כל נהג אוטובוס אמור להיצמד למדרכה ללא קשר להמצאות נכה ...
שים לב שבשני המקרים מדובר במקום שמור לנכה בכסא גלגלים
הכפתור והאינטרקום הם אמצעי תקשורת בין הנכה לנהג.
בלחיצה על כפתור העצור בלבד הנהג לא יודע שהנכה בכסא הגלגלים הוא זה שמעוניין לרדת מהאוטובוס.
נכה בכסא גלגלים זקוק להיצמדות של הנהג למדרכה ולעיתים לסיוע נוסף מהנהג.
כל נהג אוטובוס אמור להיצמד למדרכה ללא קשר להמצאות נכה ...
ישנם אנשים שהם מוגבלים בניידות שאי הצמדות למדרכה מקשה
על ירידה/עלייה בטוחה ל/מ האוטובוס.
אני רושם זאת בהסתייגות כאשר אין מכשול שמונע מהנהג להצמד למדרכה .
ישנם נהגים במטרודן בב"ש שנוהגים באופן תמידי שלא להצמד למדרכה
ויתרה מכך לעצור 1-2 מטר מהמדרכה כאשר אין הפרעה כלל .