מבחינת הזמן - רכבת!מה עדיף אוטובוס או רכבת?
אני צריך להגיע מת"א לתחנה מרכזית חוף הכרמל אשר בחיפה.. מה עדיף אוטובוס או רכבת? [מהשלום]. ואיזה קו של אגד [מהמרכזית החדשה] מגיע לשם? ועוד דבר,אפשר לינק ללוח הזמנים של הרכבת? אני לא מצליח למצוא..
קו תל אביב -חיפה חוף הכרמלמבחינת הזמן - רכבת!
ברכבת זה יקח לך פחות משעה, באוטובוס שעה וחצי. לוח הזמנים של הרכבת נמצא באתר של רכבת ישראל - www.israrail.org
והם יוצאים מהתחנה המרכזית.קו תל אביב -חיפה חוף הכרמל
מספר הקו הוא 910 ו900 תדירות כל 30 דקות מרציף 603 מחיר נסיעה 23 לפי דעתי עדיף רכבת אבל אם ביקשת הנה
כמובן שבאוטובוס זה יכול לקחת גםמבחינת הזמן - רכבת!
ברכבת זה יקח לך פחות משעה, באוטובוס שעה וחצי. לוח הזמנים של הרכבת נמצא באתר של רכבת ישראל - www.israrail.org
למה אגד לא מבטלת את הקווים הישיריםמה עדיף אוטובוס או רכבת?
אני צריך להגיע מת"א לתחנה מרכזית חוף הכרמל אשר בחיפה.. מה עדיף אוטובוס או רכבת? [מהשלום]. ואיזה קו של אגד [מהמרכזית החדשה] מגיע לשם? ועוד דבר,אפשר לינק ללוח הזמנים של הרכבת? אני לא מצליח למצוא..
כי יש אנשים שנוסעים בהם.למה אגד לא מבטלת את הקווים הישירים
מתל אביב לחיפה?
קווי תל אביב - חיפהשל אגד.כי יש אנשים שנוסעים בהם.
לדעתי, הסיבות בעד אוטובוס הן: 1. זה יותר זול 2. מי שמגיע מהדרום לתחנה המרכזית של ת"א, יש לו אוטובוס לחיפה מתוך התחנה. כדי להגיע לרכבת, צריך ללכת ברגל.
כמה הערות לגבי 904 ו-909קווי תל אביב - חיפהשל אגד.
* בעבר אם אני לא טועה, היו יותר נסיעות לקו 904 (נווה שאנן-תל אביב, וחזרה). זהו קו נוח, מפני שבאוטובוס אחד מגיעים לתל אביב. * קו 909, זוכרים? זה היה קו מלב המפרץ לתל אביב וחזרה. בהתחלה כשהוא פעל היו בו נסיעות לאורך כל היום לשני הכיוונים. עם הזמן הן הצטמצמו, וכיום כמעט ואין נסיעות. * ועוד דבר. כאשר קו 900 נוסע מתל אביב לחיפה, הוא נוסע לאורך איילון, ואילו בכיוון ההםוך הוא נוסע בדרך נמיר, ובעצם מה הסיבה לשינוי? גם בקו 910 יש דבר דומה. הוא נוסע באיילון עד רכבת מרכז, ואילו בכיוון ההפוך המסלול הוא דרך נמיר (תחנות באיזור הקריה/עזריאלי).
כמדומני ש909 הגיע לנהריהכמה הערות לגבי 904 ו-909
904 אכן היה קו נוח לתושבי נו"ש והכרמל. היו לו נסיעות שהתחילו/הסתיימו בנווה שאנן, בטכניון ובאוניברסיטה. היום יש לו רק נסיעות לטכניון ומהטכניון. הצורך ב-904 היה קיים מכיוון שהאופציה השניה להגיע לתל אביב היתה לנסוע עד התחנה המרכזית (היום מרכזית בת גלים) ומשם לקחת קו 900/910. עד פתיחת מרכזית חוף הכרמל, לא היתה תחבורה נוחה מהכרמל לחוף הכרמל, היו רק שני אוטובוסים בשעה: 11 ו-99, לכן אם רצית להגיע לתל אביב, זה היה או לנסוע לבת גלים או לקחת 904. היום כדי להגיע מנווה שאנן או מהכרמל לתל אביב לוקחים כל קו למרכזית חוף הכרמל, ומשם אוטובוס או רכבת. הדרך התקצרה, ולכן הצורך בקו 904 פחת. אגד כנראה רצתה לרכז את כל הפעילות בתחנה אחת (מרכזית חוף הכרמל) ולכן ביטלה את הנסיעות של 904 מנווה שאנן ומהאוניברסיטה. 909 - אמנם היו בו נסיעות לאורך כל היום, אבל אם אני זוכר נכון, רק פעם בשעתיים. הוא מעולם לא היה קו עם תדירות גבוהה. בנוסף, מחיר הנסיעה בו הוא מוגזם. יותר זול לנסוע ממרכזית המפרץ למרכזית חוף הכרמל ומשם לקחת 900/910. אני גר בנשר, 909 עובר בעיר שלי, ואני לא משתמש בו - אני נוסע לתל אביב דרך חוף הכרמל (כי עד לשם יש לי חופשי חודשי). אם נסיעה ב-909 היתה עולה כמו נסיעה ב-900/910, אני מעריך שהיה לו יותר ביקוש. אני לפחות הייתי משתמש בו.
