מה נחשב כארוחת בוקר בריאה?

shobybloly

New member
מה נחשב כארוחת בוקר בריאה?

אני לא כל כך בטוח אם השאלה עוברת על חוקי הפורום נגד בניית תפריטי תזונה, אבל מכיוון שמדובר בארוחת בוקר חשבתי לנסות. בכל מקרה, אם עובר אז פשוט תתעלמו מההודעה
.
יש לי תפריט תזונה מאוזן ובריא, שמאוד נוח לי עם הארוחות המגוונות שבו, אבל הדבר היחידי שלא מסתדר לי הוא ארוחת הבוקר. לרוב, אני אוכל דלי פקאן בקערה גדולה עם חלב+חצי גביע קוטג' 5-9% וירקות. אלטרנטיבה היא שתי ביצים מבושלות+חצי גביע קוטג' עם לחם כמובן. יש אפשרויות אחרות, טעימות יותר, לארוחת בוקר? אני פשוט לא סובל את שתי האפשרויות שהבאתי, והולך עליהן כי לא מוצא תחליף.
 

freakus

New member
המלצה...

ניסית כבר את מגוון המוצרים העצום הנמכר ב"עדן טבע מרקט"? מדובר במעל 100 מוצרים אורגניים ובריאות לצד מחלקות תבלינים, ירקות, קצביה ואפילו גלידרייה וקפה והכל על טהרת הבריאות!!! נסי ולא תתאכזבי. יש סניף חדש בא.ת פולג ליד איקאה בנוסף לקיים באור יהודה! בתאבון!
 

dan11112006

New member
תשובה

אני לא מומחה אבל אני מבין בתזונה אני כבר כמה שנים בנושא אז ככה: ארוחת בוקר לא ממולץ לפתוח עם דברי חלב מכיוון שהוא מאוד כבד ועל הבוקר הגוף שלנו לא צריך להתמודד עם הזבל הזה. הדבר הממולץ ביותר הוא פירות, או שייק מבוסס על מיץ תפוזים, מכיוון שבבוקר הקיבה עובדת במשרה מלאה לכן ממולץ להתחיל את היום בפירות!
 
למעלה