"מה מפחיד בכיתה א'?"

פלגיה

New member
"מה מפחיד בכיתה א'?"

זה מה שאמרה לי הבת אתמול: "אני לא מפחדת ולא מתביישת. אני כבר מכירה את כיתה א'. בכלל, מה מפחיד בכיתה א'?" אז שאלתי אותה "את גם לא מתרגשת?" אז היא הסכימה שהיא "כן מתרגשת אבל לא מפחדת בכלל" ואיך ההרגשה אצלכם?
 
אני פחדתי מאוד שלא יהיו לי חברים

אני זוכרת שאבא שלי הלך לעזור לצבוע את הכתה, על השולחנות היו פתקים עם מקומות הישיבה של הילדים, והוא שינה את מקום הישיבה שלי כדי שאשב ליד חברה מהגן
אני מודה שזה גם מה שמטריד אותי אצל בני. הוא יעלה לכתה א' (בעוד שנה) בלי אף חבר בגלל מעבר דירה.
 

sharez

New member
היינו שם ...

למרות שילדים מסתגלים בקלות..הרבה יותר מהר מהמבוגרים , בשנה שעברה כשרשמתי את בני הבכור לכתה א', לא הכרנו אף אחד ולפני החופש ביקשתי רשימה שמית של ילדים מהכתה, במשך החופש יצרתי קשרים עם אמהות וילדים , הזמנתי אלינו , הלכנו אליהם, נפגשנו בגני שעושים וכך הכיר את חבריו לכתה. נותר לך עוד חודש ואני לא יודעת אם יש לך רשימה או קשר עם חלק מההורים...מאמינה שצריך להתקיים מפגש כתתי , תוכלי לקחת מספר טלפונים ואפילו כמה ימים לפני להפגש עם הילדים ...ואפילו אם לא....תסמכי על ילדך..הוא כבר יסתדר ! השנה בני הצעיר עולה לא' ואני פחות חוששת כי עברנו את זה ולמרות שאין לו הרבה חברים מהגן, יודעת שיהיה בסדר ולא שוברת את הראש עם רשימות ובלאגנים.. שיהיה לכולנו בהצלחה!
 

Ash Black Queen

New member
זה מפחיד מעט../images/Emo48.gif

אבל ביום הראשון כולם פצפונים ומתרגשים כאלה
אז לאט לאט כולם רוכשים חברים חדשים (מי אני שאספר לכם) ויהיה להם כיף (מקווה).
 
הוא לא חושש.

זו אני שחוששת. יש לו בעיות שליפה, יש לו "קוצים" ולפעמים מתנהג בתינוקיות. ובמקביל הוא ילד מבריק, שתופס עניין מהר ונהנה ללמוד עוד ועוד. אני בפחדים גדולים לקראת כיתה א'.
 
אני מפחדת.

בעיקר מהילדים הגדולים. אמנם שגיא הוא ילד גדול פיזית, אבל אני מפחדת. ועוד המון פחדים אחרים: שלא יהיה לו כיף, שידכאו אותו. ועוד ועוד ועוד.
 

ענבל30

New member
שלום ../images/Emo24.gif רומי גם עולה לכיתה א'

והיא מ-א-ו-ד מתרגשת. חלק מההתרגשות זה גם החשש מהלא ידוע. למרות כל ההכנות והשיחות והביקורים והפעילויות, עדיין לא באמת יודעים מה זה "להיות תלמיד" עד שאתה באמת תלמיד... )כמו שלא יודעים באמת מה זה להיות הורה עד שיש לך ילדים משלך...( פחד ממש - אין. חשש קל, מהול בהרבה מאוד התרגשות. נראה לי שאני מתרגשת לא פחות ממנה - אולי אפילו יותר. ושיהיה לכולנו בהצלחה בכיתה א', ובכל שנות בית הספר!
 

Artk

New member
עליתי לכיתה א' בסין

בבית ספר אמריקאי, ואני לא זוכר שום התרגשות או פחד.... הילדים שלכם יותר חזקים משנדמה לכם
 

אופירה10

New member
לדברי הבכורה שלי

היא לא מפחדת ולא מתרגשת בכלללל! רק אני עם פרפרים בבטן, וחששות ומאד מתרגשת..... דמעות יהיו שם בטוח....
 
הוא לא מפחד רק מאוד מתרגש

לפני סיום שנת הלימודים שעברה ,היינו בפעילות הכנה עם ההורים להכרות בי"ס -היה מאוד נחמד ,היה שיעור תנועה ,שיעור מחשב ,ופעילות בכיתה הכנת כרטיס אישי . נוסף לזה היתה להם פעילות של הגן עם כיתות א' -ביחד עם הגננת וחזר שמח מאוד . הוא שאל את אחת המורות " מתי אני עולה כבר לכיתה ב' ?"
האמת שהרבה חששות אין לו כי הוא עולה יחד עם קבוצה של 12 ילדים מהגן שלו ,שם יחלקו אותם לשתי כיתות שיש מרכזון משותף . בקיבוץ הם עוברים עוד שבוע וחצי לחברת הילדים (החינוך הבלתי פורמלי של הקיבוץ ) בכדי להקל על המעבר לבי"ס ולהכיר קצת את המערכת ,עוברים בשלבים ...
 
למעלה