מה נשאר אם לא ציפי לבני?

מה נשאר אם לא ציפי לבני?

בס"ד חברים נכבדים!!! את גב' לבני אנו מכירים עוד מ-"מועצת לב-השרון" ובזכרוננו הותירה רשמים של אישה חכמה ונקיית לשון, אמינה וענווה, עם יושר וכנות נדירים מאוד לפוליטיקאים. למען האמת איני שוחה בפוליטיקה, כך שמה שאכתוב יובן כאמת, וללא כל אינטרס חלילה. בפנייה בפורום זה אני קורא לכל החברים, הן בלב- השרון, והן בכל רחבי הארץ, אין לנו משהו יותר טוב מאשר לבחור בגב' לבני, אחרת המועמד השני "יברח" לנו עוד פעם וניוותר לבדנו ללא רועה ומנהיג. ברוך השם יש לנו ניסיון מר איתו, והאמינו לי יש לו מה לעשות חוץ מאשר להיות ראש-ממשלה. גב' לבני אל תדאגי מאחל לבחירתך, חזקי ואמצי. אישית, אני פוחד מ- "הברק" בא כהבזק, "ובורח" למרחק. אני תקווה, כי השכיל העם הבין הטעות, "הבחירה של פעם" בראש מורם נצעד אל הקלפי וללא היסוס נבחר "ציפי לבני" לפני ימים בהפגנת "סייעות לילדים" רק את ניגשת, וחיבקת המוגבלים. בשטח היו עוד מס' "מכובדים" אך מה להם ולילדים מסכנים? אאחל לך הצלחה גדולה את את לראשות הממשלה. את אישה חושבת והגונה לא מתנשאת, וגם ענווה. כל שנותר הוא, לשאוף להצלחתך כי לך מגיע ועוד איך. &
 
אהבתי את הפיוטיות...מסכים עם כל מילה!

ציפי היא לא בגדר ברירת מחדל...היא פשוט האדם הכי נכון שקיים במע' הפוליטית להיות ראש ממשלה. היא "השתשפשה" במשרד החוץ ואני חושב שכיום - אין מתאים ממנה לתפקיד ראש הממשלה.
 

הלקוח

New member
השתפשפה

אפשר אולי פירוט של דברים שהיא עשתה במשרדים האלו חוץ מלשאת בטייטל שלהם ? פרוייקטים שהובילה ? שינויים ושיפורים שיזמה ?? העובדה שעברה ממשרד למשרד לא בדיוק פועלת לטובתה. אולי היא לא טעתה כי היא לא עשתה כלום. אולי היא לא קיבלה מעטפות עם מזומנים, אבל היא קבלה מעטפות של מחל שייצגו את דין נצרים כדין תל אביב ובגדה בבוחריה. אז איפה פה נקיון הכפיים המדובר ?!?
 
למעלה