפור יקר במיוחד.
 

Ash Black Queen

New member
נכון שאני ילדה אבל../images/Emo48.gif

אני יודעת מנסיון (אצלינו בביה"ס יש תלבושת אחידה אבל לא צריך סווטשירט עם הסמל) שכדאי לקנות לחודש-חודשיים הראשונים כ-6 חולצות בצבעים שהילדה אוהבת... אבל לדעתי הממוצע הוא בין 4-6 חולצות בצבעים שונים. אבל למשל ביסודי אצלנו היו רק 4 צבעים... אז לא כדאי לקנות להתחלה יותר מ-4 ופשוט לנצל את כל הצבעים... האמת זה באמת תלוי בצבעים. ולחורף אל תקני עכשיו בשום אופן! מקסימום שהילדה תלך עם חולצת בי"ס קצרה וסווטשירט כשקר.
 
אצלינו יש תלבושת אחידה../images/Emo13.gif

בתי עולה לכתה א זה נשמע גדול עליה{כמובן בשבילי}כאילו איזה ילדה גדולה יש לי השנים ממש עפו לי. בהצלחה לכל הילדים וההורים שנה הבאה
 

sarit1271

New member
לנו יש תלבושת אחידה

בכל הצבעים וצבע מיוחד להתעמלות. ולבנה לטכסים וימי שישי. וכדי לך להתארגן על מעבר עם כבר יש כדי לא להכנס אחר כך לעומס כך אני תמיד עושה. בהצלחה שרית
 
למעלה