מה עבורכן חשוב יותר - פרנסה או זמן פנוי?

מה עבורכן חשוב יותר - פרנסה או זמן פנוי?

נגיד שהציעו לכן עבודה זמנית נוספת בשכר אבל זה אומר שלא יהיה לכן זמן פנוי - מה הייתן בוחרות? מדובר על כאן ועכשיו - לא משהו תיאורטי ולא משהו שיכול לקרות כשהילדים יגדלו או לפני 4 שנים כשהיו קטנים יותר. ואם מדובר רק על שבוע ?
 

נומלה

New member
תלוי בסכום ותלוי בעבודה

בשביל מליון דולר ועבודה חוקית כדאי.
 
עבודה

אני מבינה שאת צריכה להאורר. כצת לצאת מהאוירה של הבית. אני חושבת שמהסיבה הזאת לשבוע ימים למה לא . גם את צריכה את זה. לא יקרה שום דבר במשך שבוע את לא מזניחה אף אחד.
 
גם אם היא לא מענינת אבל יש בצדה שכר טוב

והיא בלאו-הכי זמנית, הייתי הולכת על זה. מה רע בעוד קצת כסף.
 

שיר הים

New member
בינתיים קשה לי למצוא עבודה אחת ........

אבל גם כשאעבוד (במהרה בימנו אמן !) ותהיה לי הצעה נוספת , כלומר במידה ולא יהיה מצב שלא ישאר לי בכלל זמן פנוי - אקח את העבודה.
 
זה הרי אף פעם לא באמת שחור או לבן

אם עוד פרנסה משמעותה שבכלל לא יהיה לי זמן פנוי - בשום אופן. אני לא עבד ואיכות החיים שלי חשובה לי. מצד שני אם מדובר על הקרבה של זמן פנוי למשך שבוע ימים לטובת הכנסה שמצדיקה את ההקרבה הזו - לא רואה בעיה עם זה והייתי הולכת על זה - כולה שבוע.
 
מכיון שמצבי הכלכלי שפיר, אוותר על עבודה

נוספת. אם המצב הכלכלי שלנו היה שונה הייתי משנסת כוחות ולוקחת. זו נקודת המצוא - המצב הכלכלי.
 
בדיקת יתרונות וחסרונות

לבחון האם הרווח הכספי טוב, האם העבודה מעניינת, האם העבודה תורמת מעבר לכסף והעניין (לדוגמה - קשרים עתידיים, משהו שאפשר להציג כניסיון, אפילו קצר וכו'), האם אתרום בכך למישהו אחר (לעשות טובה למישהו). לבחון מה זה אומר מבחינת הבית - זמן עם הילדים (תוך לקיחה בחשבון שזה רק שבוע), מה לגבי הכוחות שלי. להתייעץ עם בני הבית שירוויחו / יפסידו מכך. שיהיה בהצלחה בכל דרך שתבחרי.
 
זו שאלה כללית, לא משהו אישי שלי,

יש לי חברה שטוענת שזמנה הפנוי שווה הרבה עבורה ולא תיקח עבודה נוספת, אני אמרתי שתלוי לכמה זמן העבודה ואולי לתקופה קצרה אני אוותר על זמני הפנוי.
 
נקודת המוצא בהחלטה מהסוג הזה

לטעמי היא המצב הכלכלי האישי. אם המצב הכלכלי דורש זאת כמובן שיש לוותר על זמן פנוי כדי לא ליפול חלילה לנטל על אחרים.
 
עבודה זמנית ?

לא הייתי חושבת פעמיים ומקריבה תקופה מוגבלת כמשהו קבוע חשוב לי יותר הזמן עם הילדים מאשר עבודה שמכניסה כסף כי את הזמן אי אפשר להחזיר הספקתי לחוות בחיי את כל הצדדים ואנחנו (אני והאיש)? בהחלט שלמים עם הבחירה שזמן משפחתי חשוב יותר מפרנסה
 

אור 4

New member
זה תלוי בהמון גורמים

השניים העיקריים לדעתי הם עד כמה המצב הכלכלי לוחץ והאם העבודה מעניינת או מהווה קרש קפיצה למשהו נוסף. אצלי - היה צריך להיות מאוד מעניין כדי שאגמור לעצמי את שעות הפנאי. (ואם מדובר רק על שבוע? או המון-המון-המון כסף, או המון-המון-המון עניין)
 

dify

New member
תלוי באורך התקופה...

לפני כמה חודשים לקחתי על עצמי פרויקט למשך 3 חודשים סתם בשביל הכייף. זה השאיר אותי בלי דקת זמן אוויר, אבל ידעתי מראש שזה רק ל3 חודשים, וזה היה שווה את ההתנסות, את הכסף, את הזמן פנוי שויתרתי עליו. א-ב-ל אם הייתי יודעת שאצטרך לחיות בקצב ההוא לאורך שנים (נניח לעבוד ככה על בסיס קבוע) אז הייתי מוותרת על הכנסה למען הזמן הפנוי. מצד שני, כן הייתי משקיעה נניח 3 שנים מחיי בעבודה ללא זמן פנוי, אם הייתי יודעת שאחרי 3 שנים אני אוכל לקבל שליטה על הזמן שלי, לרדת להיקף משרה נוח במיוחד או משהו דומה. לא הייתי עושה את זה למען משכורת גדולה יותר בסוף ה3 שנים אם כמות הזמן הפנוי שלי תמשיך להיות אפסית.
 
למעלה