מה לעזאזל אני עושה פה?!

MelodicTruth

New member
מה לעזאזל אני עושה פה?!

הרשו לי להמליץ לכם על Poetic Genius Society, דרישות הקבלה הן IQ 141 או יותר+שירים שהתפרסמו(או שאתם מתכוונים לפרסם בApotheosis-מגזין הקהילה שמתפרסם אונליין). אני הצטרפתי לפני שבוע, בינתיים הגעתי למסקנה שמכל הhigh iq societies שראיתי אונליין זאת הטובה ביותר.
 

neko

New member
אם הגעת למסקנה שהיא הכי טובה,

כנראה שהיא פשוט זו שמתאימה לך. מנסה (ורוב האגודות מבוססות הIQ) אינה ממוקדת בתחום עניין ספציפי, ובזה טמון הכח שלה. קבוצת חברים במנסה יכולים להתאגד למטרה זו או אחרת. האם יעשו את זה? והאם מנסה ישראל תהיה יותר מחבורת אנשים שמתלהבים מהIQ שלהם? זה כבר תלוי בנו...
 

MelodicTruth

New member
טעות היא בידך, ידידי

יצא לי להיות חבר בלא מעט קהילות באינטרנט שאת רובן עזבתי מסיבה פשוטה, הן היו כמו מנסה, הן לא היו ממוקדות על נושאים מסוימים ולכן אנשים לא גילו עניין. קשה לאנשים ליזום דיון, במיוחד במקומות האלה שאתה לא רוצה להתפס עם המכנסיים למטה, או עם דוקטור לפילוסופיה שמראה לך מאיפה משתין הדג(ולא חסרים שם כאלה), לכן רק קבוצות שמוקדשות מראש לנושא מסוים יזרמו איתו עד הסוף. אלה הקבוצות הכי פעילות שבסופו של דבר גם עושות משהו עם הIQ שלהם. ויש את הבעיה השנייה עם קהילות שמבוססות על IQ, במקומות האלה נוצרות תחרויות מגעילות בין האנשים, דבר שיוצר אווירה עכורה בלא מעט מקומות. אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל במקרה של poetic genius society זה לא קורה. בכל מקרה, שווה לנסות...מקסימום תעזוב. הנה רשימת המבחנים שהם מקבלים(כאמור, נדרשת תוצאה של IQ 141, SD=16) Stanford-Binet Intelligence Scale Wechsler Intelligence Scale (any form) ACT GRE Verbal SAT Verbal Miller Analogies Test Bloom Analogies Test, W-87 LSAT (prior to 1972) LSat (1972 - May 1991) LSAT (June 1991 - present) GMAT/ATGSB G-Test Test For Genius N-VCPER Multi-Mental Brief Sigma Test את חמשת המבחנים האחרונים אפשר למצוא באינטרנט בכתובות: http://www.desargues.univ-lyon1.fr/home/lygeros/Mensa/gtest.html http://members.chello.nl/p.cooijmans/gliaweb/tests/tfg/ http://www.cerebrals.com/tests/default.htm http://www.poeticgenius.com/multi_mental_brief.htm http://planeta.terra.com.br/educacao/sigmasociety/Sigma_Testes_Eng.html
 

MelodicTruth

New member
אוף

אני מנסה כבר כמה ימים את Logima Strictica 36 אני נמצא בשאלה 22, ואני די בטוח שעליתי על חצי מהתשובה. איפה את לעזאזל, התשובה לשאלה 22?
(בבקשה לא לגלות את התשובה אם מצאתם אותה, סתם רציתי לשתף אתכם בתסכול שלי+ההנאה מאוסף השאלות היצירתי הזה
)
 
הפרייה הדדית

אני מצאתי שדווקא קהילות שלא מתרכזות בנושא אחד הן הפוריות והמפרות ביותר. הרב-תחומיות יוצר דינמיקה בין החברים והפריה הדדית.
 

lepidus

New member
אבל מנזה לא קיימת רק באינטרנט

מעל 200 חברים בארץ וכ-100,000 איש בכל העולם זה מאגר די מכובד כדי למצוא מספיק אנשים בעלי תחומי עניין משותפים ו/או חופפים לשלך.
 
למעלה