הוא יוצא מנהריה במוצאי שבת בלבד.כמדומני ש909 הגיע לנהריה
לגבי קו 900: כאשר הוא יוצא מת"אקווי תל אביב - חיפהשל אגד.
* בעבר אם אני לא טועה, היו יותר נסיעות לקו 904 (נווה שאנן-תל אביב, וחזרה). זהו קו נוח, מפני שבאוטובוס אחד מגיעים לתל אביב. * קו 909, זוכרים? זה היה קו מלב המפרץ לתל אביב וחזרה. בהתחלה כשהוא פעל היו בו נסיעות לאורך כל היום לשני הכיוונים. עם הזמן הן הצטמצמו, וכיום כמעט ואין נסיעות. * ועוד דבר. כאשר קו 900 נוסע מתל אביב לחיפה, הוא נוסע לאורך איילון, ואילו בכיוון ההםוך הוא נוסע בדרך נמיר, ובעצם מה הסיבה לשינוי? גם בקו 910 יש דבר דומה. הוא נוסע באיילון עד רכבת מרכז, ואילו בכיוון ההפוך המסלול הוא דרך נמיר (תחנות באיזור הקריה/עזריאלי).
לגבי קו 900: כאשר הוא יוצא מת"א
אין לו תחנות איסוף ולכן המסלול שלו עובר באיילון, מי שרוצה לעלות בתחנה אחרת משתמש בקו 910. כאשר קו 900 מגיע לת"א, יש נוסעים שצריכים להגיע ליעדים אחרים מהתחנה המרכזית ולכן האוטובוס מוריד לאורך דרך נמיר. קו 910 נוסע בד"כ באיילון עד הרכבת כי אין לו תחנות איסוף ברח' המסגר, מי שרוצה לתפוס אותו יכיול להגיע מרח' המסגר בקלות לארלוזורוב או לתמח"ת, תלוי מה יותר קרוב לו. במידה ויעבירו את 910 דרך רח' המסגר לצורך איסוף, זמן הנסיעה יגיע לשעתיים + תלוי בפקקים באותו רגע!. אני מקווה שאני על השאלות.
המחיר די דומה.כי יש אנשים שנוסעים בהם.
לדעתי, הסיבות בעד אוטובוס הן: 1. זה יותר זול 2. מי שמגיע מהדרום לתחנה המרכזית של ת"א, יש לו אוטובוס לחיפה מתוך התחנה. כדי להגיע לרכבת, צריך ללכת ברגל.
קודם כל יש רשיון קו ממשרד התחבורהלמה אגד לא מבטלת את הקווים הישירים
מתל אביב לחיפה?
לדעתי אגד צריכה להפעיל נוסחה חדשה:מה עדיף אוטובוס או רכבת?
אני צריך להגיע מת"א לתחנה מרכזית חוף הכרמל אשר בחיפה.. מה עדיף אוטובוס או רכבת? [מהשלום]. ואיזה קו של אגד [מהמרכזית החדשה] מגיע לשם? ועוד דבר,אפשר לינק ללוח הזמנים של הרכבת? אני לא מצליח למצוא..
על זה בוכה הנביאלדעתי אגד צריכה להפעיל נוסחה חדשה:
פתחו קווי רכבת? שפרו את שירות האוטובוסים למקומות אחרים! אתם יודעים כמה זמן הייתי יכול לחסוך בשירותי הצבאי- לו אגד היתה מפעילה קו אוטובוס מרכבת מרכז ת"א (מסוף 2000 ארלוזרוב) דרך צומת גהה ומשם ישירות לאשקלון? אבל מה לעשות כל עוד שיש בארץ תחרות בין שני סוגי התח"צ השונים?!
אולי בגלל המחיר הגבוה.לדעתי אגד צריכה להפעיל נוסחה חדשה:
פתחו קווי רכבת? שפרו את שירות האוטובוסים למקומות אחרים! אתם יודעים כמה זמן הייתי יכול לחסוך בשירותי הצבאי- לו אגד היתה מפעילה קו אוטובוס מרכבת מרכז ת"א (מסוף 2000 ארלוזרוב) דרך צומת גהה ומשם ישירות לאשקלון? אבל מה לעשות כל עוד שיש בארץ תחרות בין שני סוגי התח"צ השונים?!
אולי קו ישיר מצ.רעננה לירושלים.לדעתי אגד צריכה להפעיל נוסחה חדשה:
פתחו קווי רכבת? שפרו את שירות האוטובוסים למקומות אחרים! אתם יודעים כמה זמן הייתי יכול לחסוך בשירותי הצבאי- לו אגד היתה מפעילה קו אוטובוס מרכבת מרכז ת"א (מסוף 2000 ארלוזרוב) דרך צומת גהה ומשם ישירות לאשקלון? אבל מה לעשות כל עוד שיש בארץ תחרות בין שני סוגי התח"צ השונים?!
אין מספיק נוסעים מצ.רעננהאולי קו ישיר מצ.רעננה לירושלים.
אפשר, אולי, לנסות לעשות קו ישיר מצומת רעננה לירושלים, שיסע דרך כביש 4. לצורך השוואה, זמן הנסיעה ההכי מהיר בין הנקודות הנ"ל בקו 947 הוא כשעה וחצי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.